Dan lijkt het zo.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:36 schreef Woelli het volgende:
[..]
21 man, dat is 1 meer dan de castfoto van 2011/2012.
Het meest aantal mensen sinds de foto van 2008/2009
Vind ik zelf ook. Maar vaak willen ze het daarna toch weer anders. Kijk maar eens naar al die casfoto's van Amerikaanse series, daar zijn dan zoveel verchillende van omdat ze die hebben bewerkt. Net als de foto van 2007/2008 van gtst die heeft namelijk twee versies.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat wel, maar als ze steeds beweren dat het "één grote familie" is, is zo'n castfoto dé manier omdat echt te laten blijken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een paar voorbeelden. Zó vind ik een castfoto al veel leuker om te zien.
Haha, dat is me nooit opgevallenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:39 schreef Woelli het volgende:
[..]
Vind ik zelf ook. Maar vaak willen ze het daarna toch weer anders. Kijk maar eens naar al die casfoto's van Amerikaanse series, daar zijn dan zoveel verchillende van omdat ze die hebben bewerkt. Net als de foto van 2007/2008 van gtst die heeft namelijk twee versies.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net als al die persfoto's van 2002 en 2003.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:38 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto kende ik niet eens
Zoals deze, van begin seizoen 2 (Frey heeft 'm wat vergroot, daardoor is-ie erg vaag):quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:41 schreef Woelli het volgende:
[..]
Net als al die persfoto's van 2002 en 2003.
Nog nooit officieel gepubliceerd. Soms hier en daar zie ik wel eens een kleine foto.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:46 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Theo en Carla Langeveld?What the....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nouja, ze lijken ergens wel op elkaar. Met nadruk op ergens![]()
Ja precies.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zoals deze, van begin seizoen 2 (Frey heeft 'm wat vergroot, daardoor is-ie erg vaag):
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:52 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ja precies.
In 2002 is er een castfoto gemaakt, maar nooit gepubliceerd. Ook hebben ze daar duo, trio en kwartet foto's gemaakt. Ook nooit iets van gezien. Alleen de foto vna Dennis, Job en Milan en natuurlijk de persoonlijke foto's.
In 2003 zijn er naast de twee casfoto's ook duo, trio en kwartet foto's gemaakt. Hier heb ik maar enkele van gezien;
* Dennis, Yasmin en Sjors (zat ooit als poster in de break out)
* de groepsfoto van Dennis, Morris, Milan, Yasmin, Sjors en Charlie #2
* een foto van Jef, Barbara en Charlie 2
* De vrouwen (zonder Sjors, Charlie en Yasmin
En ik weet dat er een foto is uit 2003 van Stefano en Yasmin, Ludo en Janine, Lieke en Aukje, Martine en Sjors, Valerie Barbara en Charlie, Ray Benjamin en Pascale. Maar op een of andere reden worden deze nooit gepubliceerd.
Ik vind het jammer dat deze foto's niet meer worden gebruikt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze komt van seizoen 14
Of dat er überhaupt niet meer van zulke foto's gemaakt worden (ik zie ze nooit tenminste).quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:00 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat deze foto's niet meer worden gebruikt.
Dat vraag ik me ook af. In Amerika is het standaard. Vroeger deden ze dat wel elke jaar.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Of dat er überhaupt niet meer van zulke foto's gemaakt worden (ik zie ze nooit tenminste).
Wel jammer, dat soort foto's geeft toch wat meer afwisseling dan alleen een standaard castfoto en individuele persfoto.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:31 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. In Amerika is het standaard. Vroeger deden ze dat wel elke jaar.
Zal misschien wel te duur zijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.oocities.org/gtst_sterren/decast2.html
Klopt en kunnen veelal ook langer mee. Die foto van Anita, Govert, Rik en Stefano hebben ze drie seizoenen kunnen gebruiken. Ik zie ook nog wel eens in de roddelbladen de foto van Ludo, Janine en Meike (natuurlijk Meike eraf geknipt) terwijl die nu tien jaar oud is haha.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wel jammer, dat soort foto's geeft toch wat meer afwisseling dan alleen een standaard castfoto en individuele persfoto.
Haha, jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:40 schreef Woelli het volgende:
[..]
Klopt en kunnen veelal ook langer mee. Die foto van Anita, Govert, Rik en Stefano hebben ze drie seizoenen kunnen gebruiken. Ik zie ook nog wel eens in de roddelbladen de foto van Ludo, Janine en Meike (natuurlijk Meike eraf geknipt) terwijl die nu tien jaar oud is haha.
We kunnen wel een petitie starten
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:46 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Theo en Carla Langeveld?Heten die mensen toen die tijd ook Langeveld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom was het dan in 2003 zolang (geloof een maand haha)een raadsel dat Sjors eigenlijke Wendela was?
Ja, zo heten ze hier al.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:47 schreef Woelli het volgende:
[..]
Heten die mensen toen die tijd ook Langeveld.
Waarom was het dan in 2003 zolang (geloof een maand haha)een raadsel dat Sjors eigenlijke Wendela was?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Yep. Toen wisten de schrijvers nog iets van de geschiedenis van de seriequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:47 schreef Woelli het volgende:
[..]
Heten die mensen toen die tijd ook Langeveld.
Omdat Janine een spontane aanval van geheugenverlies had (terwijl zij die adoptie had geregeldquote:Waarom was het dan in 2003 zolang (geloof een maand haha)een raadsel dat Sjors eigenlijke Wendela was?
Ik denk dat de Alberts nu wel hun tijd hebben gehad. Maar misschien kan het gezin van Jef wel wat groter worden. Remco erin met zijn vrouw ofzo. Ik zie meer potentie om de familie Brandt groter te maken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Haha, jaNu zijn Ludo en Janine in 10 jaar tijd weinig veranderd qua uiterlijk, dus dat kan nog wel. Maar ja, als we hiervoor een petitie starten, kunnen we er ook een starten voor de terugkeer van Ronald Schilperoort als componist, een uitbreiding van de familie Alberts, de exit voor personages als Bing en Nina, een ontslag van alle huidige schrijvers en ga nog maar even door
Kan wel lachen worden
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:49 schreef Frey het volgende:
[..]
Ja, zo heten ze hier al.Ja de naam Abel is al wel gevallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Alberts kunnen best nog wel vind ik. Het is toch dé familie van GTSTquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:54 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik denk dat de Alberts nu wel hun tijd hebben gehad. Maar misschien kan het gezin van Jef wel wat groter worden. Remco erin met zijn vrouw ofzo. Ik zie meer potentie om de familie Brandt groter te maken.
Maar god als ik een petitie zou starten zou ik toch net zoveel willen veranderen![]()
* Bing eruit
* Beide Huize Alberts terug (dat is toch wel echt jeugdsentiment)
* Verhaallijnen inderdaad aanpassen
* Terence Schreurs een vaste rol aanbieden
* De Familie Huygens een waardig afscheid geven
* En natuurlijk meer persfoto's haha
Ik was nog vergeten om de hele Dennis-is-eigenlijk-Arnie-verhaallijn aanpassen erbij te zetten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De Alberts kunnen best nog wel vind ik. Het is toch dé familie van GTST
Mijn petitie zou er zo uitzien:
- Ronald Schilperoort terug voor de muziek
- De huidige schrijvers en Rohan weg. Breng Rogier Proper maar weer terug
- Robert, Remco en Sil terug
- Bing, Nina, Lucas, Maxime, Jack, Sjors, Rikki en Nuran er uit
- Inderdaad, Huize Alberts terug (in de stijl van seizoen 1 t/m 10, dat was een mooi decor)
- Jef weg uit De Koning, start samen met Robert weer een reclamebureau
- Meer persfoto's
- Meer mooie vrouwen in de serie
Misschien was het dan niet zo'n heilige zeikdoos geworden nee. Maar ja, ik vraag me ook nog altijd af waarom ze (de echte) John Alberts niet hebben teruggehaald in de serie; Tim Gunther gaf rond seizoen 3 aan het jammer te vinden dat-ie er niet meer in zat.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:59 schreef Woelli het volgende:
Snap nog steeds niet waarom de schrijver Wendela eruit hebben geschreven.
Ik had veel leuke verhaallijnen kunnen bedenken als Janine het kindje zelf had geadopteerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |