Ik vind het gewoon lame. Net zoals dat ze dan bij Seizoen 4 enkele aftitelingen hebben moeten wegknippen door 'oneffenheden' zoals die GTST-hotline ofzoquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Daar zat ik ook al aan te denken ja... Bij de cliffhanger van seizoen 6 heb je dat ook. Dus als daar de aftiteling mist weten we genoeg
Wel irritant, als je dan de naam van een acteur zou willen weten heb je pech, aangezien vanaf seizoen 6 de gastrollen alleen op de aftiteling van de dag waarin ze te zien zijn staan
Mja. Het is dus zo dat die afleveringen bij RTL vandaan worden gehaald, want het lijkt met niet dat Endemol die voice-over en programmaoverzichten maakt.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon lame. Net zoals dat ze dan bij Seizoen 4 enkele aftitelingen hebben moeten wegknippen door 'oneffenheden' zoals die GTST-hotline ofzo
Ik had het mis, 1 aflevering had toch de aftiteling en alle gastrollen die er op deze dvd voorkwamen zaten in deze aftitelingquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Toch niet weer datzelfde gelazer als bij seizoen 4 hè?
En nu blijkt dan net díe aflevering niet op YT te staan met het eerste deel.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:28 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Wel zijn er veel afleveringen met een volledige intro, dus net zoals aflevering 14 van seizoen 1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:01 schreef Frey het volgende:
Ze doet tegenwoordig niet veel anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:03 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ze doet tegenwoordig niet veel anders.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:39 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
En nu blijkt dan net díe aflevering niet op YT te staan met het eerste deel.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:03 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ze doet tegenwoordig niet veel anders.
Voor de afwisselingquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:26 schreef LetsGame het volgende:
[..]![]()
Korte beschrijving: de tune wordt niet afgekapt
Het rare aan seizoen 6 is, is dat ze werkelijk iedere aflevering een ander einde hebben voor de leader! De ene keer zoals in aflevering 1000, toen weer zoals januari 1996 en daarna weer een andere versie.. Niet dat het erg is, maar waarom ze dat deden, is voor mij de vraag.
Tja, alhoewel het zonde blijft dat een aftiteling mist. Oké, het is "maar" een aftiteling, maar toch.quote:En over de afleveringen die een aftiteling missen, juist de aflevering van die weken die geen aftiteling mist heeft eerst het logo dat omhoog gaat en de aftiteling en logo vallen in 1 beeld zeg maar, maar bij de missende aftitelafleveringen heb je dat het logo helemaal omhoog gaat en de muziek eventjes doorgaat en dan zomaar stopt. Ik denk dus niet dat dit is afgekapt door JustBridge, maar het zou idd kunnen dat ze het voor TV10 hebben afgekapt ivm commentators etc.
Ik twijfel daaraan. GTST was op TV10 rond 1997/1998. Toen hebben ze nooit de uitzendingen van 1996 hebben kunnen uitzenden, toch? Ze hebben het amper tot seizoen 4 gehaald. ...Tenzij ze natuurlijk de herhalingen van RTL4 uitzonden, wat me zou verbazen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:26 schreef LetsGame het volgende:
[..]![]()
Korte beschrijving: de tune wordt niet afgekapt
Het rare aan seizoen 6 is, is dat ze werkelijk iedere aflevering een ander einde hebben voor de leader! De ene keer zoals in aflevering 1000, toen weer zoals januari 1996 en daarna weer een andere versie.. Niet dat het erg is, maar waarom ze dat deden, is voor mij de vraag.
En over de afleveringen die een aftiteling missen, juist de aflevering van die weken die geen aftiteling mist heeft eerst het logo dat omhoog gaat en de aftiteling en logo vallen in 1 beeld zeg maar, maar bij de missende aftitelafleveringen heb je dat het logo helemaal omhoog gaat en de muziek eventjes doorgaat en dan zomaar stopt. Ik denk dus niet dat dit is afgekapt door JustBridge, maar het zou idd kunnen dat ze het voor TV10 hebben afgekapt ivm commentators etc.
Nouja, amper tot seizoen 4 gehaald... Ze hebben ook Helens tweede zelfmoordpoging (uit seizoen 5) uitgezondenquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik twijfel daaraan. GTST was op TV10 rond 1997/1998. Toen hebben ze nooit de uitzendingen van 1996 hebben kunnen uitzenden, toch? Ze hebben het amper tot seizoen 4 gehaald. ...Tenzij ze natuurlijk de herhalingen van RTL4 uitzonden, wat me zou verbazen.
Geen idee...quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nouja, amper tot seizoen 4 gehaald... Ze hebben ook Helens tweede zelfmoordpoging (uit seizoen 5) uitgezonden
Ik denk dat het sowieso ligt aan de voice-overs met Jos Bergenhenegouwen. Als op de dvd bij de cliffhanger de aftiteling mist (dat zou wel heel erg triest zijn, maar goed) dan weten we dat het daaraan ligt.
Waarbij ik me dan afvraag: waarom gaat JustBridge, als ze de afleveringen van RTL aangeleverd krijgen, niet naar Endemol voor originele afleveringen met aftitelingen zónder voice-over? Lijkt me toch dat dat niet veel moeite kost.
Nicequote:Op maandag 20 augustus 2012 22:26 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Geen idee...
Ik zal eventjes kijken of de cliffhanger aftitelingen mist
Nee, de cliffhanger heeft WEL een aftiteling, dus daar ligt het niet aan.. De cliffhanger duurt van dit seizoen maar 25:47 overigens in tegenstelling tot seizoen 5 wat 30 minuten was ofzoiets..quote:
Hmm... vaag. Nouja, misschien JustBridge maar mailen dan?quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:31 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Nee, de cliffhanger heeft WEL een aftiteling, dus daar ligt het niet aan.. De cliffhanger duurt van dit seizoen maar 25:47 overigens in tegenstelling tot seizoen 5 wat 30 minuten was ofzoiets..
Dat is ook weer mooi meegenomenquote:Achja, seizoen 6 is wel 5 afleveringen rijker
Geen idee waarom, het zijn geen scènesquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:33 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hmm... vaag. Nouja, misschien JustBridge maar mailen dan?
Nee, maar misschien weet JustBridge waarom de aftiteling bij sommige afleveringen mist?quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:35 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Geen idee waarom, het zijn geen scènes
Ja, oke, dat is waarquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, maar misschien weet JustBridge waarom de aftiteling bij sommige afleveringen mist?
Hahaquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:06 schreef LetsGame het volgende:
Zeg, de acteur die de verlamde boxervriendje van Hedwig speelde is ook vaak te zien als figurant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |