Daarom.quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou ja.. ik heb zoiets... mocht t uit de hand lopen dan ligt t "dossier" al bij de politie dan gaan dingen sneller als ze al weten wat er gaande is
ghehehehe gatverquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:33 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Daarom altijd je raampjes dichthouden als je ergens je auto parkeert
met een eng masker op, voor dr deur staan en dan aanbellenquote:
Met een zwaard erbij hequote:Op zondag 19 augustus 2012 13:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
met een eng masker op, voor dr deur staan en dan aanbellen
quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
met een eng masker op, voor dr deur staan en dan aanbellen
Je lost er waarschijnlijk toch niks mee op..quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Laat ik dat maar niet hier neer gaan zetten he
Ik denk het welquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:36 schreef Sammers het volgende:
[..]
[..]
Je lost er waarschijnlijk toch niks mee op..
Toch wel hoorquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:36 schreef Sammers het volgende:
[..]
[..]
Je lost er waarschijnlijk toch niks mee op..
Je mag denken wat je wil, maar mij breng je niet van m'n standpunt af. Heb er zo mijn redenen voor om er zo over te denken..quote:
En ik heb mijn redenen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:37 schreef Sammers het volgende:
[..]
Je mag denken wat je wil, maar mij breng je niet van m'n standpunt af. Heb er zo mijn redenen voor om er zo over te denken..
Ik heb toch geen autoquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:32 schreef twi het volgende:
[..]
Binnen de auto pissen is nog ranziger hoor.
Eventjes.quote:
Ja, ik denk inderdaad dat ik heel verdrietig word wanneer iemand die ik niet ken zegt dat hij me gemist heeftquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:37 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik je gemist heb word je toch alleen maar verdrietig![]()
![]()
Daarom. De wereld zou saai zijn als iedereen hetzelfde dachtquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ik heb mijn redenen.
Maar iedereen mag zijn eigen standpunt hebben he
Mij niet kennenquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eventjes.
[..]
Ja, ik denk inderdaad dat ik heel verdrietig word wanneer iemand die ik niet ken zegt dat hij me gemist heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |