SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
"Pas op Arnie, je dondert van je zeilboot af!"
...Zo'n zeer doet het niet hoor.
[ Bericht 0% gewijzigd door ArnieAlberts op 19-08-2012 04:48:13 ]Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:53 schreef Frey het volgende:
ZozoZeker van de ene op de andere dag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel met opmerking dat het mooi was geworden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zeker van de ene op de andere dag?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:59 schreef Frey het volgende:
[..]
Wel met opmerking dat het mooi was geworden.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:38 schreef Frey het volgende:
Mijn eerste GTST herinnering is zojuist voorbij gekomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Is hij de man diequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. onderzocht?
Bij welke aflevering ben je?
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 02:00 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Is hij de man dieNee, die man bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. onderzocht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Later is hij de gestoorde pleegvader van Julian.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 02:02 schreef Frey het volgende:
[..]
Nee, die man bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Later is hij de gestoorde pleegvader van Julian.![]()
Ik weet eerlijk waar niets van Julian en z'n pleegfamilie af, maar dat zie ik volgend seizoen dan maar
De man die in de Koning werkt, hij zit er ook al sinds de begin van de Koning in
En die groene lamp van de familie Alberts staat er ook nog gewoon sinds het eerste seizoen, de lamp was overigens nog te zien op het shot van Dian uit seizoen 3, dat uit het tweede seizoen werd gehaald. Sommige dingen veranderen echt nooit
Ik zal morgen maar naar de MediaMarkt gaan.quote:Op zondag 19 augustus 2012 02:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Allemachtig ik wil die box ook zo snel mogelijk in huis hebben!
Ik heb hem bij Bol besteld, maar volgens mij is ie er dan pas over een weekquote:Op zondag 19 augustus 2012 02:52 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik zal morgen maar naar de MediaMarkt gaan.
Je kunt het altijd annulerenquote:Op zondag 19 augustus 2012 02:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik heb hem bij Bol besteld, maar volgens mij is ie er dan pas over een week
Het logo. Zet eens een voorbeeldje op YT? Is eigenlijk ook een alternatieve versie hè.quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:51 schreef LetsGame het volgende:
Een tijdje rond de derde versie van de leader werd een raar geluid gebruikt voor het straaltje bij de logo, het klinkt totaal niet, blij dat ze dat hebben veranderd![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:12 schreef Frey het volgende:
Ik geniet echt van die verhaallijn metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben even niet in staat om te rippen atm sorryquote:Op zondag 19 augustus 2012 03:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Het logo. Zet eens een voorbeeldje op YT? Is eigenlijk ook een alternatieve versie hè.
Mwah, de audio is anders...quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:33 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik ben even niet in staat om te rippen atm sorry
Het is fysiek gewoon hetzelfde
De achternaam is zojuist genoemd.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
De naam "Van der Kroeft" is overigens bedacht bij haar terugkeer. Toen ze een vaste rol had stond er op de aftiteling altijd "Hannie" en naar mijn weten is haar achternaam toen ook nooit onthuld, maar ik houd me aanbevolen als dit wel zo blijkt te zijn.
Bedankt voor de aanbevelingquote:
Gewoon Hanniequote:Op zondag 19 augustus 2012 17:02 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Bedankt voor de aanbevelingStond ze ook als Hannie van der Kroeft op de aftiteling?
Kan ze me nog herinneren.quote:Hoe vind jij dit soort posts terug overigens?![]()
quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:24 schreef Frey het volgende:
[..]![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:24 schreef Frey het volgende:
[..]![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Dat is ook iets teveel van het goede, naar mijn mening. Mijn "record" (quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:39 schreef ArnieAlberts het volgende:
Frey schijnt nu al bij DVD 6 te zitten. bizar.Waar ik een maand over DVD 10 doe, doet hij één dag over 6 DVD's.
Klopt, zo zegt Daniël in seizoen 7 na de dood van Eveline van Wessem dat dit zijn tweede vrouw is die hij heeft verloren. Klopt niet, want hij is er dan drie verloren (Jeanne, Cilia en Eveline). Natuurlijk schiet het er soms in bij een dialoogschrijver, maar die scripts worden altijd nog gechekt door de hoofdschrijvers en als díe zelfs niet zeggen van "hé, Daniël heeft drie vrouwen verloren!", is het toch wel vreemd.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:36 schreef LetsGame het volgende:
Soms letten de GTST schrijvers niet op de details![]()
Ik kan soms de verleiding niet weerstaan toch door te klikken naar de volgende aflevering, het verwisselen van de DVD is een grotere weerstand. Dit gedrag bezit ik overigens alleen op dergelijke dagen als vandaag wanneer ik vrij ben, niks te doen heb of dat het te warm is iets te doenquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat is ook iets teveel van het goede, naar mijn mening. Mijn "record" () is 25 afleveringen Goudkust op 1 dag (dat is 2,5 dvd) en dan ben ik er ook wel klaar mee. Daarnaast kijk ik liever wat langzamer, houdt de spanning er toch meer in
Doorklikken naar een volgende aflevering is vaak ook niet moeilijk voor mij (zeker niet als er nog maar twee afleveringen op zo'n dvd staan die ik moet bekijken), maar soms heb ik zoiets van: nee, niet doen, morgen is er weer een dag. Zeker bij spannende cliffhangers kan ik nog weleens de beslissing nemen te stoppen met kijken, gewoon om de spanning er wat meer in te houden en toch te fantaseren over "hoe het verder zal gaan"quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik kan soms de verleiding niet weerstaan toch door te klikken naar de volgende aflevering, het verwisselen van de DVD is een grotere weerstand. Dit gedrag bezit ik overigens alleen op dergelijke dagen als vandaag wanneer ik vrij ben, niks te doen heb of dat het te warm is iets te doen
Als ik zo een box uitgekeken heb dan heb ik zo een gevoel van 'damn, waarom moest ik nou zo snel kijken, nu is het weer jaren wachten op het vervolg' (al valt dat nu wel weer mee)quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Doorklikken naar een volgende aflevering is vaak ook niet moeilijk voor mij (zeker niet als er nog maar twee afleveringen op zo'n dvd staan die ik moet bekijken), maar soms heb ik zoiets van: nee, niet doen, morgen is er weer een dag. Zeker bij spannende cliffhangers kan ik nog weleens de beslissing nemen te stoppen met kijken, gewoon om de spanning er wat meer in te houden en toch te fantaseren over "hoe het verder zal gaan"
Dat is inderdaad ook zoietsquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als ik zo een box uitgekeken heb dan heb ik zo een gevoel van 'damn, waarom moest ik nou zo snel kijken, nu is het weer jaren wachten op het vervolg' (al valt dat nu wel weer mee)
Hoe stom het ook lijkt, je maakt toch het wel en wee van die fictieve figuren mee en ineens is het klaar. GTST is het enige waarmee ik dit heb overigens en ik zit nu heel anders in elkaar dan toen ik begon met kijken. Als ik het nu voor het eerst zou tegenkomen weet ik niet of ik het ook zou hebben.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook zoietsOver seizoen 5 heb ik bijna een half jaar gedaan, en toch vond ik het moeilijk om de cliffhanger te bekijken - want het einde van zo'n box wil je het liefst zo snel mogelijk uitstellen
Ik heb dat wel met meer series. Vaak is het lastig om er in te komen, maar als ik er eenmaal in zit wil ik vaak meteen het vervolg zien. Het meest baal ik van series die dan een open einde hebben en er geen vervolg op isquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hoe stom het ook lijkt, je maakt toch het wel en wee van die fictieve figuren mee en ineens is het klaar. GTST is het enige waarmee ik dit heb overigens en ik zit nu heel anders in elkaar dan toen ik begon met kijken. Als ik het nu voor het eerst zou tegenkomen weet ik niet of ik het ook zou hebben.
Arme Daniëlquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Klopt, zo zegt Daniël in seizoen 7 na de dood van Eveline van Wessem dat dit zijn tweede vrouw is die hij heeft verloren. Klopt niet, want hij is er dan drie verloren (Jeanne, Cilia en Eveline). Natuurlijk schiet het er soms in bij een dialoogschrijver, maar die scripts worden altijd nog gechekt door de hoofdschrijvers en als díe zelfs niet zeggen van "hé, Daniël heeft drie vrouwen verloren!", is het toch wel vreemd.
Arme schrijvers zul je bedoelen!quote:
Na seizoen 5 of 6 is er ook nooit meer naar Karin Alberts gerefereerd (behalve op die jubileumweek na dan). John Alberts vind ik nog wel een groter mysterie, kennelijk zijn Jef, Karin en Dian alle contact met hem verloren na zijn exit. Toen nep-John Pete zich in seizoen 9 aandiende had niemand meer iets van hem vernomen, hij werd ook doodgezwegen na seizoen 3 tot seizoen 9 dus.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Arme schrijvers zul je bedoelen!Nee, maar het is wel opmerkelijk te noemen, Daniël (eigenlijk de schrijvers) heeft de dood van (waarschijnlijk) Jeanne verdrongen, volgens mij is er na seizoen 4 of 5 ook nooit meer naar haar gerefereerd
Volgens mij werd er begin seizoen 9 nog één keer naar Karin gerefereerd; Jef en 'John' zitten samen in de Rozenboom, en Jef vraagt iets in de trant als "Heb je al contact gehad met je moeder? Zij moet toch ook weten wat er gebeurd is?", waarop 'John' antwoord dat-ie dat nog niet gedaan heeft.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Na seizoen 5 of 6 is er ook nooit meer naar Karin Alberts gerefereerd (behalve op die jubileumweek na dan).
Dat is inderdaad nogal vaag; je zou toch denken dat er op de een of andere manier contact is opgenomen met hen toen John in Amerika naar de gevangenis moest. Natuurlijk hoeft dat niet (John was immers volwassen), maar toch.quote:John Alberts vind ik nog wel een groter mysterie, kennelijk zijn Jef, Karin en Dian alle contact met hem verloren na zijn exit. Toen nep-John Pete zich in seizoen 9 aandiende had niemand meer iets van hem vernomen, hij werd ook doodgezwegen na seizoen 3 tot seizoen 9 dus.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:49 schreef Frey het volgende:
Dat lachje
Die kwaliteit van die cap is epic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als er al een John Alberts in de serie komt, wordt er door de schrijvers de disclaimer gegeven dat deze 'niets met vroegere personages' van doen heeft, a lá de Huygens-familie.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik blijf het sowieso wel jammer vinden dat John is doodverklaard, zou hem nog steeds graag terug willen zien in de serie. Helaas voelt Tim Gunther daar ook weinig voor en is het een wonder als de schrijvers überhaupt nog weten wie John is.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Als er al een John Alberts in de serie komt, wordt er door de schrijvers de disclaimer gegeven dat deze 'niets met vroegere personages' van doen heeft, a lá de Huygens-familie.
Dat dus.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:22 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"John Alberts... Is dat geen broer van Ludo die uiteindelijk zijn zoon blijkt te zijn?
... Hè...? Is John Alberts een zoon van Jef...? Wie is Jef?"
Exactly.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Vooral het laatste zinnetje blijkt gewoon de pure waarheid
Eind seizoen 5 ging Jef naar Karin toe om verhaal te halen over Dianquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Na seizoen 5 of 6 is er ook nooit meer naar Karin Alberts gerefereerd (behalve op die jubileumweek na dan). John Alberts vind ik nog wel een groter mysterie, kennelijk zijn Jef, Karin en Dian alle contact met hem verloren na zijn exit. Toen nep-John Pete zich in seizoen 9 aandiende had niemand meer iets van hem vernomen, hij werd ook doodgezwegen na seizoen 3 tot seizoen 9 dus.
De kwaliteit van seizoen 6 is epicquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Die kwaliteit van die cap is epic.![]()
![]()
Ze gebruikten hier dus wel die ene leader waar we over twijfelden, want alle scènes komen uit aflevering 1quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:06 schreef Frey het volgende:
Aflevering 1001?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Daarom stond er ook duidelijk nà seizoen 5 (of 6).quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:53 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Eind seizoen 5 ging Jef naar Karin toe om verhaal te halen over Dian
Overheen gelezen, foutjequote:Op maandag 20 augustus 2012 00:02 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Daarom stond er ook duidelijk nà seizoen 5 (of 6).
Het is ook nogal vaag wat John überhaupt in Amerika is gaan doen. Werkte hij nog voor Van Houten International of had Frits gewoon een goede baan geregeld bij een zakenrelatie van hem? Echt een van de meest abrupte eindes van een toenmalig hoofdpersonage eigenlijk.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:59 schreef PeterKelder het volgende:
Dat is inderdaad nogal vaag; je zou toch denken dat er op de een of andere manier contact is opgenomen met hen toen John in Amerika naar de gevangenis moest. Natuurlijk hoeft dat niet (John was immers volwassen), maar toch.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:57 schreef Frey het volgende:
Twee helden nog een keer samen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2012 02:03 schreef Frey het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 02:41 schreef Frey het volgende:
In mijn ogen is Hogendoorn ook helemaal nooit een moordenaar geweest. Ook dat met Trix vatte ik destijds anders op, namelijk dat Trix uit wanhoop dat ravijn is ingereden nadat Hogendoorn haar haar zoon afnam, ze was er labiel genoeg voor (zie haar zelfmoordpoging). Hogendoorn was een manipulatieve man en schuwde smerige en criminele zaakjes niet, maar iemand vermoorden leek hem volgens mij beneden zijn stand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Heb je Noud Bouwt dan niet ingehuurd? Die verbouwen binnen 3 weken een complete villa, dan moet een kamer toch wel lukken binnen een dagquote:Op zondag 19 augustus 2012 23:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik zei het net tegen Frey en ik zeg het nu weer; Ik ga pitten, zware verbouwing achter de rug gehad vandaag. Krijg ik een nieuwe kamer, grootste van het huis. Helaas is het hier niet op te lossen met één lullig muurtje neerzetten en dan de volgende dag een volledig klaarverbouwde kamer te hebben.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:57 schreef Frey het volgende:
Twee helden nog een keer samen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Same herequote:Op maandag 20 augustus 2012 13:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Zojuist bericht van Bol gekregen dat de box is verzonden
Inderdaad ja. Wat ik me ook afvraag is waarom hij naar de gevangenis moest. Het lijkt me niet dat-ie in zijn afwezigheid een crimineel is gewordenquote:Op maandag 20 augustus 2012 00:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het is ook nogal vaag wat John überhaupt in Amerika is gaan doen. Werkte hij nog voor Van Houten International of had Frits gewoon een goede baan geregeld bij een zakenrelatie van hem? Echt een van de meest abrupte eindes van een toenmalig hoofdpersonage eigenlijk.
Misschien had de plaatselijke Rien Hogendoorn hem laten opdraaien voor een aanrijding met een dode als gevolg.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Wat ik me ook afvraag is waarom hij naar de gevangenis moest. Het lijkt me niet dat-ie in zijn afwezigheid een crimineel is geworden
Opgestaan uit het rijk der doden:quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:59 schreef PeterKelder het volgende:
Ik blijf het sowieso wel jammer vinden dat John is doodverklaard, zou hem nog steeds graag terug willen zien in de serie. Helaas voelt Tim Gunther daar ook weinig voor en is het een wonder als de schrijvers überhaupt nog weten wie John is.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Misschien had de plaatselijke Rien Hogendoorn hem laten opdraaien voor een aanrijding met een dode als gevolg.
quote:
quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope. Een versie maar. De goede.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Holy molyDan zijn er in feite dus drie versies
Drie versies van de scènequote:Op maandag 20 augustus 2012 14:39 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nope. Een versie maar. De goede.
Uhuh begrijp ik wel hoorquote:
Kennard en z'n vrindjes hadden iets teveel cola op toen ze die verhaallijn bedachtenquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Uhuh begrijp ik wel hoorMaar still, dat Amulet-gezeik... Dat zou ik niet eens een waardige verhaallijn willen noemen.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Kennard en z'n vrindjes hadden iets teveel cola op toen ze die verhaallijn bedachten
quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:51 schreef Frey het volgende:
Daniël vs BronkhorstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Als de scène zo belangrijk is voor de muziek, Fons, waarom komt er dan steeds EXACT dezelfde muziek tijdens gtst afleveringen zonder ook maar de kleinste aanpassing?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:53 schreef PeterKelder het volgende:
In seizoen 6 keert overigens nóg een oude bekende terug:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Laten we het hopen jaquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
In ieder geval zijn wij wellicht morgen aan de beurt om de box te bekijken PeterKelder
Er misten inderdaad een paar aftitelingen bij seizoen 4...quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Toch niet weer datzelfde gelazer als bij seizoen 4 hè?
Daar zat ik ook al aan te denken ja... Bij de cliffhanger van seizoen 6 heb je dat ook. Dus als daar de aftiteling mist weten we genoegquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Er misten inderdaad een paar aftitelingen bij seizoen 4...
Zou dat met die voice-overs te maken van Jos Bergenehouwen te maken tijdens de aftiteling, met dat effect dat de aftiteling omhoogschoof om de programma's van later die avond te tonen? Zoals bijvoorbeeld bij deze:
Ik vind het gewoon lame. Net zoals dat ze dan bij Seizoen 4 enkele aftitelingen hebben moeten wegknippen door 'oneffenheden' zoals die GTST-hotline ofzoquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Daar zat ik ook al aan te denken ja... Bij de cliffhanger van seizoen 6 heb je dat ook. Dus als daar de aftiteling mist weten we genoeg
Wel irritant, als je dan de naam van een acteur zou willen weten heb je pech, aangezien vanaf seizoen 6 de gastrollen alleen op de aftiteling van de dag waarin ze te zien zijn staan
Mja. Het is dus zo dat die afleveringen bij RTL vandaan worden gehaald, want het lijkt met niet dat Endemol die voice-over en programmaoverzichten maakt.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon lame. Net zoals dat ze dan bij Seizoen 4 enkele aftitelingen hebben moeten wegknippen door 'oneffenheden' zoals die GTST-hotline ofzo
Ik had het mis, 1 aflevering had toch de aftiteling en alle gastrollen die er op deze dvd voorkwamen zaten in deze aftitelingquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Toch niet weer datzelfde gelazer als bij seizoen 4 hè?
En nu blijkt dan net díe aflevering niet op YT te staan met het eerste deel.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:28 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Wel zijn er veel afleveringen met een volledige intro, dus net zoals aflevering 14 van seizoen 1
quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:01 schreef Frey het volgende:
Ze doet tegenwoordig niet veel anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:03 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ze doet tegenwoordig niet veel anders.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:39 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
En nu blijkt dan net díe aflevering niet op YT te staan met het eerste deel.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:03 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ze doet tegenwoordig niet veel anders.
Voor de afwisselingquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:26 schreef LetsGame het volgende:
[..]![]()
Korte beschrijving: de tune wordt niet afgekapt
Het rare aan seizoen 6 is, is dat ze werkelijk iedere aflevering een ander einde hebben voor de leader! De ene keer zoals in aflevering 1000, toen weer zoals januari 1996 en daarna weer een andere versie.. Niet dat het erg is, maar waarom ze dat deden, is voor mij de vraag.
Tja, alhoewel het zonde blijft dat een aftiteling mist. Oké, het is "maar" een aftiteling, maar toch.quote:En over de afleveringen die een aftiteling missen, juist de aflevering van die weken die geen aftiteling mist heeft eerst het logo dat omhoog gaat en de aftiteling en logo vallen in 1 beeld zeg maar, maar bij de missende aftitelafleveringen heb je dat het logo helemaal omhoog gaat en de muziek eventjes doorgaat en dan zomaar stopt. Ik denk dus niet dat dit is afgekapt door JustBridge, maar het zou idd kunnen dat ze het voor TV10 hebben afgekapt ivm commentators etc.
Ik twijfel daaraan. GTST was op TV10 rond 1997/1998. Toen hebben ze nooit de uitzendingen van 1996 hebben kunnen uitzenden, toch? Ze hebben het amper tot seizoen 4 gehaald. ...Tenzij ze natuurlijk de herhalingen van RTL4 uitzonden, wat me zou verbazen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:26 schreef LetsGame het volgende:
[..]![]()
Korte beschrijving: de tune wordt niet afgekapt
Het rare aan seizoen 6 is, is dat ze werkelijk iedere aflevering een ander einde hebben voor de leader! De ene keer zoals in aflevering 1000, toen weer zoals januari 1996 en daarna weer een andere versie.. Niet dat het erg is, maar waarom ze dat deden, is voor mij de vraag.
En over de afleveringen die een aftiteling missen, juist de aflevering van die weken die geen aftiteling mist heeft eerst het logo dat omhoog gaat en de aftiteling en logo vallen in 1 beeld zeg maar, maar bij de missende aftitelafleveringen heb je dat het logo helemaal omhoog gaat en de muziek eventjes doorgaat en dan zomaar stopt. Ik denk dus niet dat dit is afgekapt door JustBridge, maar het zou idd kunnen dat ze het voor TV10 hebben afgekapt ivm commentators etc.
Nouja, amper tot seizoen 4 gehaald... Ze hebben ook Helens tweede zelfmoordpoging (uit seizoen 5) uitgezondenquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik twijfel daaraan. GTST was op TV10 rond 1997/1998. Toen hebben ze nooit de uitzendingen van 1996 hebben kunnen uitzenden, toch? Ze hebben het amper tot seizoen 4 gehaald. ...Tenzij ze natuurlijk de herhalingen van RTL4 uitzonden, wat me zou verbazen.
Geen idee...quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nouja, amper tot seizoen 4 gehaald... Ze hebben ook Helens tweede zelfmoordpoging (uit seizoen 5) uitgezonden
Ik denk dat het sowieso ligt aan de voice-overs met Jos Bergenhenegouwen. Als op de dvd bij de cliffhanger de aftiteling mist (dat zou wel heel erg triest zijn, maar goed) dan weten we dat het daaraan ligt.
Waarbij ik me dan afvraag: waarom gaat JustBridge, als ze de afleveringen van RTL aangeleverd krijgen, niet naar Endemol voor originele afleveringen met aftitelingen zónder voice-over? Lijkt me toch dat dat niet veel moeite kost.
Nicequote:Op maandag 20 augustus 2012 22:26 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Geen idee...
Ik zal eventjes kijken of de cliffhanger aftitelingen mist
Nee, de cliffhanger heeft WEL een aftiteling, dus daar ligt het niet aan.. De cliffhanger duurt van dit seizoen maar 25:47 overigens in tegenstelling tot seizoen 5 wat 30 minuten was ofzoiets..quote:
Hmm... vaag. Nouja, misschien JustBridge maar mailen dan?quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:31 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Nee, de cliffhanger heeft WEL een aftiteling, dus daar ligt het niet aan.. De cliffhanger duurt van dit seizoen maar 25:47 overigens in tegenstelling tot seizoen 5 wat 30 minuten was ofzoiets..
Dat is ook weer mooi meegenomenquote:Achja, seizoen 6 is wel 5 afleveringen rijker
Geen idee waarom, het zijn geen scènesquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:33 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hmm... vaag. Nouja, misschien JustBridge maar mailen dan?
Nee, maar misschien weet JustBridge waarom de aftiteling bij sommige afleveringen mist?quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:35 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Geen idee waarom, het zijn geen scènes
Ja, oke, dat is waarquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, maar misschien weet JustBridge waarom de aftiteling bij sommige afleveringen mist?
Hahaquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:06 schreef LetsGame het volgende:
Zeg, de acteur die de verlamde boxervriendje van Hedwig speelde is ook vaak te zien als figurant
quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Haha
Bas Muijs was ook als figurant te zien in seizoen 2 van Goudkust
quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:19 schreef Frey het volgende:
En Hugo Metsers dus een klein rolletje in seizoen 6.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:00 schreef LetsGame het volgende:
Jessica
BriljantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door Frey op 21-08-2012 03:59:31 ]Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 02:18 schreef Frey het volgende:
Daar is hij dan:Ludo Sanders!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die afspraak is uiteindelijk nooit geweestquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:25 schreef LetsGame het volgende:
Viel me vandaag ook idd op, net zoals Frey gepost heeft, dat Hannie vertelde dat Frits een afspraak had met ene mr Sanders. Het rare is dat toen Hans in Meerdijk kwam, Ludo en hij elkaar niet eens kende?
wquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:03 schreef fotostarter het volgende:
Spoilers voor de eerste week stellen niet veel voor..
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 02:18 schreef Frey het volgende:
Daar is hij dan:Het kantoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar wel leuk dat je held nu éíndelijk in beeld is![]()
quote:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:13 schreef PeterKelder het volgende:
En de nieuwe castfoto (in wat mindere kwaliteit, maar goed):
http://lockerz.com/s/236817881
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doet me erg denken aan die laatste van the bold. Komt denk ik omdat ze zo staan en de blauwe kleur.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:19 schreef Woelli het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doet me erg denken aan die laatste van the bold. Komt denk ik omdat ze zo staan en de blauwe kleur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij doet me ook denken aan die van seizoen 10, qua kleur en hoe ze staan. In ieder geval staan Jette en Bartho weer vooraan, in het midden![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Ja ik had ergens gelezen dat ze Noud er bij zouden plakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij doet me ook denken aan die van seizoen 10, qua kleur en hoe ze staan. In ieder geval staan Jette en Bartho weer vooraan, in het midden
Dat zou in principe kunnen met deze foto. Maar dan heeft hij een rare plek gekregen haha.
Maar nee, ik had anno 2012 iets beters verwacht. De foto lijkt trouwens wel een zuurstok met al die verschillende kleuren.
Inderdaad jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:25 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ja ik had ergens gelezen dat ze Noud er bij zouden plakken.
Dat zou in principe kunnen met deze foto. Maar dan heeft hij een rare plek gekregen haha.
Waar ik me nogal aan erger dat het de laatste jaren nogal "kille" foto's zijn. De foto's van de eerste jaren zagen er veel leuker uit, veel socialer (met omhelzingen, armen om elkaar heen e.d.). Nu ziet het er uit alsof ze een gruwelijke hekel aan elkaar hebben en het liefst zo ver mogelijk van elkaar staanquote:Maar nee, ik had anno 2012 iets beters verwacht. De foto lijkt trouwens wel een zuurstok met al die verschillende kleuren.
Is makkelijker photoshoppenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Inderdaad jaMaar Mike staat ook bij de Sanders ipv de Bouwhuisjes, dus ja.
[..]
Waar ik me nogal aan erger dat het de laatste jaren nogal "kille" foto's zijn. De foto's van de eerste jaren zagen er veel leuker uit, veel socialer (met omhelzingen, armen om elkaar heen e.d.). Nu ziet het er uit alsof ze een gruwelijke hekel aan elkaar hebben en het liefst zo ver mogelijk van elkaar staan
Dat wel, maar als ze steeds beweren dat het "één grote familie" is, is zo'n castfoto dé manier omdat echt te laten blijken.quote:
21 man, dat is 1 meer dan de castfoto van 2011/2012.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:33 schreef sweetscent het volgende:
Lijkt ook of de Cast toch wel flink uitgedunt is op die foto, of ligt dat aan mij?
Dan lijkt het zo.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:36 schreef Woelli het volgende:
[..]
21 man, dat is 1 meer dan de castfoto van 2011/2012.
Het meest aantal mensen sinds de foto van 2008/2009
Vind ik zelf ook. Maar vaak willen ze het daarna toch weer anders. Kijk maar eens naar al die casfoto's van Amerikaanse series, daar zijn dan zoveel verchillende van omdat ze die hebben bewerkt. Net als de foto van 2007/2008 van gtst die heeft namelijk twee versies.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat wel, maar als ze steeds beweren dat het "één grote familie" is, is zo'n castfoto dé manier omdat echt te laten blijken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een paar voorbeelden. Zó vind ik een castfoto al veel leuker om te zien.
Haha, dat is me nooit opgevallenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:39 schreef Woelli het volgende:
[..]
Vind ik zelf ook. Maar vaak willen ze het daarna toch weer anders. Kijk maar eens naar al die casfoto's van Amerikaanse series, daar zijn dan zoveel verchillende van omdat ze die hebben bewerkt. Net als de foto van 2007/2008 van gtst die heeft namelijk twee versies.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net als al die persfoto's van 2002 en 2003.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:38 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto kende ik niet eens
Zoals deze, van begin seizoen 2 (Frey heeft 'm wat vergroot, daardoor is-ie erg vaag):quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:41 schreef Woelli het volgende:
[..]
Net als al die persfoto's van 2002 en 2003.
Nog nooit officieel gepubliceerd. Soms hier en daar zie ik wel eens een kleine foto.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:46 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Theo en Carla Langeveld?What the....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nouja, ze lijken ergens wel op elkaar. Met nadruk op ergens![]()
Ja precies.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zoals deze, van begin seizoen 2 (Frey heeft 'm wat vergroot, daardoor is-ie erg vaag):
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:52 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ja precies.
In 2002 is er een castfoto gemaakt, maar nooit gepubliceerd. Ook hebben ze daar duo, trio en kwartet foto's gemaakt. Ook nooit iets van gezien. Alleen de foto vna Dennis, Job en Milan en natuurlijk de persoonlijke foto's.
In 2003 zijn er naast de twee casfoto's ook duo, trio en kwartet foto's gemaakt. Hier heb ik maar enkele van gezien;
* Dennis, Yasmin en Sjors (zat ooit als poster in de break out)
* de groepsfoto van Dennis, Morris, Milan, Yasmin, Sjors en Charlie #2
* een foto van Jef, Barbara en Charlie 2
* De vrouwen (zonder Sjors, Charlie en Yasmin
En ik weet dat er een foto is uit 2003 van Stefano en Yasmin, Ludo en Janine, Lieke en Aukje, Martine en Sjors, Valerie Barbara en Charlie, Ray Benjamin en Pascale. Maar op een of andere reden worden deze nooit gepubliceerd.
Ik vind het jammer dat deze foto's niet meer worden gebruikt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze komt van seizoen 14
Of dat er überhaupt niet meer van zulke foto's gemaakt worden (ik zie ze nooit tenminste).quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:00 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat deze foto's niet meer worden gebruikt.
Dat vraag ik me ook af. In Amerika is het standaard. Vroeger deden ze dat wel elke jaar.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Of dat er überhaupt niet meer van zulke foto's gemaakt worden (ik zie ze nooit tenminste).
Wel jammer, dat soort foto's geeft toch wat meer afwisseling dan alleen een standaard castfoto en individuele persfoto.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:31 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. In Amerika is het standaard. Vroeger deden ze dat wel elke jaar.
Zal misschien wel te duur zijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.oocities.org/gtst_sterren/decast2.html
Klopt en kunnen veelal ook langer mee. Die foto van Anita, Govert, Rik en Stefano hebben ze drie seizoenen kunnen gebruiken. Ik zie ook nog wel eens in de roddelbladen de foto van Ludo, Janine en Meike (natuurlijk Meike eraf geknipt) terwijl die nu tien jaar oud is haha.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wel jammer, dat soort foto's geeft toch wat meer afwisseling dan alleen een standaard castfoto en individuele persfoto.
Haha, jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:40 schreef Woelli het volgende:
[..]
Klopt en kunnen veelal ook langer mee. Die foto van Anita, Govert, Rik en Stefano hebben ze drie seizoenen kunnen gebruiken. Ik zie ook nog wel eens in de roddelbladen de foto van Ludo, Janine en Meike (natuurlijk Meike eraf geknipt) terwijl die nu tien jaar oud is haha.
We kunnen wel een petitie starten
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:46 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Theo en Carla Langeveld?Heten die mensen toen die tijd ook Langeveld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom was het dan in 2003 zolang (geloof een maand haha)een raadsel dat Sjors eigenlijke Wendela was?
Ja, zo heten ze hier al.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:47 schreef Woelli het volgende:
[..]
Heten die mensen toen die tijd ook Langeveld.
Waarom was het dan in 2003 zolang (geloof een maand haha)een raadsel dat Sjors eigenlijke Wendela was?
Yep. Toen wisten de schrijvers nog iets van de geschiedenis van de seriequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:47 schreef Woelli het volgende:
[..]
Heten die mensen toen die tijd ook Langeveld.
Omdat Janine een spontane aanval van geheugenverlies had (terwijl zij die adoptie had geregeldquote:Waarom was het dan in 2003 zolang (geloof een maand haha)een raadsel dat Sjors eigenlijke Wendela was?
Ik denk dat de Alberts nu wel hun tijd hebben gehad. Maar misschien kan het gezin van Jef wel wat groter worden. Remco erin met zijn vrouw ofzo. Ik zie meer potentie om de familie Brandt groter te maken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Haha, jaNu zijn Ludo en Janine in 10 jaar tijd weinig veranderd qua uiterlijk, dus dat kan nog wel. Maar ja, als we hiervoor een petitie starten, kunnen we er ook een starten voor de terugkeer van Ronald Schilperoort als componist, een uitbreiding van de familie Alberts, de exit voor personages als Bing en Nina, een ontslag van alle huidige schrijvers en ga nog maar even door
Kan wel lachen worden
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:49 schreef Frey het volgende:
[..]
Ja, zo heten ze hier al.Ja de naam Abel is al wel gevallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Alberts kunnen best nog wel vind ik. Het is toch dé familie van GTSTquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:54 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik denk dat de Alberts nu wel hun tijd hebben gehad. Maar misschien kan het gezin van Jef wel wat groter worden. Remco erin met zijn vrouw ofzo. Ik zie meer potentie om de familie Brandt groter te maken.
Maar god als ik een petitie zou starten zou ik toch net zoveel willen veranderen![]()
* Bing eruit
* Beide Huize Alberts terug (dat is toch wel echt jeugdsentiment)
* Verhaallijnen inderdaad aanpassen
* Terence Schreurs een vaste rol aanbieden
* De Familie Huygens een waardig afscheid geven
* En natuurlijk meer persfoto's haha
Ik was nog vergeten om de hele Dennis-is-eigenlijk-Arnie-verhaallijn aanpassen erbij te zetten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De Alberts kunnen best nog wel vind ik. Het is toch dé familie van GTST
Mijn petitie zou er zo uitzien:
- Ronald Schilperoort terug voor de muziek
- De huidige schrijvers en Rohan weg. Breng Rogier Proper maar weer terug
- Robert, Remco en Sil terug
- Bing, Nina, Lucas, Maxime, Jack, Sjors, Rikki en Nuran er uit
- Inderdaad, Huize Alberts terug (in de stijl van seizoen 1 t/m 10, dat was een mooi decor)
- Jef weg uit De Koning, start samen met Robert weer een reclamebureau
- Meer persfoto's
- Meer mooie vrouwen in de serie
Misschien was het dan niet zo'n heilige zeikdoos geworden nee. Maar ja, ik vraag me ook nog altijd af waarom ze (de echte) John Alberts niet hebben teruggehaald in de serie; Tim Gunther gaf rond seizoen 3 aan het jammer te vinden dat-ie er niet meer in zat.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:59 schreef Woelli het volgende:
Snap nog steeds niet waarom de schrijver Wendela eruit hebben geschreven.
Ik had veel leuke verhaallijnen kunnen bedenken als Janine het kindje zelf had geadopteerd.
Ohja, dat is ook zo jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:01 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik was nog vergeten om de hele Dennis-is-eigenlijk-Arnie-verhaallijn aanpassen erbij te zetten.
Tim Gunther wou in 1998 niet meer terug komen toch. Maar ook Frederique, Joost en Henriëtte wilden in 1992 ook graag blijven, maar dat kon ook niet ivm de scripts. Dat is is achteraf ook een stomme set geweest.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Misschien was het dan niet zo'n heilige zeikdoos geworden nee. Maar ja, ik vraag me ook nog altijd af waarom ze (de echte) John Alberts niet hebben teruggehaald in de serie; Tim Gunther gaf rond seizoen 3 aan het jammer te vinden dat-ie er niet meer in zat.
En zo zijn er wel meer voorbeelden. Zo zou ik graag Jan-Henk Gerritse () nog wel willen zien in de serie
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:26 schreef Frey het volgende:
Ludo:Vergeet niet Chris JollesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Werkelijk? Volgens het Australische script bleef Karin namelijk volgens mij bij Jef en werden ze er uiteindelijk samen uitgeschreven...Van Frederique snap ik het niet, het blijft verbazend dat sommige personages die populair waren hierom behouden waren en anderen er toch werden uitgeschreven. Wellicht dat PeterKelder hier wat meer van weetquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:27 schreef Woelli het volgende:
[..]
Tim Gunther wou in 1998 niet meer terug komen toch. Maar ook Frederique, Joost en Henriëtte wilden in 1992 ook graag blijven, maar dat kon ook niet ivm de scripts. Dat is is achteraf ook een stomme set geweest.
Moest trouwens Lotte van Dam (Dian #1) er ook uit of is zij zelf opgestapt?
Ja omdat het de eerste Dian is die jij hebt meegemaakt. Voor mij was het juist heel erg omschakelen dat een lid van de familie Alberts ze de hele tijd liep te naaien, te pesten, de boel liep op te stoken, enz. In het begin was het ook lastig in te schatten of ze nou slecht bleef of toch weer goed werd.quote:
Henriëtte wilde er zelf uit, dat gaf ze tenminste aan in een interview met de AVRO-Bode. Ze had het na een jaar wel gezien en wilde ook weer toneelwerk gaan doen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:27 schreef Woelli het volgende:
[..]
Tim Gunther wou in 1998 niet meer terug komen toch. Maar ook Frederique, Joost en Henriëtte wilden in 1992 ook graag blijven, maar dat kon ook niet ivm de scripts. Dat is is achteraf ook een stomme set geweest.
Lotte was er ook wel klaar mee na seizoen 3, ze zag de serie vooral als tussenstation en ging liever het theater in. De producers vroegen haar sindsdien een aantal keer terug, waar ze altijd nee op zei. Op een gegeven moment besloot ze op het verzoek in te gaan, mits het karakter inhoudelijk zou veranderen zodat het voor Lotte een uitdaging zou zijn om Dian te spelen. Het karakter werd aangescherpt en was ready-to-use, maar Lotte besloot op het laatste moment om het toch niet te doen; zodoende werd Chris Jolles gecast als Dian #2.quote:Moest trouwens Lotte van Dam (Dian #1) er ook uit of is zij zelf opgestapt?
Dian #2 was inderdaad moeilijk in te schatten, bij seizoen 5 trapte ik er ook vaak in. Geeft wel aan dat Chris een goed actrice wasquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja omdat het de eerste Dian is die jij hebt meegemaakt. Voor mij was het juist heel erg omschakelen dat een lid van de familie Alberts ze de hele tijd liep te naaien, te pesten, de boel liep op te stoken, enz. In het begin was het ook lastig in te schatten of ze nou slecht bleef of toch weer goed werd.
Toch zien we Lotte nog terug dit seizoen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:41 schreef PeterKelder het volgende:
Lotte was er ook wel klaar mee na seizoen 3, ze zag de serie vooral als tussenstation en ging liever het theater in. De producers vroegen haar sindsdien een aantal keer terug, waar ze altijd nee op zei. Op een gegeven moment besloot ze op het verzoek in te gaan, mits het karakter inhoudelijk zou veranderen zodat het voor Lotte een uitdaging zou zijn om Dian te spelen. Het karakter werd aangescherpt en was ready-to-use, maar Lotte besloot op het laatste moment om het toch niet te doen; zodoende werd Chris Jolles gecast als Dian #2.
Yep, vanwege de zwangerschap van Chris. Als die niet zwanger was geraakt, hadden we Lotte waarschijnlijk nooit gezien als de evil Dianquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:43 schreef Frey het volgende:
[..]
Toch zien we Lotte nog terug dit seizoen.
Ik dacht altijd dat Henriette eruit moest. Maar waarom kon zij er wel uit en werden personages als Annette en Rien er verplicht uitgeschreven ivm met de scripts. Hadden ze dan niet Karin moeten recasten? of een soortgelijke personage erin moeten schrijven? Of is dit gedaan in de vorm van Sylvia?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Henriëtte wilde er zelf uit, dat gaf ze tenminste aan in een interview met de AVRO-Bode. Ze had het na een jaar wel gezien en wilde ook weer toneelwerk gaan doen.
Frederique en Joost zijn er wel volgens het originele script uitgegaan. Erg jammer, vooral van Frederique (Annette paste gewoon het meest bij Simon). Joost vond het ook jammer, maar vond het wel leuk dat-ie zelf zijn exit mocht bedenken - zodoende werd Rien op bloederige wijze doodgeschoten
[..]
Lotte was er ook wel klaar mee na seizoen 3, ze zag de serie vooral als tussenstation en ging liever het theater in. De producers vroegen haar sindsdien een aantal keer terug, waar ze altijd nee op zei. Op een gegeven moment besloot ze op het verzoek in te gaan, mits het karakter inhoudelijk zou veranderen zodat het voor Lotte een uitdaging zou zijn om Dian te spelen. Het karakter werd aangescherpt en was ready-to-use, maar Lotte besloot op het laatste moment om het toch niet te doen; zodoende werd Chris Jolles gecast als Dian #2.
Was net aan het tellen en Inge Schrama heeft haar jubileum. Dit is haar tiende foto.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:13 schreef PeterKelder het volgende:
En de nieuwe castfoto (in wat mindere kwaliteit, maar goed):
http://lockerz.com/s/236817881
Ik vond Dian toen Lotte haar tijdelijk speelde weer een stuk milder, let maar op, Lotte kan dat gewoon nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Yep, vanwege de zwangerschap van Chris. Als die niet zwanger was geraakt, hadden we Lotte waarschijnlijk nooit gezien als de evil Dian
De Lotte-Dian had in dit seizoen ook iets roder haar dan in haar eerdere verschijningen geloof ik.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:16 schreef Woelli het volgende:
En dat Dian opeens rood haar had, was dat gewoon het kapsel van Chris Jolles toen die tijd, of is dat ook nog in het verhaal verteld of is dat verder gewoon links laten liggen.
Als Jef het over Dian had als klein meisje zegt hij altijd dat ze rood haar had, maar Lotte was natuurlijk gewoon donkerblond. Rixt was ook donkerblond en verfde het pas begin seizoen 17 rood en dat werd uiteindelijk steeds roder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na het eten snel de volgende erin.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Ja, maar dat was puur omdat Chris dat had.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
De Lotte-Dian had in dit seizoen ook iets roder haar dan in haar eerdere verschijningen geloof ik.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:36 schreef Frey het volgende:
Ludo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In die tijd werd al een deel door de Nederlandse schrijvers bedacht; zo kwamen Linda en Laura terug in de serie en werd Arnie behouden, terwijl hij eigenlijk er uit moest.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:55 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat Henriette eruit moest. Maar waarom kon zij er wel uit en werden personages als Annette en Rien er verplicht uitgeschreven ivm met de scripts. Hadden ze dan niet Karin moeten recasten? of een soortgelijke personage erin moeten schrijven? Of is dit gedaan in de vorm van Sylvia?
Ik ben bij dvd 5 van seizoen 1.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Dvd 2 van seizoen 1
ja ja, ik loop enorm op jullie achter ik weet het..
Maar, ik ga in sneltreinvaart er door heen. Scenes met die Jan en Petra enzo skip ik
Vind jij seizoen 6, 1 van de beste seizoenen tot nog toe?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:45 schreef Frey het volgende:
Blijft grappig als je die blooper momenten tegenkomt.
Seizoen 6 is nu al mijn favoriet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:48 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Vind jij seizoen 6, 1 van de beste seizoenen tot nog toe?![]()
Volgens mij ben je al aardig ver of niet?
Hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:52 schreef Woelli het volgende:
[..]
En ik weet dat er een foto is uit 2003 van Stefano en Yasmin, Ludo en Janine, Lieke en Aukje, Martine en Sjors, Valerie Barbara en Charlie, Ray Benjamin en Pascale. Maar op een of andere reden worden deze nooit gepubliceerd.
Waar deze vandaan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:38 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto kende ik niet eens
Dat boek van 12,5 jaar gaf ook enorm veel insight daarin... Ik moet nog steeds lachen als ik denk aan hoe Wim Zomer schaterde: "De Australische Peter en Arnie werden achternagezeten door slangen!"quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Waarom Annette en Rien er uit moesten, geen flauw idee. In het begin waren de Australiërs er nogal op tegen dat ze hier het verhaal (deels) veranderden, wat ook weer voor gezeur zorgde. Wellicht hebben de Australiërs de Nederlanders verplicht sommige verhaallijnen gewoon te volgen zoals in het origineel.
Van backstageintervieuws van de breakout uit 2003. Hierin zag je foto's dat één of meerdere foto's werden gemaakt. En ook uit de interviews met de acteurs, hierin vertelde een aantal met wie ze op de foto waren geweest.quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ik heb net de eerste dvd gekekenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:44 schreef LetsGame het volgende:
Frey gaat erg snel, ik ben pas bij aflevering 990
Herinneringen nu, al weet ik veel niet meer precies.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:17 schreef LetsGame het volgende:
De tweede set van AA&F is het meest vertrouwd in mijn ogen, en dat uiteindelijk AA&V heetten
Ik zit er wel op te wachten, op dat decor. Daar vind ik het 't mooistquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:17 schreef LetsGame het volgende:
De tweede set van AA&F is het meest vertrouwd in mijn ogen, en dat uiteindelijk AA&V heetten
Teeeeringquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:19 schreef Frey het volgende:
[..]
Herinneringen nu, al weet ik veel niet meer precies.![]()
Maar ik heb nu dus gewoon alle seizoenen gezien.
Ik kijk echt helemaal uit naar Bowien, samen met Dianquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:20 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik zit er wel op te wachten, op dat decor. Daar vind ik het 't mooist
Tot en met seizoen 9 kijk ik nog ontzettend naar uit.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:22 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik kijk echt helemaal uit naar Bowien, samen met Dian
Stefanoquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:25 schreef Frey het volgende:
[..]
Tot en met seizoen 9 kijk ik nog ontzettend naar uit.![]()
En seizoen 10 ook, vooral de eerste weken.
Ik zie hier al een kleine generatiekloof ontstaan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:20 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik zit er wel op te wachten, op dat decor. Daar vind ik het 't mooist
Dat heb ik ook. Die leaders zijn het mooiste, misschien wat primitief, maar dat was juist de kracht.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik zie hier al een kleine generatiekloof ontstaan.Voor mij is juist de leader van seizoen 1 t/m 5 (inclusief zang en logo) het echte.
Ik associeer decor #2 toch meer met een bedrijf als AA&F, het zag er ruim uit. In tegenstelling tot het hondenhok wat het eerst was, met dat gangetje en die balie.quote:Ook decor#1 van AA&F vond ik rustiger en geordender dan decor#2. AA&F vond ik sowieso leuker dan AA&V, vooral omdat ik dit laatste met de leegloop van het bedrijf associeerde. Uiteindelijk werken alleen Robert, Jef en Suzanne daar nog.
Daar wil ik voorlopig niet aan denken, alleen van genieten ±Pquote:In dit seizoen merk je ook dat ze na de eerste weken duidelijk afscheid nemen van bepaalde verhaallijn: de moeder-zoon verhaallijn van Helen en Peter. En van Frits van Houten en daardoor ook van de familie Hogendoorn.
Ik zou dat pas hebben bij seizoen 13, maar de eerste seizoenen waren wel het mooiste. Vandaar dat seizoen 6 (voorlopig) mijn afsluitende seizoen is, daarna komt er de nieuwe generatie en die associeer ik niet echt met het GTST van Arnie, Peter en Annette.quote:Wat Frey heeft met seizoen 6 had ik juist met de eerste seizoenen en vooral met seizoen 4 omdat ik dat weer goed ging herrineren
Daarna was het snel over met de pret:quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:25 schreef Frey het volgende:
[..]
Tot en met seizoen 9 kijk ik nog ontzettend naar uit.![]()
En seizoen 10 ook, vooral de eerste weken.
Hoewel ruimer oogt, oogt het in mijn ogen juist een stuk armoediger. De kamer van Robert en Jef is nagenoeg niet veranderd, maar waar Suzanne en Daniël een ruim kantoor hadden, zitten die nu zowat op de gang. Het oude AA&F leek ook heel veel andere kamers en ruimten te hebben. Nu heb je alleen maar een saaie open ruimte met balie en de directiekamer. Maarja smaken verschillenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:39 schreef PeterKelder het volgende:
Ik associeer decor #2 toch meer met een bedrijf als AA&F, het zag er ruim uit. In tegenstelling tot het hondenhok wat het eerst was, met dat gangetje en die balie.
Annette was toen al 3 seizoenen verdwenen, maar ik snap wat je bedoeld.quote:[..]
Daar wil ik voorlopig niet aan denken, alleen van genieten ±P
[..]
[q]
Ik zou dat pas hebben bij seizoen 13, maar de eerste seizoenen waren wel het mooiste. Vandaar dat seizoen 6 (voorlopig) mijn afsluitende seizoen is, daarna komt er de nieuwe generatie en die associeer ik niet echt met het GTST van Arnie, Peter en Annette.
Volgens mij zouden ze dan de huidige serie links laten liggen en alleen naar die oude afleveringen kijken. Voorwaarde is wel dan ze ze om 20.00 uitzendenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:50 schreef Frey het volgende:
Eigenlijk zou ik de reacties hier wel eens willen zien als we nu deze afleveringen op tv zouden hebben.
Mee eensquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Volgens mij zouden ze dan de huidige serie links laten liggen en alleen naar die oude afleveringen kijken. Voorwaarde is wel dan ze ze om 20.00 uitzenden![]()
Een paar? In mijn aflevering van kerst 1996 staat er nog steeds een niet helemaal afgebroken muurtje bij de deur!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:43 schreef LetsGame het volgende:
De Rozenboom die in 1 aflevering wordt verbouwd, maar AA&F die er een paar afleveringen over doet
Ik vraag me af waarom ze dat niet gewoon iedere zomer doen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Volgens mij zouden ze dan de huidige serie links laten liggen en alleen naar die oude afleveringen kijken. Voorwaarde is wel dan ze ze om 20.00 uitzenden![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Een paar? In mijn aflevering van kerst 1996 staat er nog steeds een niet helemaal afgebroken muurtje bij de deur!
Dan heb je 8 weken om 180-200 afleveringen uit te zenden volgens mijquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:06 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom ze dat niet gewoon iedere zomer doen?Iedere werkdag, 8 uur, RTL4, in de vakanties
8 x 5 = 40 afleveringen... Hmm...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:07 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Dan heb je 8 weken om 180-200 afleveringen uit te zenden volgens mij
Ik dacht eerst: Klopte de datum wel? Maar verdomd, en of 't klopte:quote:
Dat muurtje is een meubelstuk, het hoort gewoonquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik dacht eerst: Klopte de datum wel? Maar verdomd, en of 't klopte:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:12 schreef ArnieAlberts het volgende:
Iemand overigens een leuke Arniecap uit seizoen 6 voor me?
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:21 schreef Frey het volgende:
Harmsen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Ik denk dat we dan spreken over seizoen 11/12.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:01 schreef Maartel het volgende:
Welk seizoen was met Gladys, Terra, Sylvester, Daantje en al dat soort nonpersonages? Op een of andere manier vind ik zelfs de laatste jaren weer boeiender dan toen, er was toen even een hele generatie nieuwe gezichten waar werkelijk geen greintje charme in zat.
Het is ook wel voor het eerst dat het zo snel gaat. Tussen seizoen 1 en 2 zat 2 jaar en tussen 2 en 3 nog eens 2. Het is nu voor het eerst dat het zo snel gaat. Houden zo, ik hoop dat we ergens in 2013 seizoen 8 en 9 tegemoet zien, daarna ben ik er wel klaar mee.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:35 schreef LetsGame het volgende:
Ik las topic #306 eventjes terug en ik vind het wel grappig dat mensen heel blij en verbaasd waren over het feit dat seizoen 4 medio 2011 werd gereleast, maar we nu in 2012 al seizoen 6 en 7 krijgen
Ik ben erg blij met JustBridge
Zou je seizoen 10 niet willen, zelfs niet voor de eerste weken?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het is ook wel voor het eerst dat het zo snel gaat. Tussen seizoen 1 en 2 zat 2 jaar en tussen 2 en 3 nog eens 2. Het is nu voor het eerst dat het zo snel gaat. Houden zo, ik hoop dat we ergens in 2013 seizoen 8 en 9 tegemoet zien, daarna ben ik er wel klaar mee.
Om te zien hoe alles de vernieling in wordt geholpen? Je ziet AA&V met Ludo en Stefano nadat ze eerst Robert en daarna Jef succesvol wegpesten. Kim vertrekt en de Fischers beginnen zich al aardig in Jefs huis te netselen en bombarderen hem tot de huissul. Robert en Laura's huwelijk begint zich langzaamaan te ontrafelen en na niet al te lange tijden beginnen ze zich ook nog eens debiel te gedragen. En bepaalde processen gebeuren die ik beschrijf worden al in gang gezet in die eerste weken.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:56 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Zou je seizoen 10 niet willen, zelfs niet voor de eerste weken?
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:37 schreef Frey het volgende:
Ludo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.te horen.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:51 schreef Frey het volgende:
Toch wel apart om nu al de namenAl in seizoen 6?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.te horen.
Nee, ik kijk stiekem de box van seizoen 9.quote:
Ik heb dit seizoen volledig gezien en ik moet zeggen dat je gelijk hebt. Dit seizoen was niet bepaald een van de beste seizoenen, maar niet elke verhaallijn in seizoen 10 was slecht. Hedwig die gechanteerd werd/misbruikt door haar meester en uiteindelijk door Rik in elkaar geslagen werd nadat hij dit hoorde. Mr. Harmsen die gedichten schrijft voor groot publiek, maar wordt ontrafeld en er toch mee doorgaat. Verkrachting van Terra. Stefano en Bowien die een stel worden en Stefano die Janine belazerd. Benjamin die de serie in komt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Om te zien hoe alles de vernieling in wordt geholpen? Je ziet AA&V met Ludo en Stefano nadat ze eerst Robert en daarna Jef succesvol wegpesten. Kim vertrekt en de Fischers beginnen zich al aardig in Jefs huis te netselen en bombarderen hem tot de huissul. Robert en Laura's huwelijk begint zich langzaamaan te ontrafelen en na niet al te lange tijden beginnen ze zich ook nog eens debiel te gedragen. En bepaalde processen gebeuren die ik beschrijf worden al in gang gezet in die eerste weken.
Eind seizoen 9 zijn er ook weinig onafgeronde verhaallijnen, behalve Nina die ontvoerd is door Stefano. En Robert en Jef die AA&V kwijt zijn. Nee die eerste weken geven juist de ultieme ommekeer weer, dat ken ik al en hoef ik niet meer te zien
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 03:08 schreef Frey het volgende:
[..]
Nee, ik kijk stiekem de box van seizoen 9.
Ach ze gingen gewoon een kant met GTST op vanaf dan die me nauwelijks meer interresseert. Het enige wat ik vanaf dan goed vond waren de Ludo-verhaallijnen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 03:11 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Zo heeft elk seizoen zowel goede als slechte kanten. Helaas heeft seizoen 10 veel slechte kanten idd..
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 03:48 schreef Frey het volgende:
De volgende bekende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die is ook amper veranderd!
![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 03:48 schreef Frey het volgende:
De volgende bekende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 05:21 schreef LetsGame het volgende:
Serieus Frey, ik kijk regelmatig en ben pas bij aflevering 996
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
En een foto.quote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:21 schreef Frey het volgende:
En daar hebben we voor het eerstZijn eerste huis!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heer met stijl
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 05:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |