Daarom.quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou ja.. ik heb zoiets... mocht t uit de hand lopen dan ligt t "dossier" al bij de politie dan gaan dingen sneller als ze al weten wat er gaande is
ghehehehe gatverquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:33 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Daarom altijd je raampjes dichthouden als je ergens je auto parkeert
met een eng masker op, voor dr deur staan en dan aanbellenquote:
Met een zwaard erbij hequote:Op zondag 19 augustus 2012 13:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
met een eng masker op, voor dr deur staan en dan aanbellen
quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
met een eng masker op, voor dr deur staan en dan aanbellen
Je lost er waarschijnlijk toch niks mee op..quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Laat ik dat maar niet hier neer gaan zetten he
Ik denk het welquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:36 schreef Sammers het volgende:
[..]
[..]
Je lost er waarschijnlijk toch niks mee op..
Toch wel hoorquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:36 schreef Sammers het volgende:
[..]
[..]
Je mag denken wat je wil, maar mij breng je niet van m'n standpunt af. Heb er zo mijn redenen voor om er zo over te denken..quote:
En ik heb mijn redenen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:37 schreef Sammers het volgende:
[..]
Je mag denken wat je wil, maar mij breng je niet van m'n standpunt af. Heb er zo mijn redenen voor om er zo over te denken..
Ik heb toch geen autoquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:32 schreef twi het volgende:
[..]
Binnen de auto pissen is nog ranziger hoor.
Eventjes.quote:
Ja, ik denk inderdaad dat ik heel verdrietig word wanneer iemand die ik niet ken zegt dat hij me gemist heeftquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:37 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik je gemist heb word je toch alleen maar verdrietig![]()
![]()
Daarom. De wereld zou saai zijn als iedereen hetzelfde dachtquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ik heb mijn redenen.
Maar iedereen mag zijn eigen standpunt hebben he
Mij niet kennenquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eventjes.
[..]
Ja, ik denk inderdaad dat ik heel verdrietig word wanneer iemand die ik niet ken zegt dat hij me gemist heeft.
Inderdaadquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:39 schreef Sammers het volgende:
[..]
Daarom. De wereld zou saai zijn als iedereen hetzelfde dacht
quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:37 schreef Sammers het volgende:
[..]
Je mag denken wat je wil, maar mij breng je niet van m'n standpunt af. Heb er zo mijn redenen voor om er zo over te denken..
Gewoon zoutzuurquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:36 schreef Sammers het volgende:
[..]
[..]
Ja, hoor. Wel last van de hittequote:
quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:41 schreef VRIDZ het volgende:
*komt er nu pas achter dat dit topic hoort bij Topicreeks: Mensen van 25-35 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen en dat hier al het geouwehoer plaatsvindt*
Als je er geen last van hebt dan spoor je nietquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hoor. Wel last van de hitte. Maar dat heeft iedereen gok ik zo
Je bent geweldigquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:43 schreef twi het volgende:
[..]
Knap dat ik dat toch zo goed af wist te leiden van haar autoloosheid.
Inderdaad, applaus!quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:43 schreef twi het volgende:
[..]
Knap dat ik dat toch zo goed af wist te leiden van haar autoloosheid.
dan moe je ze maken / kopenquote:
We zijn watermeloen granité aan het maken.quote:
dan zul je genoegen moeten nemen met ijsklontjesquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
We zijn watermeloen granité aan het maken.![]()
Voor de rest ben ik doordat ik de hele tijd voor 2 mensen kook ipv 1 en de BBQ en taart al zo'n beetje door mn hele budget heen.
Mijn fiets staat achter het huis en meestal doe ik mijn boodschappen bij de c1000quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:48 schreef Myraela het volgende:
Nice, je kan specifiek foursquare updates van bepaalde mensen uitzetten.Ik vind het niet echt boeiend waar mensen geparkeerd staan of waar ze boodschappen doen.
Lekker..quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
We zijn watermeloen granité aan het maken.![]()
Voor de rest ben ik doordat ik de hele tijd voor 2 mensen kook ipv 1 en de BBQ en taart al zo'n beetje door mn hele budget heen.
Graag de tijden doorgeven waarop je doorgaans de boodschappen doet, dat maakt het stalken makkelijker.quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:48 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Mijn fiets staat achter het huis en meestal doe ik mijn boodschappen bij de c1000
Temptingquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Graag de tijden doorgeven waarop je doorgaans de boodschappen doet, dat maakt het stalken makkelijker.
Pff wat een stalker ben je danquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Graag de tijden doorgeven waarop je doorgaans de boodschappen doet, dat maakt het stalken makkelijker.
Beter laat dan nooit zullen we dan maar zeggen.quote:
Wat voor werk?quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:52 schreef Samzz het volgende:
Net lekker heet gedoucht. Straks werken
. Met deze hitte is dat echt ondoenlijk
.
Hier is het al bloedheet binnenquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:52 schreef Samzz het volgende:
Net lekker heet gedoucht. Straks werken
. Met deze hitte is dat echt ondoenlijk
.
Dit dus, met dit weer douche je toch zo koud mogelijkquote:
Ja, dat je zegmaar staat te schreeuwen van de kou.quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:53 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dit dus, met dit weer douche je toch zo koud mogelijk
Als je heet douched is het wel lekker koel als je eruit komtquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:53 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Te huppelen bedoel jequote:Op zondag 19 augustus 2012 13:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat je zegmaar staat te schreeuwen van de kou.
En je zweet al voor je iets aan hebtquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je heet douched is het wel lekker koel als je eruit komt
als ik heet douche ben ik alweer bezweet als ik klaar ben met afdrogen ... douche iook vrij koud hoor szomersquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je heet douched is het wel lekker koel als je eruit komt
Dat ben je met dit weer toch welquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
als ik heet douche ben ik alweer bezweet als ik klaar ben met afdrogen ... douche iook vrij koud hoor szomers
Nou nee hoorquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:52 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit zullen we dan maar zeggen.![]()
Anime-liefhebber zo te zien? (No shit Sherlock)
quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:54 schreef STING het volgende:
[..]Nou ja, sort of, normale temperatuur.
Zelfs geen ijsjes in huis
Waardoor je lichaamstemperatuur daalt en je lichaam nog harder gaat werken om die temperatuur weer omhoog te krijgen waardoor je het nog warmer krijgtquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:53 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Is het daar lekkerder?quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:02 schreef Sammers het volgende:
Zo, ik ben inmiddels verhuisd naar buiten!
iPad in je klauwtjes?quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:02 schreef Sammers het volgende:
ikn heb ook bijna een strookje schaduwquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:02 schreef Sammers het volgende:
Ik zit onder onze boom, dus is wel lekker vertoeven..quote:
Haha, zeker vooral geen vrouwen zonder vriezerquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:02 schreef Evie het volgende:
[..]geen ijsjes? Daar lok je geen vrouwen mee he?!
Ga zo lekker heet douchen!
Dit dus. Ik kan heel slecht tegen hitte, zweet sowieso altijd vrij snel, irritant genoeg. Daarentegen kan ik weer veel beter tegen de kouquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
als ik heet douche ben ik alweer bezweet als ik klaar ben met afdrogen ... douche iook vrij koud hoor szomers
Bah, this makes sensequote:Op zondag 19 augustus 2012 14:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waardoor je lichaamstemperatuur daalt en je lichaam nog harder gaat werken om die temperatuur weer omhoog te krijgen waardoor je het nog warmer krijgt.
Je lichaam, verdiep je erin.
Een hete douche is altijd het lekkerst, zowel als het warm is als het koud is.quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:04 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Bah, this makes sense
Maar toch is een koude douche nu wel donders lekker.
Ook dat wel though.quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:04 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Dit dus. Ik kan heel slecht tegen hitte, zweet sowieso altijd vrij snel, irritant genoeg. Daarentegen kan ik weer veel beter tegen de kou
Vroeger mn krantenwijk gewoon in mn t-shirt gedaan bij zon 5 a 10 graden buiten, heft kou en warmte elkaar op in mijn geval
Dat snap ik. Maar je hebt er verder geen kut aan omdat het je op de langere termijn niks afkoelt en je het er alleen maar heter door krijgt.quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:04 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Bah, this makes sense
Maar toch is een koude douche nu wel donders lekker.
Nee, valt mee. En binnen ligt nog ergens zo'n tablet, maar vind laptop toch fijner..quote:
Als je een beetje moet typen snap ik dat wel.quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:06 schreef Sammers het volgende:
[..]
Nee, valt mee. En binnen ligt nog ergens zo'n tablet, maar vind laptop toch fijner..
als ik laptop buiten zet kan ik echt niets lezen... zie alleen mn eigen weerspiegelingquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:06 schreef Sammers het volgende:
[..]
Nee, valt mee. En binnen ligt nog ergens zo'n tablet, maar vind laptop toch fijner..
Zit ondertussen ook recepten te zoeken, en met een tablet kan ik niet goed omgaanquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je een beetje moet typen snap ik dat wel.
Lang leve de schaduw!quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:06 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
als ik laptop buiten zet kan ik echt niets lezen... zie alleen mn eigen weerspiegeling
Sterker nog.. ik heb nog steeds truien in mn kast liggen, maar heb ze volgens mij al in geen jaren meer gedragenquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:05 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ook dat wel though.
In februari al in een t-shirt lopen FTW
Same here..quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:08 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ben sowieso vrij "warmbloedig" heb het vrijwel nooit koud en dit weer is echt een hel.
20 graden is voor mij echt het maximale dat lekker is
ik heb t wel vaak koud... nu niet uiteraardquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:08 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ben sowieso vrij "warmbloedig" heb het vrijwel nooit koud en dit weer is echt een hel.
20 graden is voor mij echt het maximale dat lekker is
precies.. die al helemaal nietquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:04 schreef STING het volgende:
[..]
Haha, zeker vooral geen vrouwen zonder vriezer
Dan zou ik mij pas zorgen gaan maken als je het nu koud hadquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik heb t wel vaak koud... nu niet uiteraard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |