Jazeker wel!!quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan is het ook geen experimenteren meer.
ja ho eens, maar dat is bij alles. geen bier hebben is een doodzonde.quote:
iddquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:56 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Voor die fout behoort men opgesloten te worden, zonder koffie en LuPa.
Als je dat doet kan je beter vertellen dat je vast zat ivm verboden wapen bezit. Zo van, "Don't tell my mother I'm a Special Forces soldier, she thinks I work as piano player in a Texan whorehouse".quote:
Aan de positieve kant, als je alles nu al gedaan hebt, hou je dus straks salaris overquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:55 schreef 026Remco het volgende:
Ellende, dan word je gezegd door het vaste personeel hier dat als je hier op het eiland iets wil doen, dat je het meteen moet doen, prima idee, maar dan gaat wel je salaris ontzettend hardGelukkig eind van de week weer loon en deze week op oefening dus veel geld hoef ik niet meer uit te geven
Het begint eindelijk te waaien hier, dus zo de katten naar achteren verjagen en de ramen en deuren tegen elkaar opzetten.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:33 schreef Erasmo het volgende:
Begint eindelijk een beetje koeler te worden hier
Alles staat hier ook tegen elkaar open met behulp van een fan, warme lucht naar buiten en koude lucht naar binnen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het begint eindelijk te waaien hier, dus zo de katten naar achteren verjagen en de ramen en deuren tegen elkaar opzetten.
Zou je wel denken he, maar denk niet dat dat opgaat hierquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Aan de positieve kant, als je alles nu al gedaan hebt, hou je dus straks salaris over
En goedenmiddag/goedenavond
quote:
Ik heb geen fan, maar zit nu tussen het open raam en open deur in, en dat briesje maakt het zeer aangenaam.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:40 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Alles staat hier ook tegen elkaar open met behulp van een fan, warme lucht naar buiten en koude lucht naar binnen.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:41 schreef 026Remco het volgende:
[..]
Zou je wel denken he, maar denk niet dat dat opgaat hiergisteravond weer een erg leuke stapavond gehad voor de 3e avond op rij en vanavond staat er weer wat op de planning op mambo beach.
Haha dat is inderdaad wel het algemene beeld dat mensen thuis hebben, maar doordeweeks wordt er gewoon gewerktquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]'t is maar goed dat je ook nog moet oefenen, anders zou ik nog de indruk kunnen krijgen dat je op vakantie bent
Dat weet ik hoor, vandaar mijnquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:49 schreef 026Remco het volgende:
[..]
Haha dat is inderdaad wel het algemene beeld dat mensen thuis hebben, maar doordeweeks wordt er gewoon gewerkt
Niet goed voorbereid zijn op een warme zondagavondquote:
Schipholplazaquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:53 schreef m.k het volgende:
Winkels moeten gewoon fulltime open zijn vind ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |