Je bent te zelfingenomen om een discussie te voerenquote:Op zondag 19 augustus 2012 01:52 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, dat kwam in onze discussie inderdaad een aantal malen naar voren.
Niet als je naar ons had moeten luisteren.quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:50 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hahaha, wat een verhaal
Wel jammer dat het er niet van gekomen is. Was wel leuke ervaring geweest denk ik
Zwak.quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:53 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Meh, heb niet zo'n zin in een rel nu eerlijk gezegd. Ander keertje.
Mooi, ik ook namelijk nietquote:Op zondag 19 augustus 2012 01:53 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Meh, heb niet zo'n zin in een rel nu eerlijk gezegd. Ander keertje.
Zegt de jongen die zegt ''Nuancering heb je geen tering aan'' en me meerdere malen belachelijk noemt. En daarmee is het af.quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:53 schreef m.k het volgende:
[..]
Je bent te zelfingenomen om een discussie te voeren
Sluit ik me bij aan, trouwens is ook njiet nodig dat jullie iets wat tussen jullie speelt en wat ook nog eens op FB paseerd hier verder bebekvechten.quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:55 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zegt de jongen die zegt ''Nuancering heb je geen tering aan''.
En daarmee is het af.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:55 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zegt de jongen die zegt ''Nuancering heb je geen tering aan'' en me meerdere malen belachelijk noemt. En daarmee is het af.
engnekquote:
Ik dus ook, heb de trailer gezien en dacht al dat ik een paar frisse panties moet meenemen voor het geval vanquote:
Voor wat ik nu al gezien heb, moet ik een luier omdoenquote:Op zondag 19 augustus 2012 01:57 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ik dus ook, heb de trailer gezien en dacht al dat ik een paar frisse panties moet meenemen voor het geval van
quote:Op zondag 19 augustus 2012 02:00 schreef samthegreat5 het volgende:
Voor degene die Battle for Haditha net keek:
http://www.pbs.org/wgbh/pages/frontline/haditha/etc/release.pdf
Eureka! Dat spaard panties wassen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Voor wat ik nu al gezien heb, moet ik een luier omdoen
Npquote:Op zondag 19 augustus 2012 02:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Nee, nog niet gezien, maar dank voor de achtergrond link
Was die NASA-"dame" die met een luier om half Amerika doorgecrossed is waardoor ik daar nu aan dachtquote:Op zondag 19 augustus 2012 02:02 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Eureka! Dat spaard panties wassen.
Commander Lisa Nowakquote:Op zondag 19 augustus 2012 02:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was die NASA-"dame" die met een luier om half Amerika doorgecrossed is waardoor ik daar nu aan dacht
quote:Op zondag 19 augustus 2012 02:05 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Commander Lisa NowakOMG dat is wel zo een beetje de laatste aan wie ik zou denken, en zeker niet als voorbeld zou willen zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |