Mooi, onze C1000 wordt binnenkort Jumboquote:
Jumboquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:15 schreef Sammers het volgende:
[..]
Mooi, onze C1000 wordt binnenkort Jumbo
witte bolletjes van de jumbo zijn lekker !quote:
Die van de aldi zijn pas yammiequote:Op zondag 19 augustus 2012 13:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
witte bolletjes van de jumbo zijn lekker !
Ik heb van die kleurstofvrije cheapass waterijsjesquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:16 schreef tijnbrein het volgende:
Leuk dat gepraat over eten. Zullen we het over ijs gaan hebben?
Zelfgemaakt?quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:16 schreef tijnbrein het volgende:
Leuk dat gepraat over eten. Zullen we het over ijs gaan hebben?
bij de aldi verkopen de aardbei slagroom theequote:Op zondag 19 augustus 2012 13:16 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Die van de aldi zijn pas yammie
Maakt niet uit zo lang het maar koud isquote:
Ik eet eigenlijk bijna nooit ijs. Maar heb magnums en hertog in de diepvries liggen..quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:17 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik heb van die kleurstofvrije cheapass waterijsjes.
¤0,49 voor 10 ijsjes
Ik heb zelden zelf ijs gemaakt, misschien toch binnenkort weer eens gaan proberen..quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maakt niet uit zo lang het maar koud isZelfgemaakt is wel lekkerder
perenijs en raketjesquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:18 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik eet eigenlijk bijna nooit ijs. Maar heb magnums en hertog in de diepvries liggen..
Bij de aldi hebben ze nu van die zigeuner schintzels ook lekkerquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
bij de aldi verkopen de aardbei slagroom thee(voel me wel uber huisrouw nu ghehe)
en de diepvrieszakjes van de lidl zijn t beste!
De verleiding wordt groter en groter om naar de diepvries te lopen..quote:
ik kan niet tegen varkensvleesquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:19 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Bij de aldi hebben ze nu van die zigeuner schintzels ook lekker
ja ik heb nog een technische vraagquote:
eens!quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:20 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ow die bakken sla met dressing en kaas en croutons zijn ook best lekker trouwens
Ik hoopte dat als ik aan ijs zou denken het minder warm zou krijgen maar dat werkt dus nietquote:
Wat voor telefoon heb je? Aangifte? Succes!!quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja ik heb nog een technische vraag
hoe zet ik smsjes vanaf mn telefoon op mn laptop (zonder bluetooth)
moet woensdag aangifte doen en die smsjes moet ik aan politie geven (uitgeprint)
Hm. Ander voorstel?quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hoopte dat als ik aan ijs zou denken het minder warm zou krijgen maar dat werkt dus niet
Heb je een smartphone?quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
moet woensdag aangifte doen en die smsjes moet ik aan politie geven (uitgeprint)
Hmm klinkt "spannend", maar heb eigenlijk geen idee.quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Dan kun je gewoon screenprints maken, of kopiėren en naar jezelf e-mailen..quote:
Veel te warm om na te denken. Ik ga maar heel erg weinig doen vandaagquote:
Nicequote:Op zondag 19 augustus 2012 13:21 schreef Myraela het volgende:
Webwinkels die je 7 euro geven voor je verjaardag, in de hoop dat je dan veel gaat bestellen.
Myraela de koopjesjager die een armbandje en eyeliner uitzoekt zodat ze niets bij hoeft te betalen.![]()
De hele dag rondhangen op FOK! dus?quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Veel te warm om na te denken. Ik ga maar heel erg weinig doen vandaag
ja iemand versprijd leugens over me via internet en had me een aantal vervelende smsjes gestuurd. Advies gekregen om aangifte tegen haar te doen en dat is woensdag dusquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:21 schreef Sammers het volgende:
[..]
Wat voor telefoon heb je? Aangifte? Succes!!
Htc heb je toch? Daar moet je een apart programmatje voor downloaden.quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
quote:
Als je de vergrendeltoets en home-toets inhoud kun je een printscreen maken, geloof ik.quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:22 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dan kun je gewoon screenprints maken, of kopiėren en naar jezelf e-mailen..
je kan t emailen...? ok ga ik later eens proberen! Gewoon bij opties ofzo?quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:22 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dan kun je gewoon screenprints maken, of kopiėren en naar jezelf e-mailen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |