Ja klopt. Pink beetle convertiblequote:Op zondag 19 augustus 2012 15:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wél in combi met een pink beetle convertible
Daarom wordt hij ook in de rug geschoten.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:03 schreef samthegreat5 het volgende:
Hey Amber, jij had deze serie nog niet gezien of wel.
- knip -
Dit is een mooie aflevering. Nuenen in Noord-Brabant.
What the hell doet die Lt. in 't begin trouwens, er staat nog net geen ''SHOOT ME'' op z'n buik.
Hmmmm, hoe zat het ook al weer met die vrouw die DoD aanklaagde omdat vrouwen geen hoge functies konden krijgen?quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:03 schreef -Amber- het volgende:
[ afbeelding ]
The first female four-star general in the United States military retired Aug. 15.
Gen. Ann E. Dunwoody joined the Army in 1974 and was commissioned as a second lieutenant in the Woman’s Army Corps the following year, according to the Army News Service. She most recently served as commander of Army Materiel Command, which has a staff of more than 69,000 spread out over 50 states and 145 countries.
Gen. Ray Odierno hosted the retirement at Joint Base Myer-Henderson Hall, Va. The Army News Service quoted the Army chief of staff as saying, “Ann is a leader who lived our Army values, who always led from the front, who dedicated herself to the profession of arms. In my mind, Ann Dunwoody is the epitome of the Army professional.”
lol. Maar ja, hij is een behoorlijke mazzelpik. Doordat Sgt. Randleman hem toeschreeuwt en de Lt. zich net op het goede moment omdraait komt hij er vanaf met een schampschot in z'n nek.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daarom wordt hij ook in de rug geschoten.
Ja daarom had ik hem ook geplaatst. Trouwens General Dunwoody was hier (Ft. Bragg) ook in diverse functies (Command 782d MSB, Command en 1st COSCOM).quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmmm, hoe zat het ook al weer met die vrouw die DoD aanklaagde omdat vrouwen geen hoge functies konden krijgen?
Heb de clip niet afgekekenquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:15 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
lol. Maar ja, hij is een behoorlijke mazzelpik. Doordat Sgt. Randleman hem toeschreeuwt en de Lt. zich net op het goede moment omdraait komt hij er vanaf met een schampschot in z'n nek.
Kijk je uit het trappegat naar beneden?quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb de clip niet afgekekenben ondertussen upstairs downstairs aan het kijken
Hehe, okquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb de clip niet afgekekenben ondertussen upstairs downstairs aan het kijken
Ik meen mij te herinneren dat wij beiden vlot op eenzelfde lijn zaten, wat de (on)mogelijkheden van vrouwen in de US military waren. En het behalen van een hoge officiersrang was níet een van de onmogelijkhedenquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:17 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja daarom had ik hem ook geplaatst. Trouwens General Dunwoody was hier (Ft. Bragg) ook in diverse functies (Command 782d MSB, Command en 1st COSCOM).
quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:18 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Kijk je uit het trappegat naar beneden?
Ja jij was ook niet een van diegene die dachten/denken dat het hier ongelijkheden geeft voor vrouwen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik meen mij te herinneren dat wij beiden vlot op eenzelfde lijn zaten, wat de (on)mogelijkheden van vrouwen in de US military waren. En het behalen van een hoge officiersrang was níet een van de onmogelijkheden
Ja hoe zou ik dat moeten kennen als het een butse serie is,quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]http://www.imdb.com/title/tt0066722/
Ik kende het ook niet hoor, maar er was iemand die vond dat ik deze serie op mijn to-see list moest zetten, En niet ten onrechte nu ik zo kijkquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:25 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja hoe zou ik dat moeten kennen als het een butse serie is,
Trouwens ook niet voor homosexueele vrouwenquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:24 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja jij was ook niet een van diegene die dachten/denken dat het hier ongelijkheden geeft voor vrouwen.
Ja al sinds vorig jaar.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:32 schreef MaryMouse het volgende:
Is men nu wel van de "don't ask, don't tell" policy af?
Wat is dat nu weer voor een rot opmerkingquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:34 schreef Schild het volgende:
Zit volgens mij de verkeerde foto bij de tekst, dacht dat het over een vrouw ging.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:34 schreef Schild het volgende:
Zit volgens mij de verkeerde foto bij de tekst, dacht dat het over een vrouw ging.
Wat zit je nu te lachen kleuter, ten eerste weet je niet eens over welke dame hij het heeft, en ten tweede is het nog eens een pubertaire vrouwonvriendelijke opmerking. Alle drie de damens hebben meer in hun militaire beroeps leven gepresteerd dan jij. Zorg jij nu eerst maar eens dat je uberhaupt door defensie word aangenomen.quote:
Hij heeft 't toch over die foto in jouw post hierboven?quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:43 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Wat zit je nu te lachen kleuter, ten eerste weet je niet eens over welke dame hij het heeft, en ten tweede is het nog eens een pubertaire vrouwonvriendelijke opmerking.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:03 schreef samthegreat5 het volgende:
What the hell doet die Lt. in 't begin trouwens, er staat nog net geen ''SHOOT ME'' op z'n buik.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:15 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
lol. Maar ja, hij is een behoorlijke mazzelpik. Doordat Sgt. Randleman hem toeschreeuwt en de Lt. zich net op het goede moment omdraait komt hij er vanaf met een schampschot in z'n nek.
Je vraagt nu aan mensen op fok wat wat en waarom iemand in een film iets doet. Weet je zeker dat je alles nog op een rijtje hebt?quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:21 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hehe, ok.
Maareh, die Lt. die bloedt desalniettemin wel als een rund. Ik kan hem niet vinden op google
Zie mijn edit. Zorg eerst maar dat je uit ervaring kan lachenquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:45 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hij heeft 't toch over die foto in jouw post hierboven?
En ja, kinderachtig. Maar mag ik niet eventjes lachen om z'n kinderachtige opmerking?
Even wat tegenwicht t.o.v. het normaal hoog testosteron gehalte hierquote:
Maar het is allemaal echt gebeurd!!11!quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:46 schreef m.k het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je vraagt nu aan mensen op fok wat wat en waarom iemand in een film iets doet. Weet je zeker dat je alles nog op een rijtje hebt?
Preciesquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Even wat tegenwicht t.o.v. het normaal hoog testosteron gehalte hier
Ik zeg toch niet dat dat niet zo is. Ik moest alleen even gniffelen om Schild's opmerkingquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:43 schreef -Amber- het volgende:
Alle drie de damens hebben meer in hun militaire beroeps leven gepresteerd dan jij.
Hai m.kquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:46 schreef m.k het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je vraagt nu aan mensen op fok wat wat en waarom iemand in een film iets doet. Weet je zeker dat je alles nog op een rijtje hebt?
Ga je nog antwoorden of ben je daar intellectueel niet toe in staat?quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:48 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat dat niet zo is. Ik moest alleen even gniffelen om Schild's opmerking.
[..]
Hai m.k
Mijn antwoord is: ja.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:49 schreef m.k het volgende:
[..]
Ga je nog antwoorden of ben je daar intellectueel niet toe in staat?
quote:
TMI, goed dat we niet op skype zittenquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:54 schreef ErwinRommel het volgende:
Lekker temperatuurtje moet ik zeggen, in pendek, dadelijk de bbq (sorry Amber, de grill) maar eens aanjagen
heh, straks is men weer aan het klagen dat het koud weer is en je Long Johns moet dragenquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:55 schreef -Amber- het volgende:
[..]
TMI, goed dat we niet op skype zitten
Sammy, rare snijboonquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zullen we nou (in ieder geval hier) even normaal doen tegen elkaar?
Ik ga graag uit de kleren hoorquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:55 schreef -Amber- het volgende:
[..]
TMI, goed dat we niet op skype zitten
En witte sokken met badslippers aan?quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:00 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Eh, ik heb een broek en t-shirt aan. I guess not?
Minus de badslippersquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En witte sokken met badslippers aan?
Die onderste pic.. net een kameelquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Sokken dragen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |