quote:Op zondag 19 augustus 2012 06:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
We hebben de boel weer naar binnen geplaatst, Lotusss vond het leuk, maar nooit meer. Ze werd gek van de vleermuizen
Ik sliep daar gewoon doorheen btw.
Koffie?
Héérlijk hè? Peuk en een bak koffie in de vroege ochtendquote:
zo hoort het ook.quote:Op zondag 19 augustus 2012 06:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Héérlijk hè? Peuk en een bak koffie in de vroege ochtend
Nog een uurtje.quote:Op zondag 19 augustus 2012 06:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tot hoelaat moet je nog wachtkloppen?
Zeker.quote:
Guinness?quote:
Nee, Heineken vandaag.quote:Op zondag 19 augustus 2012 06:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Guinness?
Heb ik gisteren gekocht, voor vandaag
quote:
quote:
Eens.quote:
Kruip maar weer bij de Griek onder de airco.quote:
Die gaat pas om 1500 open vandaagquote:Op zondag 19 augustus 2012 09:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kruip maar weer bij de Griek onder de airco.
Heb jij even pech.quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die gaat pas om 1500 open vandaag
Ach, lekker in m'n pendek binnen zitten, met voldoende bier, zo kom ik de dag ook wel doorquote:
KM heeft ze nogquote:
Ja okay. Op oa. voertuigen zit dat ding er nog op.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:06 schreef Schild het volgende:
KL heeft de MAG ook nog hoor, alleen niet in de infanteriegroepen.
Wat waren de regels mbt bewapening van de hospiks?quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja okay. Op oa. voertuigen zit dat ding er nog op.
Vroegah, als hospik liep ik in uitzendgebied ook gewoon vrolijk rond met de MAG op patrouille
je kent die regels wel. Ik koos ervoor om toch met die medic rugzak rond te lopen, maar deed m'n rode kruis armband dan wel af.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat waren de regels mbt bewapening van de hospiks?
En het gaat nog veel warmer worden. Maximum temperatuur voor vandaag wordt pas kort voor 1700 verwachtquote:
quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Amber
![]()
Wat kom jij weer binnen sluipen zeg
Hoi Sampiequote:Op zondag 19 augustus 2012 15:42 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Middag. Rawhide zingen en spelen op gitaar is leuk. Met zo'n country stem.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:46 schreef -Amber- het volgende:
[..]MaryMouse
Ja in de tijgersluipgang, of was het nu cougar?
Hey Amberquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:47 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Hoi Sampieje gaat toch hier geen rot opmerkingen over mij mooie stem maken hoop ik.
Whoopiequote:Rain and wind and weather, hell bent for leather, wishin' my gal was by my side.
Naja rouge allure velvet, golden rose, tea rose, matt buff II, etc zijn nu ook niet echt de beste kleurenquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]maar ondanks je camouflage is het je niet gelukt de defensie te doorbreken
Wél in combi met een pink beetle convertiblequote:Op zondag 19 augustus 2012 15:54 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Naja rouge allure velvet, golden rose, tea rose, matt buff II, etc zijn nu ook niet echt de beste kleuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |