quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Haha
Bas Muijs was ook als figurant te zien in seizoen 2 van Goudkust
quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:19 schreef Frey het volgende:
En Hugo Metsers dus een klein rolletje in seizoen 6.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:00 schreef LetsGame het volgende:
Jessica
BriljantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door Frey op 21-08-2012 03:59:31 ]Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 02:18 schreef Frey het volgende:
Daar is hij dan:Ludo Sanders!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die afspraak is uiteindelijk nooit geweestquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:25 schreef LetsGame het volgende:
Viel me vandaag ook idd op, net zoals Frey gepost heeft, dat Hannie vertelde dat Frits een afspraak had met ene mr Sanders. Het rare is dat toen Hans in Meerdijk kwam, Ludo en hij elkaar niet eens kende?
wquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:03 schreef fotostarter het volgende:
Spoilers voor de eerste week stellen niet veel voor..
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 02:18 schreef Frey het volgende:
Daar is hij dan:Het kantoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar wel leuk dat je held nu éíndelijk in beeld is![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:13 schreef PeterKelder het volgende:
En de nieuwe castfoto (in wat mindere kwaliteit, maar goed):
http://lockerz.com/s/236817881
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doet me erg denken aan die laatste van the bold. Komt denk ik omdat ze zo staan en de blauwe kleur.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:19 schreef Woelli het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doet me erg denken aan die laatste van the bold. Komt denk ik omdat ze zo staan en de blauwe kleur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij doet me ook denken aan die van seizoen 10, qua kleur en hoe ze staan. In ieder geval staan Jette en Bartho weer vooraan, in het midden![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Ja ik had ergens gelezen dat ze Noud er bij zouden plakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij doet me ook denken aan die van seizoen 10, qua kleur en hoe ze staan. In ieder geval staan Jette en Bartho weer vooraan, in het midden
Dat zou in principe kunnen met deze foto. Maar dan heeft hij een rare plek gekregen haha.
Maar nee, ik had anno 2012 iets beters verwacht. De foto lijkt trouwens wel een zuurstok met al die verschillende kleuren.
Inderdaad jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:25 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ja ik had ergens gelezen dat ze Noud er bij zouden plakken.
Dat zou in principe kunnen met deze foto. Maar dan heeft hij een rare plek gekregen haha.
Waar ik me nogal aan erger dat het de laatste jaren nogal "kille" foto's zijn. De foto's van de eerste jaren zagen er veel leuker uit, veel socialer (met omhelzingen, armen om elkaar heen e.d.). Nu ziet het er uit alsof ze een gruwelijke hekel aan elkaar hebben en het liefst zo ver mogelijk van elkaar staanquote:Maar nee, ik had anno 2012 iets beters verwacht. De foto lijkt trouwens wel een zuurstok met al die verschillende kleuren.
Is makkelijker photoshoppenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Inderdaad jaMaar Mike staat ook bij de Sanders ipv de Bouwhuisjes, dus ja.
[..]
Waar ik me nogal aan erger dat het de laatste jaren nogal "kille" foto's zijn. De foto's van de eerste jaren zagen er veel leuker uit, veel socialer (met omhelzingen, armen om elkaar heen e.d.). Nu ziet het er uit alsof ze een gruwelijke hekel aan elkaar hebben en het liefst zo ver mogelijk van elkaar staan
Dat wel, maar als ze steeds beweren dat het "één grote familie" is, is zo'n castfoto dé manier omdat echt te laten blijken.quote:
21 man, dat is 1 meer dan de castfoto van 2011/2012.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:33 schreef sweetscent het volgende:
Lijkt ook of de Cast toch wel flink uitgedunt is op die foto, of ligt dat aan mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |