lolquote:Op zondag 19 augustus 2012 02:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, dit plaatst het begrip geocaching echt wel in een ander daglicht
Volgens mij verzaakt de Iraqi Army nog wel eens af en toe. Las vandaag een artikeltje van Michael Yon waarin ze hun wapens op het slagveld achterlieten en hem gepeerd waren.quote:The 2d MarDiv’s philosophy is to ‘train, integrate and operate’ with our Iraqi Army counterparts
quote:“lounging on the battlefield” until they finally dispersed, leaving their weapons and equipment, according to the report.
Men moet echter oppassen de door tangos doorgevoerde tactieken als laf af te stempelen. Vaak zijn die rakkers zo sluw als vossen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 02:47 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Volgens mij verzaakt de Iraqi Army nog wel eens af en toe. Las vandaag een artikeltje van Michael Yon waarin ze hun wapens op het slagveld achterlieten en hem gepeerd waren.
Ja, klopt. Maar ik doel op het Iraakse leger dat hem kennelijk zomaar van het slagveld afpeert en hun equipment laat liggenquote:Op zondag 19 augustus 2012 02:54 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Men moet echter oppassen de door tangos doorgevoerde tactieken als laf af te stempelen. Vaak zijn die rakkers zo sluw als vossen.
Het is natuurlijk makkelijk om als je niet in hun schoenen steekt over ze te oordelen. maar vraag je zelf eens af wat je zou doen als je in dezelfde situatie zou zitten in Nederland. En Nederland waar er onbegrip, haat, neid, etc heerst tussen de limburgers, friesen, hollanders en tukkers. En NLD waar jaren lang de hollanders de limburgers, friesen en tukkers hebben onderdrukt, uitgebuid, vermoord etc. En Nederland waar je defensie een doienstplicht kent, maar niet de plicht voeld je goed opteleiden. En Nederlands leger waar je niet weet of je door je meerdere voor eigenbelang word ingezet, of mogelijkerwijze zelf tegen je eigen groepering, familie etc. Ja weg lopen en de wapens achter laten mag dan voor ons gemakkelijk als laf aangezien worden, maar kan ook gezien worden als heel moedig. Door de wapens achter te laten weet men namelijk dat de man deserteerd en niet in opstand komt. Maar het betekend ook dat als de regering represaille maatregelen doorvoerd dat je niks hebt om hje te kunnen verdedigen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 02:56 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar ik doel op het Iraakse leger dat hem kennelijk zomaar van het slagveld afpeert en hun equipment laat liggen.
Slaap lekker MaryMouse, en morgen gezond weer op.quote:
Zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op zondag 19 augustus 2012 03:11 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Het is natuurlijk makkelijk om als je niet in hun schoenen steekt over ze te oordelen. maar vraag je zelf eens af wat je zou doen als je in dezelfde situatie zou zitten in Nederland. En Nederland waar er onbegrip, haat, neid, etc heerst tussen de limburgers, friesen, hollanders en tukkers. En NLD waar jaren lang de hollanders de limburgers, friesen en tukkers hebben onderdrukt, uitgebuid, vermoord etc. En Nederland waar je defensie een doienstplicht kent, maar niet de plicht voeld je goed opteleiden. En Nederlands leger waar je niet weet of je door je meerdere voor eigenbelang word ingezet, of mogelijkerwijze zelf tegen je eigen groepering, familie etc. Ja weg lopen en de wapens achter laten mag dan voor ons gemakkelijk als laf aangezien worden, maar kan ook gezien worden als heel moedig. Door de wapens achter te laten weet men namelijk dat de man deserteerd en niet in opstand komt. Maar het betekend ook dat als de regering represaille maatregelen doorvoerd dat je niks hebt om hje te kunnen verdedigen.
Zoals men hier en elders weet ben ik nu niet een fan van het midden-oosten of hun kultuur, maar er zijn nogal wat meer tinten dan enkel zwart en wit, en het is zeker voor de militair van belang dat men dit ziet, ken je vijand (en je allies) en gebruik hun sterkte en zwakte tegen zequote:Op zondag 19 augustus 2012 03:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet bekeken.
Slaap ze sampie, en morgen even de poep uit je ogen halen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 03:15 schreef samthegreat5 het volgende:
Maareh, ik ga ook maar eens pitten. Truste!
Good evenin'. En ja, ik weet welke je bedoelt. Ik ben je nog een foto verschuldigdquote:Op zondag 19 augustus 2012 03:16 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Slaap ze sampie, en morgen even de poep uit je ogen halen.(verwijs naar een post van je van vanmiddag
)
Zoals ik al eerder schreef, ik bedank gaarne, ga liever normaal dood of op het slagveld.quote:Op zondag 19 augustus 2012 03:17 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Good evenin'. En ja, ik weet welke je bedoelt. Ik ben je nog een foto verschuldigd![]()
.
ga eens op je balkon liggen man!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |