quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:03 schreef samthegreat5 het volgende:
What the hell doet die Lt. in 't begin trouwens, er staat nog net geen ''SHOOT ME'' op z'n buik.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:15 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
lol. Maar ja, hij is een behoorlijke mazzelpik. Doordat Sgt. Randleman hem toeschreeuwt en de Lt. zich net op het goede moment omdraait komt hij er vanaf met een schampschot in z'n nek.
Je vraagt nu aan mensen op fok wat wat en waarom iemand in een film iets doet. Weet je zeker dat je alles nog op een rijtje hebt?quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:21 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hehe, ok.
Maareh, die Lt. die bloedt desalniettemin wel als een rund. Ik kan hem niet vinden op google
Zie mijn edit. Zorg eerst maar dat je uit ervaring kan lachenquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:45 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hij heeft 't toch over die foto in jouw post hierboven?
En ja, kinderachtig. Maar mag ik niet eventjes lachen om z'n kinderachtige opmerking?
Even wat tegenwicht t.o.v. het normaal hoog testosteron gehalte hierquote:
Maar het is allemaal echt gebeurd!!11!quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:46 schreef m.k het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je vraagt nu aan mensen op fok wat wat en waarom iemand in een film iets doet. Weet je zeker dat je alles nog op een rijtje hebt?
Preciesquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Even wat tegenwicht t.o.v. het normaal hoog testosteron gehalte hier
Ik zeg toch niet dat dat niet zo is. Ik moest alleen even gniffelen om Schild's opmerkingquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:43 schreef -Amber- het volgende:
Alle drie de damens hebben meer in hun militaire beroeps leven gepresteerd dan jij.
Hai m.kquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:46 schreef m.k het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je vraagt nu aan mensen op fok wat wat en waarom iemand in een film iets doet. Weet je zeker dat je alles nog op een rijtje hebt?
Ga je nog antwoorden of ben je daar intellectueel niet toe in staat?quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:48 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat dat niet zo is. Ik moest alleen even gniffelen om Schild's opmerking.
[..]
Hai m.k
Mijn antwoord is: ja.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:49 schreef m.k het volgende:
[..]
Ga je nog antwoorden of ben je daar intellectueel niet toe in staat?
quote:
Ik betwijfel het
TMI, goed dat we niet op skype zittenquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:54 schreef ErwinRommel het volgende:
Lekker temperatuurtje moet ik zeggen, in pendek, dadelijk de bbq (sorry Amber, de grill) maar eens aanjagen
heh, straks is men weer aan het klagen dat het koud weer is en je Long Johns moet dragenquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:55 schreef -Amber- het volgende:
[..]
TMI, goed dat we niet op skype zitten
Sammy, rare snijboonquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zullen we nou (in ieder geval hier) even normaal doen tegen elkaar?
Ik ga graag uit de kleren hoorquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:55 schreef -Amber- het volgende:
[..]
TMI, goed dat we niet op skype zitten
En witte sokken met badslippers aan?quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:00 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Eh, ik heb een broek en t-shirt aan. I guess not?
Minus de badslippersquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En witte sokken met badslippers aan?
Die onderste pic.. net een kameelquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Sokken dragen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |