allesquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:02 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Doet ie ook alles waait bijna weg hier
Dat had ik vorig jaar, toen moest ik een scriptie maken.. Toen lag alles door elkaarquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:02 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Doet ie ook alles waait bijna weg hier
Chilisaus gebruik ik wel regelmatig..quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:02 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Weinig zout is prima, maar weinig peper/sambal/chilisaus
Welke sambal gebruik jij dan? Voor een marinade zou ik sambal oelek (ongebakken dus) gebruiken denk ik. Of een madame jeanette ergens laten meedobberen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:58 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ketjap manis, chili saus, fijngesnipperd uitje, wat knoflook en wat sambal. Simple as &*%& maar wel nomnomnom.
Oelek idd.quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Welke sambal gebruik jij dan? Voor een marinade zou ik sambal oelek (ongebakken dus) gebruiken denk ik. Of een madame jeanette ergens laten meedobberen.
Lang leve spoorstaven die je op je werk kunt leggenquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:04 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dat had ik vorig jaar, toen moest ik een scriptie maken.. Toen lag alles door elkaar.. Maar lang leve paginanummering!
quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
alles(laptop, tafel wat maar net tussen de deurpost blijft hangen en een bank die in de rondte wordt geblazen)
Gelukkig ben ik inmiddels afgestudeerdquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Lang leve spoorstaven die je op je werk kunt leggen
Chilisausquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:05 schreef Sammers het volgende:
[..]
Chilisaus gebruik ik wel regelmatig..
Koningsvogel.quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:07 schreef Rafeiro het volgende:
Voortaan niet die van de c1000 trouwens, wat een flut sambal is dat
Maar de pot moet eerst leeg, zo gierig ben ik dan weer wel.
+1quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:07 schreef Watertornado het volgende:
Ik hoop trouwens wel dat het record van heetste dag ooit in Nederland wordt gebroken zodat ik nog een mooi "vroegerrr"-verhaal kan beginnen tegen mijn kleinzonen.
Ik ga geen opsomming geven, dan zitten we hier om 10 uur vanavond nog.quote:
dat bremgt best verkoelingquote:
Dat schijnt idd een van de beste te zijn. Voor ketjap heb ik altijd die witte flessen met een A er opquote:
http://teeshop.de/images_cache/conimex_ketjap_manis_210_280.jpgquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:09 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat schijnt idd een van de beste te zijn. Voor ketjap heb ik altijd die witte flessen met een A er op
Waar altijd na verloop van tijd zo'n dikke bruine streep op de voorkant zit bedoel je.quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:09 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat schijnt idd een van de beste te zijn. Voor ketjap heb ik altijd die witte flessen met een A er op
Ik moet niet aan tosti's denken met dit weer.. veel te warm!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |