Waardoor je lichaamstemperatuur daalt en je lichaam nog harder gaat werken om die temperatuur weer omhoog te krijgen waardoor je het nog warmer krijgtquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:53 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dit dus, met dit weer douche je toch zo koud mogelijk
Is het daar lekkerder?quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:02 schreef Sammers het volgende:
Zo, ik ben inmiddels verhuisd naar buiten!
iPad in je klauwtjes?quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:02 schreef Sammers het volgende:
ikn heb ook bijna een strookje schaduwquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:02 schreef Sammers het volgende:
Ik zit onder onze boom, dus is wel lekker vertoeven..quote:
Haha, zeker vooral geen vrouwen zonder vriezerquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:02 schreef Evie het volgende:
[..]geen ijsjes? Daar lok je geen vrouwen mee he?!
Ga zo lekker heet douchen!
Dit dus. Ik kan heel slecht tegen hitte, zweet sowieso altijd vrij snel, irritant genoeg. Daarentegen kan ik weer veel beter tegen de kouquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
als ik heet douche ben ik alweer bezweet als ik klaar ben met afdrogen ... douche iook vrij koud hoor szomers
Bah, this makes sensequote:Op zondag 19 augustus 2012 14:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waardoor je lichaamstemperatuur daalt en je lichaam nog harder gaat werken om die temperatuur weer omhoog te krijgen waardoor je het nog warmer krijgt.
Je lichaam, verdiep je erin.
Een hete douche is altijd het lekkerst, zowel als het warm is als het koud is.quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:04 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Bah, this makes sense
Maar toch is een koude douche nu wel donders lekker.
Ook dat wel though.quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:04 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Dit dus. Ik kan heel slecht tegen hitte, zweet sowieso altijd vrij snel, irritant genoeg. Daarentegen kan ik weer veel beter tegen de kou
Vroeger mn krantenwijk gewoon in mn t-shirt gedaan bij zon 5 a 10 graden buiten, heft kou en warmte elkaar op in mijn geval
Dat snap ik. Maar je hebt er verder geen kut aan omdat het je op de langere termijn niks afkoelt en je het er alleen maar heter door krijgt.quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:04 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Bah, this makes sense
Maar toch is een koude douche nu wel donders lekker.
Nee, valt mee. En binnen ligt nog ergens zo'n tablet, maar vind laptop toch fijner..quote:
Als je een beetje moet typen snap ik dat wel.quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:06 schreef Sammers het volgende:
[..]
Nee, valt mee. En binnen ligt nog ergens zo'n tablet, maar vind laptop toch fijner..
als ik laptop buiten zet kan ik echt niets lezen... zie alleen mn eigen weerspiegelingquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:06 schreef Sammers het volgende:
[..]
Nee, valt mee. En binnen ligt nog ergens zo'n tablet, maar vind laptop toch fijner..
Zit ondertussen ook recepten te zoeken, en met een tablet kan ik niet goed omgaanquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je een beetje moet typen snap ik dat wel.
Lang leve de schaduw!quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:06 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
als ik laptop buiten zet kan ik echt niets lezen... zie alleen mn eigen weerspiegeling
Sterker nog.. ik heb nog steeds truien in mn kast liggen, maar heb ze volgens mij al in geen jaren meer gedragenquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:05 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ook dat wel though.
In februari al in een t-shirt lopen FTW
Same here..quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:08 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ben sowieso vrij "warmbloedig" heb het vrijwel nooit koud en dit weer is echt een hel.
20 graden is voor mij echt het maximale dat lekker is
ik heb t wel vaak koud... nu niet uiteraardquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:08 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ben sowieso vrij "warmbloedig" heb het vrijwel nooit koud en dit weer is echt een hel.
20 graden is voor mij echt het maximale dat lekker is
precies.. die al helemaal nietquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:04 schreef STING het volgende:
[..]
Haha, zeker vooral geen vrouwen zonder vriezer
Dan zou ik mij pas zorgen gaan maken als je het nu koud hadquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik heb t wel vaak koud... nu niet uiteraard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |