SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SC
Bijzondere toevoeging met het speciale geloofsmotto van de kerk v/d vrije geloofsbelijdenis en rijkdom van de profeet:
Ode aan de venusheuvel
O Venus.
Mooie heuvel.
Esses zijn UIers
Ik weet eerlijk even niet op de TT te reagerenquote:
Joh hou eens op, je lijkt verdomme wel een klein kind om je buitenechtelijke strijd van FB niet alleen hier te denken moeten door te voeren, mar ook nog eens in de TT te laatsen.quote:
Dat moet je er dan wel even bij zetten, en je ook nog eens beseffen dat je ook andere leden met je gedram aan het plagen/pesten bent.quote:
Hmmmmm, ook daar weet ik even niet wat ik op moet zeggenquote:
Ok, ok. Ik houd m'n mond alquote:Op zondag 19 augustus 2012 02:10 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Joh hou eens op, je lijkt verdomme wel een klein kind om je buitenechtelijke strijd van FB niet alleen hier te denken moeten door te voeren, mar ook nog eens in de TT te laatsen.
Volgens mij ben je al een aardig aantal weekjes direct doelwit af hoorquote:Op zondag 19 augustus 2012 02:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ok, ok. Ik houd m'n mond al.
Normaal ben ik het altijd die het doelwit is, dus mag ik ook eens een keer..
Hier is trouwens een goede PPPquote:Op zondag 19 augustus 2012 02:00 schreef samthegreat5 het volgende:
Voor degene die Battle for Haditha net keek (komt voorbij in de film):
http://www.pbs.org/wgbh/pages/frontline/haditha/etc/release.pdf
Kloptquote:Op zondag 19 augustus 2012 02:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Volgens mij ben je al een aardig aantal weekjes direct doelwit af hoor
Klopt, nou is het ook af. Ik heb mijn 10 onaardige minuten van vandaag gehadquote:Op zondag 19 augustus 2012 02:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar zoals Amber ook al zei, het is niet netjes om iets wat buiten FOK! plaats vind hier uit te vechten. Dat is iets tussen jullie.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 02:17 schreef samthegreat5 het volgende:
Oh, ik zie net Cobra's post in de vorige SC. Sneaky bugger
Nee nee, ik wist wel dat C4 erg betrokken is bij de SC (en DEF in 't algemeen)quote:Op zondag 19 augustus 2012 02:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Dacht je werkelijk dat C4 hier niet meelas? Joh, C4 houdt beter dan wie dan ook DEF in de gaten, zie zijn regelmatige edits in de andere DEF-topics.
Precies als mod kijk je altijd met een oog mee, zelfs als je iets anders (op het net) doet. Ben zelf ook mod en weet te waarderen wat de mods hier doen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 02:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Dacht je werkelijk dat C4 hier niet meelas? Joh, C4 houdt beter dan wie dan ook DEF in de gaten, zie zijn regelmatige edits in de andere DEF-topics.
En met mods bedoelen we dus eigenlijk: Cobra4 en Lotusss in mindere mate. En dat was het danquote:Op zondag 19 augustus 2012 02:23 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Precies als mod kijk je altijd met een oog mee, zelfs als je iets anders (op het net) doet. Ben zelf ook mod en weet te waarderen wat de mods hier doen.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 02:35 schreef samthegreat5 het volgende:
Hier de hele film in 't Duits.
- knip -
Goede film
quote:Op zondag 19 augustus 2012 02:36 schreef -Amber- het volgende:
Btw ik plaats nog eens een link, is toch geen mens die er na kijkt.
Oh sorry, ik zag hem maar niet gekliktquote:Op zondag 19 augustus 2012 02:36 schreef -Amber- het volgende:
Btw ik plaats nog eens een link, is toch geen mens die er na kijkt.
Ik ga hier echt geen besmette zaken plaatsen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 02:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]komt omdat het een powerpoint link was, ben ik altijd voorzichig mee
Niet erg van die lijstquote:Op zondag 19 augustus 2012 02:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ken ik niet
Ow en trouwens ben nog niet toegekomen aan de must see list, maar heb wel weer even een oud topic opgedoken waar veel klassiekers instaan
Oorlogsfilms (oud en nieuwere films)
Ow, dit plaatst het begrip geocaching echt wel in een ander daglichtquote:Op zondag 19 augustus 2012 02:18 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Hier is trouwens een goede PPP
http://newsblaze.com/pix/2005/1230/pix/bani-dahir-cache.ppt
lolquote:Op zondag 19 augustus 2012 02:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, dit plaatst het begrip geocaching echt wel in een ander daglicht
Volgens mij verzaakt de Iraqi Army nog wel eens af en toe. Las vandaag een artikeltje van Michael Yon waarin ze hun wapens op het slagveld achterlieten en hem gepeerd waren.quote:The 2d MarDiv’s philosophy is to ‘train, integrate and operate’ with our Iraqi Army counterparts
quote:“lounging on the battlefield” until they finally dispersed, leaving their weapons and equipment, according to the report.
Men moet echter oppassen de door tangos doorgevoerde tactieken als laf af te stempelen. Vaak zijn die rakkers zo sluw als vossen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 02:47 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Volgens mij verzaakt de Iraqi Army nog wel eens af en toe. Las vandaag een artikeltje van Michael Yon waarin ze hun wapens op het slagveld achterlieten en hem gepeerd waren.
Ja, klopt. Maar ik doel op het Iraakse leger dat hem kennelijk zomaar van het slagveld afpeert en hun equipment laat liggenquote:Op zondag 19 augustus 2012 02:54 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Men moet echter oppassen de door tangos doorgevoerde tactieken als laf af te stempelen. Vaak zijn die rakkers zo sluw als vossen.
Het is natuurlijk makkelijk om als je niet in hun schoenen steekt over ze te oordelen. maar vraag je zelf eens af wat je zou doen als je in dezelfde situatie zou zitten in Nederland. En Nederland waar er onbegrip, haat, neid, etc heerst tussen de limburgers, friesen, hollanders en tukkers. En NLD waar jaren lang de hollanders de limburgers, friesen en tukkers hebben onderdrukt, uitgebuid, vermoord etc. En Nederland waar je defensie een doienstplicht kent, maar niet de plicht voeld je goed opteleiden. En Nederlands leger waar je niet weet of je door je meerdere voor eigenbelang word ingezet, of mogelijkerwijze zelf tegen je eigen groepering, familie etc. Ja weg lopen en de wapens achter laten mag dan voor ons gemakkelijk als laf aangezien worden, maar kan ook gezien worden als heel moedig. Door de wapens achter te laten weet men namelijk dat de man deserteerd en niet in opstand komt. Maar het betekend ook dat als de regering represaille maatregelen doorvoerd dat je niks hebt om hje te kunnen verdedigen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 02:56 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar ik doel op het Iraakse leger dat hem kennelijk zomaar van het slagveld afpeert en hun equipment laat liggen.
Slaap lekker MaryMouse, en morgen gezond weer op.quote:
Zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op zondag 19 augustus 2012 03:11 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Het is natuurlijk makkelijk om als je niet in hun schoenen steekt over ze te oordelen. maar vraag je zelf eens af wat je zou doen als je in dezelfde situatie zou zitten in Nederland. En Nederland waar er onbegrip, haat, neid, etc heerst tussen de limburgers, friesen, hollanders en tukkers. En NLD waar jaren lang de hollanders de limburgers, friesen en tukkers hebben onderdrukt, uitgebuid, vermoord etc. En Nederland waar je defensie een doienstplicht kent, maar niet de plicht voeld je goed opteleiden. En Nederlands leger waar je niet weet of je door je meerdere voor eigenbelang word ingezet, of mogelijkerwijze zelf tegen je eigen groepering, familie etc. Ja weg lopen en de wapens achter laten mag dan voor ons gemakkelijk als laf aangezien worden, maar kan ook gezien worden als heel moedig. Door de wapens achter te laten weet men namelijk dat de man deserteerd en niet in opstand komt. Maar het betekend ook dat als de regering represaille maatregelen doorvoerd dat je niks hebt om hje te kunnen verdedigen.
Zoals men hier en elders weet ben ik nu niet een fan van het midden-oosten of hun kultuur, maar er zijn nogal wat meer tinten dan enkel zwart en wit, en het is zeker voor de militair van belang dat men dit ziet, ken je vijand (en je allies) en gebruik hun sterkte en zwakte tegen zequote:Op zondag 19 augustus 2012 03:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet bekeken.
Slaap ze sampie, en morgen even de poep uit je ogen halen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 03:15 schreef samthegreat5 het volgende:
Maareh, ik ga ook maar eens pitten. Truste!
Good evenin'. En ja, ik weet welke je bedoelt. Ik ben je nog een foto verschuldigdquote:Op zondag 19 augustus 2012 03:16 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Slaap ze sampie, en morgen even de poep uit je ogen halen.(verwijs naar een post van je van vanmiddag
)
Zoals ik al eerder schreef, ik bedank gaarne, ga liever normaal dood of op het slagveld.quote:Op zondag 19 augustus 2012 03:17 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Good evenin'. En ja, ik weet welke je bedoelt. Ik ben je nog een foto verschuldigd![]()
.
ga eens op je balkon liggen man!quote:
We hebben de boel weer naar binnen geplaatst, Lotusss vond het leuk, maar nooit meer. Ze werd gek van de vleermuizenquote:
quote:Op zondag 19 augustus 2012 06:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
We hebben de boel weer naar binnen geplaatst, Lotusss vond het leuk, maar nooit meer. Ze werd gek van de vleermuizen
Ik sliep daar gewoon doorheen btw.
Koffie?
Héérlijk hè? Peuk en een bak koffie in de vroege ochtendquote:
zo hoort het ook.quote:Op zondag 19 augustus 2012 06:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Héérlijk hè? Peuk en een bak koffie in de vroege ochtend
Nog een uurtje.quote:Op zondag 19 augustus 2012 06:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tot hoelaat moet je nog wachtkloppen?
Zeker.quote:
Guinness?quote:
Nee, Heineken vandaag.quote:Op zondag 19 augustus 2012 06:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Guinness?
Heb ik gisteren gekocht, voor vandaag
quote:
quote:
Eens.quote:
Kruip maar weer bij de Griek onder de airco.quote:
Die gaat pas om 1500 open vandaagquote:Op zondag 19 augustus 2012 09:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kruip maar weer bij de Griek onder de airco.
Heb jij even pech.quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die gaat pas om 1500 open vandaag
Ach, lekker in m'n pendek binnen zitten, met voldoende bier, zo kom ik de dag ook wel doorquote:
KM heeft ze nogquote:
Ja okay. Op oa. voertuigen zit dat ding er nog op.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:06 schreef Schild het volgende:
KL heeft de MAG ook nog hoor, alleen niet in de infanteriegroepen.
Wat waren de regels mbt bewapening van de hospiks?quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja okay. Op oa. voertuigen zit dat ding er nog op.
Vroegah, als hospik liep ik in uitzendgebied ook gewoon vrolijk rond met de MAG op patrouille
je kent die regels wel. Ik koos ervoor om toch met die medic rugzak rond te lopen, maar deed m'n rode kruis armband dan wel af.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat waren de regels mbt bewapening van de hospiks?
En het gaat nog veel warmer worden. Maximum temperatuur voor vandaag wordt pas kort voor 1700 verwachtquote:
quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Amber
![]()
Wat kom jij weer binnen sluipen zeg
Hoi Sampiequote:Op zondag 19 augustus 2012 15:42 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Middag. Rawhide zingen en spelen op gitaar is leuk. Met zo'n country stem.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:46 schreef -Amber- het volgende:
[..]MaryMouse
Ja in de tijgersluipgang, of was het nu cougar?
Hey Amberquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:47 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Hoi Sampieje gaat toch hier geen rot opmerkingen over mij mooie stem maken hoop ik.
Whoopiequote:Rain and wind and weather, hell bent for leather, wishin' my gal was by my side.
Naja rouge allure velvet, golden rose, tea rose, matt buff II, etc zijn nu ook niet echt de beste kleurenquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]maar ondanks je camouflage is het je niet gelukt de defensie te doorbreken
Wél in combi met een pink beetle convertiblequote:Op zondag 19 augustus 2012 15:54 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Naja rouge allure velvet, golden rose, tea rose, matt buff II, etc zijn nu ook niet echt de beste kleuren
Ja klopt. Pink beetle convertiblequote:Op zondag 19 augustus 2012 15:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wél in combi met een pink beetle convertible
Daarom wordt hij ook in de rug geschoten.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:03 schreef samthegreat5 het volgende:
Hey Amber, jij had deze serie nog niet gezien of wel.
- knip -
Dit is een mooie aflevering. Nuenen in Noord-Brabant.
What the hell doet die Lt. in 't begin trouwens, er staat nog net geen ''SHOOT ME'' op z'n buik.
Hmmmm, hoe zat het ook al weer met die vrouw die DoD aanklaagde omdat vrouwen geen hoge functies konden krijgen?quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:03 schreef -Amber- het volgende:
[ afbeelding ]
The first female four-star general in the United States military retired Aug. 15.
Gen. Ann E. Dunwoody joined the Army in 1974 and was commissioned as a second lieutenant in the Woman’s Army Corps the following year, according to the Army News Service. She most recently served as commander of Army Materiel Command, which has a staff of more than 69,000 spread out over 50 states and 145 countries.
Gen. Ray Odierno hosted the retirement at Joint Base Myer-Henderson Hall, Va. The Army News Service quoted the Army chief of staff as saying, “Ann is a leader who lived our Army values, who always led from the front, who dedicated herself to the profession of arms. In my mind, Ann Dunwoody is the epitome of the Army professional.”
lol. Maar ja, hij is een behoorlijke mazzelpik. Doordat Sgt. Randleman hem toeschreeuwt en de Lt. zich net op het goede moment omdraait komt hij er vanaf met een schampschot in z'n nek.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daarom wordt hij ook in de rug geschoten.
Ja daarom had ik hem ook geplaatst. Trouwens General Dunwoody was hier (Ft. Bragg) ook in diverse functies (Command 782d MSB, Command en 1st COSCOM).quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmmm, hoe zat het ook al weer met die vrouw die DoD aanklaagde omdat vrouwen geen hoge functies konden krijgen?
Heb de clip niet afgekekenquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:15 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
lol. Maar ja, hij is een behoorlijke mazzelpik. Doordat Sgt. Randleman hem toeschreeuwt en de Lt. zich net op het goede moment omdraait komt hij er vanaf met een schampschot in z'n nek.
Kijk je uit het trappegat naar beneden?quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb de clip niet afgekekenben ondertussen upstairs downstairs aan het kijken
Hehe, okquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb de clip niet afgekekenben ondertussen upstairs downstairs aan het kijken
Ik meen mij te herinneren dat wij beiden vlot op eenzelfde lijn zaten, wat de (on)mogelijkheden van vrouwen in de US military waren. En het behalen van een hoge officiersrang was níet een van de onmogelijkhedenquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:17 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja daarom had ik hem ook geplaatst. Trouwens General Dunwoody was hier (Ft. Bragg) ook in diverse functies (Command 782d MSB, Command en 1st COSCOM).
quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:18 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Kijk je uit het trappegat naar beneden?
Ja jij was ook niet een van diegene die dachten/denken dat het hier ongelijkheden geeft voor vrouwen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik meen mij te herinneren dat wij beiden vlot op eenzelfde lijn zaten, wat de (on)mogelijkheden van vrouwen in de US military waren. En het behalen van een hoge officiersrang was níet een van de onmogelijkheden
Ja hoe zou ik dat moeten kennen als het een butse serie is,quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]http://www.imdb.com/title/tt0066722/
Ik kende het ook niet hoor, maar er was iemand die vond dat ik deze serie op mijn to-see list moest zetten, En niet ten onrechte nu ik zo kijkquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:25 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja hoe zou ik dat moeten kennen als het een butse serie is,
Trouwens ook niet voor homosexueele vrouwenquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:24 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja jij was ook niet een van diegene die dachten/denken dat het hier ongelijkheden geeft voor vrouwen.
Ja al sinds vorig jaar.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:32 schreef MaryMouse het volgende:
Is men nu wel van de "don't ask, don't tell" policy af?
Wat is dat nu weer voor een rot opmerkingquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:34 schreef Schild het volgende:
Zit volgens mij de verkeerde foto bij de tekst, dacht dat het over een vrouw ging.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:34 schreef Schild het volgende:
Zit volgens mij de verkeerde foto bij de tekst, dacht dat het over een vrouw ging.
Wat zit je nu te lachen kleuter, ten eerste weet je niet eens over welke dame hij het heeft, en ten tweede is het nog eens een pubertaire vrouwonvriendelijke opmerking. Alle drie de damens hebben meer in hun militaire beroeps leven gepresteerd dan jij. Zorg jij nu eerst maar eens dat je uberhaupt door defensie word aangenomen.quote:
Hij heeft 't toch over die foto in jouw post hierboven?quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:43 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Wat zit je nu te lachen kleuter, ten eerste weet je niet eens over welke dame hij het heeft, en ten tweede is het nog eens een pubertaire vrouwonvriendelijke opmerking.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:03 schreef samthegreat5 het volgende:
What the hell doet die Lt. in 't begin trouwens, er staat nog net geen ''SHOOT ME'' op z'n buik.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:15 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
lol. Maar ja, hij is een behoorlijke mazzelpik. Doordat Sgt. Randleman hem toeschreeuwt en de Lt. zich net op het goede moment omdraait komt hij er vanaf met een schampschot in z'n nek.
Je vraagt nu aan mensen op fok wat wat en waarom iemand in een film iets doet. Weet je zeker dat je alles nog op een rijtje hebt?quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:21 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hehe, ok.
Maareh, die Lt. die bloedt desalniettemin wel als een rund. Ik kan hem niet vinden op google
Zie mijn edit. Zorg eerst maar dat je uit ervaring kan lachenquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:45 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hij heeft 't toch over die foto in jouw post hierboven?
En ja, kinderachtig. Maar mag ik niet eventjes lachen om z'n kinderachtige opmerking?
Even wat tegenwicht t.o.v. het normaal hoog testosteron gehalte hierquote:
Maar het is allemaal echt gebeurd!!11!quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:46 schreef m.k het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je vraagt nu aan mensen op fok wat wat en waarom iemand in een film iets doet. Weet je zeker dat je alles nog op een rijtje hebt?
Preciesquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Even wat tegenwicht t.o.v. het normaal hoog testosteron gehalte hier
Ik zeg toch niet dat dat niet zo is. Ik moest alleen even gniffelen om Schild's opmerkingquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:43 schreef -Amber- het volgende:
Alle drie de damens hebben meer in hun militaire beroeps leven gepresteerd dan jij.
Hai m.kquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:46 schreef m.k het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je vraagt nu aan mensen op fok wat wat en waarom iemand in een film iets doet. Weet je zeker dat je alles nog op een rijtje hebt?
Ga je nog antwoorden of ben je daar intellectueel niet toe in staat?quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:48 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat dat niet zo is. Ik moest alleen even gniffelen om Schild's opmerking.
[..]
Hai m.k
Mijn antwoord is: ja.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:49 schreef m.k het volgende:
[..]
Ga je nog antwoorden of ben je daar intellectueel niet toe in staat?
quote:
TMI, goed dat we niet op skype zittenquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:54 schreef ErwinRommel het volgende:
Lekker temperatuurtje moet ik zeggen, in pendek, dadelijk de bbq (sorry Amber, de grill) maar eens aanjagen
heh, straks is men weer aan het klagen dat het koud weer is en je Long Johns moet dragenquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:55 schreef -Amber- het volgende:
[..]
TMI, goed dat we niet op skype zitten
Sammy, rare snijboonquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zullen we nou (in ieder geval hier) even normaal doen tegen elkaar?
Ik ga graag uit de kleren hoorquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:55 schreef -Amber- het volgende:
[..]
TMI, goed dat we niet op skype zitten
En witte sokken met badslippers aan?quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:00 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Eh, ik heb een broek en t-shirt aan. I guess not?
Minus de badslippersquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En witte sokken met badslippers aan?
Die onderste pic.. net een kameelquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Sokken dragen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
valt mee dat het nog geen korte broek is tot boven de kniequote:
Nee, maar wel een redelijk accurate verfilming van een boek waarvan de hoofdbron interviews met veteranen die ooggetuigen waren is.quote:
Waar zijn de grijze geitenwollen sokken?quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:06 schreef -Amber- het volgende:
Ik heb deze, en die lopen toch lekker.
$80??? WTF!quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:06 schreef -Amber- het volgende:
Ik heb deze, en die lopen toch lekker.
Lach maar, maar zit beter dan slippersquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Ik heb geitenwollen sokken![]()
[ afbeelding ]
NSN??quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Ik heb geitenwollen sokken![]()
[ afbeelding ]
Ik heb geen slippers, behalve dan 1 paar Havaianas. Uit m'n Brazilië tijd.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:08 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Lach maar, maar zit beter dan slippers
quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:15 schreef Schild het volgende:
Misschien ideetje voor Lotuss![]()
[ afbeelding ]
Ja ho eens ff!!! En m'n voorraad bier dan? Die mag niet werm wordenquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:15 schreef Schild het volgende:
Misschien ideetje voor Lotuss![]()
[ afbeelding ]
Ja precies, men moet wel even prioriteiten zetten, dus Lotusss gewoon onder de kuode douche en het bier in de ijskast.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja ho eens ff!!! En m'n voorraad bier dan? Die mag niet werm worden
Juist, jij als vrouw weet jouw plekquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:21 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja precies, men moet wel even prioriteiten zetten, dus Lotusss gewoon onder de kuode douche en het bier in de ijskast.
Precies, dus deze vrouw gaat richting keukenquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Juist, jij als vrouw weet jouw plek
Ja achter mannen als jij met een 2x4quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Juist, jij als vrouw weet jouw plek
2x4, dat is toch een ochtet?quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:23 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja achter mannen als jij met een 2x4
Nee 2x4 (two by four) is een balk van 2" x 4 " diktequote:Op zondag 19 augustus 2012 17:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
2x4, dat is toch een ochtet?
Nee dank je
Ik ben ooit eens opgepakt ja, maar op die foto zat geen balkjequote:Op zondag 19 augustus 2012 17:25 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Nee 2x4 (two by four) is een balk van 2" x 4 " dikte
Zou er geen zinnig antwoord op kunnen geven, want ik ben nog nooit aangehouden en opgesloten. Maar ik denk niet, maar wil niet uitsluiten dat het mischien in een county voorkomt.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:30 schreef ErwinRommel het volgende:
Amber, krijg je in de VS ook standaard thee of koffie aangeboden als je in de nacht word aangehouden en opgesloten? Plus een soort van LuPa?
County jail is vaak toch milder regime?quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:32 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Zou er geen zinnig antwoord op kunnen geven, want ik ben nog nooit aangehouden en opgesloten. Maar ik denk niet, maar wil niet uitsluiten dat het mischien in een county voorkomt.
Esses mode on: Terecht! WvS hier en daar, ontslag, intrekken vgb, etc...quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
County jail is vaak toch milder regime?
Ik zat vast (terwijl ik militair was) 1 nacht. verboden wapenbezit
quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Esses mode on: Terecht! WvS hier en daar, ontslag, intrekken vgb, etc...
Oh in een militaire gevangenis krijg je enkel wat als je langer vast zit.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
County jail is vaak toch milder regime?
Ik zat vast (terwijl ik militair was) 1 nacht. vanwege verboden wapenbezit
Hahahaquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Esses mode on: Terecht! WvS hier en daar, ontslag, intrekken vgb, etc...
In Thailand zal het inderdaad ook wel warm zijnquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Die is nu volgens mij in z'n eigen zweet omgekomen, RIP Esses
Dus geen KFCquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:38 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Oh in een militaire gevangenis krijg je enkel wat als je langer vast zit.
Ach, boeit verder ook niet.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:42 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Wat ze te eten krijgen weet ik niet, maar sluit Kentucky Schreit Fikken uit.
Spiritus in de grillquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:42 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik ga zo eens experimenteren met een soort van papieren slang.
Krant oprollen, kolen erboven doen, dan spiritus in opgerolde krant, dan de hens er in
Alarmeringdroid instelt op woonplaats ER.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:42 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik ga zo eens experimenteren met een soort van papieren slang.
Krant oprollen, kolen erboven doen, dan spiritus in opgerolde krant, dan de hens er in
quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
Alarmeringdroid instelt op woonplaats ER.
Kijk, nu kunnen we pratenquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:46 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Nee ik grill op kolen in combinatie met mesquite of hickory wood
Lucifers vergeten?quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:49 schreef ErwinRommel het volgende:
Amber, wat is volgens de Amerikanen de grootste fout die je kunt maken mbt bbq/grillen?
Dan is het ook geen experimenteren meer.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Deden we altijd zo in Brazilië
Geen bier in de buurt hebben...quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:49 schreef ErwinRommel het volgende:
Amber, wat is volgens de Amerikanen de grootste fout die je kunt maken mbt bbq/grillen?
Jazeker wel!!quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan is het ook geen experimenteren meer.
ja ho eens, maar dat is bij alles. geen bier hebben is een doodzonde.quote:
iddquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:56 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Voor die fout behoort men opgesloten te worden, zonder koffie en LuPa.
Als je dat doet kan je beter vertellen dat je vast zat ivm verboden wapen bezit. Zo van, "Don't tell my mother I'm a Special Forces soldier, she thinks I work as piano player in a Texan whorehouse".quote:
Aan de positieve kant, als je alles nu al gedaan hebt, hou je dus straks salaris overquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:55 schreef 026Remco het volgende:
Ellende, dan word je gezegd door het vaste personeel hier dat als je hier op het eiland iets wil doen, dat je het meteen moet doen, prima idee, maar dan gaat wel je salaris ontzettend hardGelukkig eind van de week weer loon en deze week op oefening dus veel geld hoef ik niet meer uit te geven
Het begint eindelijk te waaien hier, dus zo de katten naar achteren verjagen en de ramen en deuren tegen elkaar opzetten.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:33 schreef Erasmo het volgende:
Begint eindelijk een beetje koeler te worden hier
Alles staat hier ook tegen elkaar open met behulp van een fan, warme lucht naar buiten en koude lucht naar binnen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het begint eindelijk te waaien hier, dus zo de katten naar achteren verjagen en de ramen en deuren tegen elkaar opzetten.
Zou je wel denken he, maar denk niet dat dat opgaat hierquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Aan de positieve kant, als je alles nu al gedaan hebt, hou je dus straks salaris over
En goedenmiddag/goedenavond
quote:
Ik heb geen fan, maar zit nu tussen het open raam en open deur in, en dat briesje maakt het zeer aangenaam.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:40 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Alles staat hier ook tegen elkaar open met behulp van een fan, warme lucht naar buiten en koude lucht naar binnen.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:41 schreef 026Remco het volgende:
[..]
Zou je wel denken he, maar denk niet dat dat opgaat hiergisteravond weer een erg leuke stapavond gehad voor de 3e avond op rij en vanavond staat er weer wat op de planning op mambo beach.
Haha dat is inderdaad wel het algemene beeld dat mensen thuis hebben, maar doordeweeks wordt er gewoon gewerktquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]'t is maar goed dat je ook nog moet oefenen, anders zou ik nog de indruk kunnen krijgen dat je op vakantie bent
Dat weet ik hoor, vandaar mijnquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:49 schreef 026Remco het volgende:
[..]
Haha dat is inderdaad wel het algemene beeld dat mensen thuis hebben, maar doordeweeks wordt er gewoon gewerkt
Niet goed voorbereid zijn op een warme zondagavondquote:
Schipholplazaquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:53 schreef m.k het volgende:
Winkels moeten gewoon fulltime open zijn vind ik
Ga dan in de grote stad wonen, ik vind het een zegen dat de winkels hier zondag dicht zijn.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:53 schreef m.k het volgende:
Beetje ver rijzen hequote:
Waarom zouden winkels zoals supermarkten op zondag dicht moeten? en in hoeverre zou jij er last van hebben?quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:55 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ga dan in de grote stad wonen, ik vind het een zegen dat de winkels hier zondag dicht zijn.
Als je gaat rijzen zekerquote:
Vannacht maar matig geslapen dus vandaar.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]jij bent ook begonnen met 's middags studeren
[..]
Ik heb geen fan, maar zit nu tussen het open raam en open deur in, en dat briesje maakt het zeer aangenaam.
Ah, dan is het logisch dat je even een paar uurtjes extra slaap bijpaktquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:06 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Vannacht maar matig geslapen dus vandaar.
Maar dat mag niet op de Dag des Heeren, dan raken ik en mijn godje gekwetst.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:53 schreef m.k het volgende:
Amsterdam is toch al een godeloze stad, dus daarom mag het daar welquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:00 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Maar dat mag niet op de Dag des Heeren, dan raken ik en mijn godje gekwetst.
Ik ben ben ook gekwetst doordat de winkels niet open mogen van iemand waar ik niet in geloof en nu?quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:00 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Maar dat mag niet op de Dag des Heeren, dan raken ik en mijn godje gekwetst.
Misschien moet je je maar bekeren.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:31 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik ben ben ook gekwetst doordat de winkels niet open mogen van iemand waar ik niet in geloof en nu?
ik word een quakerquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:34 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Misschien moet je je maar bekeren.
Wij gingen met school een keer een dagje naar een quaker huis, needles to say we got boredquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:05 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Heb je hier niks (meer) te zoeken.
Heb je in NLD ook quakers?quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:07 schreef m.k het volgende:
[..]
Wij gingen met school een keer een dagje naar een quaker huis, needles to say we got bored
quote:
quote:
115 zelfs volgens wikipedia in 2007quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]waar? Dat wist ik serieus niet.
Ik dus ook nietquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]waar? Dat wist ik serieus niet.
Ah, denk dat de kans dat ik ze dan ooit tegen kom behoorlijk gering isquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:14 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
115 zelfs volgens wikipedia in 2007
niet dat je het zal merken ook.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, denk dat de kans dat ik ze dan ooit tegen kom behoorlijk gering is
Door de interne branduitgang naar binnen komen om hem te arresteren.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
Hmmm, ik ben benieuwd wat de Britten nu gaan doen.
Ze hebben wel gezegd dat als hij politiek asiel zou krijgen, het door de UK niet erkend zou worden. Hij kan geen eeuwen in de Ambassade van Ecuador blijven. Over Manning kan ik kort zijnquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:21 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Door de interne branduitgang naar binnen komen om hem te arresteren.Die gast ziet ze toch echt vliegen. En dan nog eens denken dat we die kloot van een Manning maar op vrije voeten moeten zetten. Vuile hufters als deze mogen van mij standrechtelijk tene de muur gezet worden
Ja de britte zullen hem meteen van straat plukken zo snel hij maar een voet buiten de Equadorianse ambassade zet. En ja over Manning kan ik ook kort zijn 9mm kort.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ze hebben wel gezegd dat als hij politiek asiel zou krijgen, het door de UK niet erkend zou worden. Hij kan geen eeuwen in de Ambassade van Ecuador blijven. Over Manning kan ik kort zijn
Ik ken de USMJ niet goed genoegquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:31 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja de britte zullen hem meteen van straat plukken zo snel hij maar een voet buiten de Equadorianse ambassade zet. En ja over Manning kan ik ook kort zijn 9mm kort.
Dank je, zal denk ik minstens 20 jaar Leavenworth worden dan hoop ik.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:39 schreef -Amber- het volgende:
UCMJ zegt in Article 106a Espionage dat hij die voor spionage word veroordeeld met een straf tot aan de doodsstraf mag rekenen. "the accused shall be punished by death or [i]such other punishment as a court-martial may direct."[/i]
quote:
Ik hoop dat hij de doodstraf krijgt. Want als je alle tegen hem aantevoeren delicten zet heeft hij niks anders verdiend. Dus als het al 20 jaar word, dan het lieft 20 jaar electrische stoelquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dank je, zal denk ik minstens 20 jaar Leavenworth worden dan hoop ik.
Ik begrijp je standpunt. Eerst maar de afloop van de article 32 hearing afwachten.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:44 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij de doodstraf krijgt. Want als je alle tegen hem aantevoeren delicten zet heeft hij niks anders verdiend. Dus als het al 20 jaar word, dan het lieft 20 jaar electrische stoel
Article 32 is al een zogenaamde investigation/hearing waar de defense inzicht moet krijgen in de door de prosecutor voor process gebruikte bewijzen. Daarom duurt het inj gevallen als die van manning ook zo lang omdat de prosecutor hem op meerdere punt wilt aanklagen en dus ook zodoende meerdere bijwijszaken heeft voor te dragen aan Mannings defense. Eerst als alle door de defense onderzochte bewijszaken zijn onderzocht en zonder tegensopraak in een process gebruikt kunnen worden kan men pas over gaan tot het werkelijke process.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik begrijp je standpunt. Eerst maar de afloop van de article 32 hearing afwachten.
Duidelijk verhaal, dus na afloop van de Article 32 hearing wordt (eventueel en in dit geval zeer waarschijnlijk) besloten tot een Court Martial waar alle toegelaten bewijzen uit de Art.32. alsnog beoordeeld worden en waar uiteindelijk tot een vonnis komt.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:59 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Article 32 is al een zogenaamde investigation/hearing waar de defense inzicht moet krijgen in de door de prosecutor voor process gebruikte bewijzen. Daarom duurt het inj gevallen als die van manning ook zo lang omdat de prosecutor hem op meerdere punt wilt aanklagen en dus ook zodoende meerdere bijwijszaken heeft voor te dragen aan Mannings defense. Eerst als alle door de defense onderzochte bewijszaken zijn onderzocht en zonder tegensopraak in een process gebruikt kunnen worden kan men pas over gaan tot het werkelijke process.
quote:
Rukwinden?quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Hier al even, en lekker windje nu, de papieren waaien gewoon van mijn tafel af.
Ja, en ik heb de Salamat Makan nog niet ingebonden, en die vloog dus bijna het raam uitquote:
quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, en ik heb de Salamat Makan nog niet ingebonden, en die vloog dus bijna het raam uit
Gered hoor uiteraardquote:
Buiten ook geen onweer?quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:07 schreef Royyy het volgende:
Zo goed als geen wind, geen onweer, en 33.9 graden hier binnen
Juist de prosecutor moet minimale te gebruike bewijsstukken voorleggen voor ieder delict, maar kan tijdens het prosses meer bewijzen voor alle toegelaten delicten voorvoeren. En met het aantal deleicten waar Manning op berecht zal worden, duurd het dus eer men tot een prosses overgaat. Maar dat hij schuldig gesprokken word is niet de vraag, enkel op hoeveel van de delicten die tegen hem voorliggen en wat de straf word voor deze delicten.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Duidelijk verhaal, dus na afloop van de Article 32 hearing wordt (eventueel en in dit geval zeer waarschijnlijk) besloten tot een Court Martial waar alle toegelaten bewijzen uit de Art.32. alsnog beoordeeld worden en waar uiteindelijk tot een vonnis komt.
Samequote:Op zondag 19 augustus 2012 23:07 schreef Royyy het volgende:
Wat da's nu ook wat, zou ik even lekker met m'n broek op mijn enkels buiten gaan staan als ik jou was.quote:
Bah, dat is geen beste binnen temperatuurquote:Op zondag 19 augustus 2012 23:07 schreef Royyy het volgende:
Goed plan! Ik ben zo terug.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:09 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Wat da's nu ook wat, zou ik even lekker met m'n broek op mijn enkels buiten gaan staan als ik jou was.![]()
Ook dat is mij inmiddels duidelijk. Ik ga het toch wat intensiever volgenquote:Op zondag 19 augustus 2012 23:08 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Juist de prosecutor moet minimale te gebruike bewijsstukken voorleggen voor ieder delict, maar kan tijdens het prosses meer bewijzen voor alle toegelaten delicten voorvoeren. En met het aantal deleicten waar Manning op berecht zal worden, duurd het dus eer men tot een prosses overgaat. Maar dat hij schuldig gesprokken word is niet de vraag, enkel op hoeveel van de delicten die tegen hem voorliggen en wat de straf word voor deze delicten.
quote:
Daarom duurt het process van aangeklaagde die in Gitmo zitten ook zo lang, want ondanks dat ze onder UCMJ aangeklaagd worden, hebben ze vaak dezelfde rechten, een in bepaalde punten ook meer rechten dan een civiel of straf rechtelijk burger gerecht.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ook dat is mij inmiddels duidelijk. Ik ga het toch wat intensiever volgen
Scheld toch mooi, hoef je in iedergaval er zelf geen creamer in te doen. Dat doet C4 dan wel.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]kwam ik net met een vers bakkie koffie voor je aan
Dat was mij wel duidelijk, en juist omdat je over Militair Strafrecht praat waar de straffen aanzienlijk hoger liggen dan in het burgerrecht, is het niet meer dan terrecht dat alle feiten 'goed uitgekauwd' worden.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:17 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Daarom duurt het process van aangeklaagde die in Gitmo zitten ook zo lang, want ondanks dat ze onder UCMJ aangeklaagd worden, hebben ze vaak dezelfde rechten, een in bepaalde punten ook meer rechten dan een civiel of straf rechtelijk burger gerecht.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:18 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Scheld toch mooi, hoef je in iedergaval er zelf geen creamer in te doen. Dat doet C4 dan wel.
De straffen liggen nu niet bepaald hoger, militair gerecht heeft in zaken als veroordeeling van bv. AQ leden echter het voordeel dat bewijslasten niet publiek openbaar gemaakt mogen worden. Zou dit wel zo zijn speeld men indirect de tangos in de kaart.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat was mij wel duidelijk, en juist omdat je over Militair Strafrecht praat waar de straffen aanzienlijk hoger liggen dan in het burgerrecht, is het niet meer dan terrecht dat alle feiten 'goed uitgekauwd' worden.
Buren? Ik zit op het werk.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:23 schreef -Amber- het volgende:
[..]
En denken de buren nu dat er natte sneeuw is gevallen?
Mooi, ik had namelijk net koffie voor je gehaaldquote:
Hé, dat witte ken ik.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mooi, ik had namelijk net koffie voor je gehaald
[ afbeelding ]
Waar Assange weer gaat lopen te protesterenquote:Op zondag 19 augustus 2012 23:22 schreef -Amber- het volgende:
[..]
De straffen liggen nu niet bepaald hoger, militair gerecht heeft in zaken als veroordeeling van bv. AQ leden echter het voordeel dat bewijslasten niet publiek openbaar gemaakt mogen worden. Zou dit wel zo zijn speeld men indirect de tangos in de kaart.
Assange is een schizophrenic fucking asshole.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waar Assange weer gaat lopen te protesteren
Ik waande me even op het Telegraaf forum.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:26 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Assange is een schizophrenic fucking asshole.
Neuh, dat zal wel Buisman zijn.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:25 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Zolang dat bruine geen remsporen zijn zit het goed
Leg uit waarom?quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:27 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik waande me even op het Telegraaf forum.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:27 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik waande me even op het Telegraaf forum.
Daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:
quote:
Zie TTquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |