Ja, maar dat was puur omdat Chris dat had.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
De Lotte-Dian had in dit seizoen ook iets roder haar dan in haar eerdere verschijningen geloof ik.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:36 schreef Frey het volgende:
Ludo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In die tijd werd al een deel door de Nederlandse schrijvers bedacht; zo kwamen Linda en Laura terug in de serie en werd Arnie behouden, terwijl hij eigenlijk er uit moest.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:55 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat Henriette eruit moest. Maar waarom kon zij er wel uit en werden personages als Annette en Rien er verplicht uitgeschreven ivm met de scripts. Hadden ze dan niet Karin moeten recasten? of een soortgelijke personage erin moeten schrijven? Of is dit gedaan in de vorm van Sylvia?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Ik ben bij dvd 5 van seizoen 1.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Dvd 2 van seizoen 1
ja ja, ik loop enorm op jullie achter ik weet het..
Maar, ik ga in sneltreinvaart er door heen. Scenes met die Jan en Petra enzo skip ik
Vind jij seizoen 6, 1 van de beste seizoenen tot nog toe?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:45 schreef Frey het volgende:
Blijft grappig als je die blooper momenten tegenkomt.
Seizoen 6 is nu al mijn favoriet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:48 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Vind jij seizoen 6, 1 van de beste seizoenen tot nog toe?![]()
Volgens mij ben je al aardig ver of niet?
Hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:52 schreef Woelli het volgende:
[..]
En ik weet dat er een foto is uit 2003 van Stefano en Yasmin, Ludo en Janine, Lieke en Aukje, Martine en Sjors, Valerie Barbara en Charlie, Ray Benjamin en Pascale. Maar op een of andere reden worden deze nooit gepubliceerd.
Waar deze vandaan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:38 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto kende ik niet eens
Dat boek van 12,5 jaar gaf ook enorm veel insight daarin... Ik moet nog steeds lachen als ik denk aan hoe Wim Zomer schaterde: "De Australische Peter en Arnie werden achternagezeten door slangen!"quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Waarom Annette en Rien er uit moesten, geen flauw idee. In het begin waren de Australiėrs er nogal op tegen dat ze hier het verhaal (deels) veranderden, wat ook weer voor gezeur zorgde. Wellicht hebben de Australiėrs de Nederlanders verplicht sommige verhaallijnen gewoon te volgen zoals in het origineel.
Van backstageintervieuws van de breakout uit 2003. Hierin zag je foto's dat één of meerdere foto's werden gemaakt. En ook uit de interviews met de acteurs, hierin vertelde een aantal met wie ze op de foto waren geweest.quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb net de eerste dvd gekekenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:44 schreef LetsGame het volgende:
Frey gaat erg snel, ik ben pas bij aflevering 990
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herinneringen nu, al weet ik veel niet meer precies.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:17 schreef LetsGame het volgende:
De tweede set van AA&F is het meest vertrouwd in mijn ogen, en dat uiteindelijk AA&V heetten
Ik zit er wel op te wachten, op dat decor. Daar vind ik het 't mooistquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:17 schreef LetsGame het volgende:
De tweede set van AA&F is het meest vertrouwd in mijn ogen, en dat uiteindelijk AA&V heetten
Teeeeringquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:19 schreef Frey het volgende:
[..]
Herinneringen nu, al weet ik veel niet meer precies.![]()
Maar ik heb nu dus gewoon alle seizoenen gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |