quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Nope. Een versie maar. De goede.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Holy molyDan zijn er in feite dus drie versies
Drie versies van de scènequote:Op maandag 20 augustus 2012 14:39 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nope. Een versie maar. De goede.
Uhuh begrijp ik wel hoorquote:
Kennard en z'n vrindjes hadden iets teveel cola op toen ze die verhaallijn bedachtenquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Uhuh begrijp ik wel hoorMaar still, dat Amulet-gezeik... Dat zou ik niet eens een waardige verhaallijn willen noemen.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Kennard en z'n vrindjes hadden iets teveel cola op toen ze die verhaallijn bedachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:51 schreef Frey het volgende:
Daniël vs BronkhorstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Als de scène zo belangrijk is voor de muziek, Fons, waarom komt er dan steeds EXACT dezelfde muziek tijdens gtst afleveringen zonder ook maar de kleinste aanpassing?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:53 schreef PeterKelder het volgende:
In seizoen 6 keert overigens nóg een oude bekende terug:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Laten we het hopen jaquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
In ieder geval zijn wij wellicht morgen aan de beurt om de box te bekijken PeterKelder
Er misten inderdaad een paar aftitelingen bij seizoen 4...quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Toch niet weer datzelfde gelazer als bij seizoen 4 hè?
Daar zat ik ook al aan te denken ja... Bij de cliffhanger van seizoen 6 heb je dat ook. Dus als daar de aftiteling mist weten we genoegquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Er misten inderdaad een paar aftitelingen bij seizoen 4...
Zou dat met die voice-overs te maken van Jos Bergenehouwen te maken tijdens de aftiteling, met dat effect dat de aftiteling omhoogschoof om de programma's van later die avond te tonen? Zoals bijvoorbeeld bij deze:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |