valt mee dat het nog geen korte broek is tot boven de kniequote:
Nee, maar wel een redelijk accurate verfilming van een boek waarvan de hoofdbron interviews met veteranen die ooggetuigen waren is.quote:
Waar zijn de grijze geitenwollen sokken?quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:06 schreef -Amber- het volgende:
Ik heb deze, en die lopen toch lekker.
$80??? WTF!quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:06 schreef -Amber- het volgende:
Ik heb deze, en die lopen toch lekker.
Lach maar, maar zit beter dan slippersquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Ik heb geitenwollen sokken![]()
[ afbeelding ]
NSN??quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Ik heb geitenwollen sokken![]()
[ afbeelding ]
Ik heb geen slippers, behalve dan 1 paar Havaianas. Uit m'n Brazilië tijd.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:08 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Lach maar, maar zit beter dan slippers
quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:15 schreef Schild het volgende:
Misschien ideetje voor Lotuss![]()
[ afbeelding ]
Ja ho eens ff!!! En m'n voorraad bier dan? Die mag niet werm wordenquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:15 schreef Schild het volgende:
Misschien ideetje voor Lotuss![]()
[ afbeelding ]
Ja precies, men moet wel even prioriteiten zetten, dus Lotusss gewoon onder de kuode douche en het bier in de ijskast.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja ho eens ff!!! En m'n voorraad bier dan? Die mag niet werm worden
Juist, jij als vrouw weet jouw plekquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:21 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja precies, men moet wel even prioriteiten zetten, dus Lotusss gewoon onder de kuode douche en het bier in de ijskast.
Precies, dus deze vrouw gaat richting keukenquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Juist, jij als vrouw weet jouw plek
Ja achter mannen als jij met een 2x4quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Juist, jij als vrouw weet jouw plek
2x4, dat is toch een ochtet?quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:23 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja achter mannen als jij met een 2x4
Nee 2x4 (two by four) is een balk van 2" x 4 " diktequote:Op zondag 19 augustus 2012 17:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
2x4, dat is toch een ochtet?
Nee dank je
Ik ben ooit eens opgepakt ja, maar op die foto zat geen balkjequote:Op zondag 19 augustus 2012 17:25 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Nee 2x4 (two by four) is een balk van 2" x 4 " dikte
Zou er geen zinnig antwoord op kunnen geven, want ik ben nog nooit aangehouden en opgesloten. Maar ik denk niet, maar wil niet uitsluiten dat het mischien in een county voorkomt.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:30 schreef ErwinRommel het volgende:
Amber, krijg je in de VS ook standaard thee of koffie aangeboden als je in de nacht word aangehouden en opgesloten? Plus een soort van LuPa?
County jail is vaak toch milder regime?quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:32 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Zou er geen zinnig antwoord op kunnen geven, want ik ben nog nooit aangehouden en opgesloten. Maar ik denk niet, maar wil niet uitsluiten dat het mischien in een county voorkomt.
Esses mode on: Terecht! WvS hier en daar, ontslag, intrekken vgb, etc...quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
County jail is vaak toch milder regime?
Ik zat vast (terwijl ik militair was) 1 nacht. verboden wapenbezit
quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Esses mode on: Terecht! WvS hier en daar, ontslag, intrekken vgb, etc...
Oh in een militaire gevangenis krijg je enkel wat als je langer vast zit.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
County jail is vaak toch milder regime?
Ik zat vast (terwijl ik militair was) 1 nacht. vanwege verboden wapenbezit
Hahahaquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Esses mode on: Terecht! WvS hier en daar, ontslag, intrekken vgb, etc...
In Thailand zal het inderdaad ook wel warm zijnquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Die is nu volgens mij in z'n eigen zweet omgekomen, RIP Esses
Dus geen KFCquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:38 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Oh in een militaire gevangenis krijg je enkel wat als je langer vast zit.
Ach, boeit verder ook niet.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:42 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Wat ze te eten krijgen weet ik niet, maar sluit Kentucky Schreit Fikken uit.
Spiritus in de grillquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:42 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik ga zo eens experimenteren met een soort van papieren slang.
Krant oprollen, kolen erboven doen, dan spiritus in opgerolde krant, dan de hens er in
Alarmeringdroid instelt op woonplaats ER.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:42 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik ga zo eens experimenteren met een soort van papieren slang.
Krant oprollen, kolen erboven doen, dan spiritus in opgerolde krant, dan de hens er in
quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
Alarmeringdroid instelt op woonplaats ER.
Kijk, nu kunnen we pratenquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:46 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Nee ik grill op kolen in combinatie met mesquite of hickory wood
Lucifers vergeten?quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:49 schreef ErwinRommel het volgende:
Amber, wat is volgens de Amerikanen de grootste fout die je kunt maken mbt bbq/grillen?
Dan is het ook geen experimenteren meer.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Deden we altijd zo in Brazilië
Geen bier in de buurt hebben...quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:49 schreef ErwinRommel het volgende:
Amber, wat is volgens de Amerikanen de grootste fout die je kunt maken mbt bbq/grillen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |