Lekker gegeten?quote:
Die domme neprivaliteit tussen bètastudenten.. waar komt dat toch vandaan eigenlijkquote:Op zondag 19 augustus 2012 01:16 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Deze is erg goed
Muis op het plaatje houden voor alternative text
http://xkcd.com/520/
quote:
Ja was het best wel, maar wat gaat het daar met een sneltreinvaart zeg, kon het amper bijhouden met lezen, laat staan ook nog eens reagerenquote:Op zondag 19 augustus 2012 01:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dan is het toch goed
Was gezellig trouwens vanavond, naar de muziek luisteren
Gaat normaal gesproken daar nooit zo snel en zeker niet on topic. Dat het vanavond wel zo snel ging geeft aan hoe gezellig het wasquote:Op zondag 19 augustus 2012 01:24 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja was het best wel, maar wat gaat het daar met een sneltreinvaart zeg, kon het amper bijhouden met lezen, laat staan ook nog eens reageren
Okay was voor mij dus de eerste kjeer daar dus wist niet wat me te wachten ston, noch joe het er normaal aan toe gaat.quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gaat normaal gesproken daar nooit zo snel en zeker niet on topic. Dat het vanavond wel zo snel ging geeft aan hoe gezellig het was
Radio49 is de FOK! eigen online zender. Melting is een van de DJ's die regelmatig draait.quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:26 schreef -Amber- het volgende:
Is radio 49 trouwens een FOK! eigen (online) zender, of is dat iets van Melting?
Geen idee, maar ik heb niet eens op het linkje gekliktquote:Op zondag 19 augustus 2012 01:18 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Die domme neprivaliteit tussen bètastudenten.. waar komt dat toch vandaan eigenlijk
Dat komt door mensen zoals jij die denken dat ze beter zijn dan anderenquote:Op zondag 19 augustus 2012 01:18 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Die domme neprivaliteit tussen bètastudenten.. waar komt dat toch vandaan eigenlijk
Maar hij (radio 49) is dus niet altijd in de lucht of?quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Radio49 is de FOK! eigen online zender. Melting is een van de DJ's die regelmatig draait.
Niet meerquote:Op zondag 19 augustus 2012 01:36 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Maar hij (radio 49) is dus niet altijd in de lucht of?
Na als ze nog iemand voor in de vroege (NLD) uurtjes nodig hebben, wil ik ook wel best voor DJ spelen hoor. Komt er wel een boel country . "-Ambers- Country Happy Hour"quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet meer, waren te weinig mensen die wilden draaien. Begint nu weer een beetje te lopen.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:39 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Na als ze nog iemand voor in de vroege (NLD) uurtjes nodig hebben, wil ik ook wel best voor DJ spelen hoor. Komt er wel een boel country . "-Ambers- Country Happy Hour"
Wat een genuanceerde constateringquote:Op zondag 19 augustus 2012 01:32 schreef m.k het volgende:
[..]
Dat komt door mensen zoals jij die denken dat ze beter zijn dan anderen
Nuancering heb je geen tering aan, en dat heb je 100% goed gezienquote:Op zondag 19 augustus 2012 01:46 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wat een genuanceerde constatering
lol, heb je me nou gedefriend op FB?
quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:48 schreef m.k het volgende:
[..]
Nuancering heb je geen tering aan, en dat heb je 100% goed gezien
De Blues Brothersquote:Op zondag 19 augustus 2012 01:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]zou ik wel voor intunen hoor
Maar ik vind zelfs deze al![]()
Hahaha, wat een verhaalquote:Op zondag 19 augustus 2012 01:49 schreef -Amber- het volgende:
[..]
De Blues Brothers![]()
Zou laatst met een maat bij een conference in de avond "Everybody Needs Somebody To Love" in karaoke doen. Had zelfs mijn mondharmonica mee genomen (zou Elwood doen), maar de maat dronk zich voor de tijd onder de tafel
maar dat blijft ook zo'n bazen nummerquote:Op zondag 19 augustus 2012 01:49 schreef -Amber- het volgende:
[..]
De Blues Brothers![]()
Zou laatst met een maat bij een conference in de avond "Everybody Needs Somebody To Love" in karaoke doen. Had zelfs mijn mondharmonica mee genomen (zou Elwood doen), maar de maat dronk zich voor de tijd onder de tafel
Ik vind het geweldigquote:Op zondag 19 augustus 2012 01:48 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik zit er niet mee, maar had van mij in principe niet gehoeven.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:51 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Facebook is best leuk, maar kan niet op tegen Pinterest.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |