Mijn fiets staat achter het huis en meestal doe ik mijn boodschappen bij de c1000quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:48 schreef Myraela het volgende:
Nice, je kan specifiek foursquare updates van bepaalde mensen uitzetten.Ik vind het niet echt boeiend waar mensen geparkeerd staan of waar ze boodschappen doen.
Lekker..quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
We zijn watermeloen granité aan het maken.![]()
Voor de rest ben ik doordat ik de hele tijd voor 2 mensen kook ipv 1 en de BBQ en taart al zo'n beetje door mn hele budget heen.
Graag de tijden doorgeven waarop je doorgaans de boodschappen doet, dat maakt het stalken makkelijker.quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:48 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Mijn fiets staat achter het huis en meestal doe ik mijn boodschappen bij de c1000
Temptingquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Graag de tijden doorgeven waarop je doorgaans de boodschappen doet, dat maakt het stalken makkelijker.
Pff wat een stalker ben je danquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Graag de tijden doorgeven waarop je doorgaans de boodschappen doet, dat maakt het stalken makkelijker.
Beter laat dan nooit zullen we dan maar zeggen.quote:
Wat voor werk?quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:52 schreef Samzz het volgende:
Net lekker heet gedoucht. Straks werken
. Met deze hitte is dat echt ondoenlijk
.
Hier is het al bloedheet binnenquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:52 schreef Samzz het volgende:
Net lekker heet gedoucht. Straks werken
. Met deze hitte is dat echt ondoenlijk
.
Dit dus, met dit weer douche je toch zo koud mogelijkquote:
Ja, dat je zegmaar staat te schreeuwen van de kou.quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:53 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dit dus, met dit weer douche je toch zo koud mogelijk
Als je heet douched is het wel lekker koel als je eruit komtquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:53 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dit dus, met dit weer douche je toch zo koud mogelijk
Te huppelen bedoel jequote:Op zondag 19 augustus 2012 13:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat je zegmaar staat te schreeuwen van de kou.
En je zweet al voor je iets aan hebtquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je heet douched is het wel lekker koel als je eruit komt
als ik heet douche ben ik alweer bezweet als ik klaar ben met afdrogen ... douche iook vrij koud hoor szomersquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je heet douched is het wel lekker koel als je eruit komt
Dat ben je met dit weer toch welquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
als ik heet douche ben ik alweer bezweet als ik klaar ben met afdrogen ... douche iook vrij koud hoor szomers
Nou nee hoorquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:52 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit zullen we dan maar zeggen.![]()
Anime-liefhebber zo te zien? (No shit Sherlock)
quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:54 schreef STING het volgende:
[..]Nou ja, sort of, normale temperatuur.
Zelfs geen ijsjes in huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |