Ohja, dat is ook zo jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:01 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik was nog vergeten om de hele Dennis-is-eigenlijk-Arnie-verhaallijn aanpassen erbij te zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Tim Gunther wou in 1998 niet meer terug komen toch. Maar ook Frederique, Joost en Henriėtte wilden in 1992 ook graag blijven, maar dat kon ook niet ivm de scripts. Dat is is achteraf ook een stomme set geweest.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Misschien was het dan niet zo'n heilige zeikdoos geworden nee. Maar ja, ik vraag me ook nog altijd af waarom ze (de echte) John Alberts niet hebben teruggehaald in de serie; Tim Gunther gaf rond seizoen 3 aan het jammer te vinden dat-ie er niet meer in zat.
En zo zijn er wel meer voorbeelden. Zo zou ik graag Jan-Henk Gerritse () nog wel willen zien in de serie
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:26 schreef Frey het volgende:
Ludo:Vergeet niet Chris JollesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Werkelijk? Volgens het Australische script bleef Karin namelijk volgens mij bij Jef en werden ze er uiteindelijk samen uitgeschreven...Van Frederique snap ik het niet, het blijft verbazend dat sommige personages die populair waren hierom behouden waren en anderen er toch werden uitgeschreven. Wellicht dat PeterKelder hier wat meer van weetquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:27 schreef Woelli het volgende:
[..]
Tim Gunther wou in 1998 niet meer terug komen toch. Maar ook Frederique, Joost en Henriėtte wilden in 1992 ook graag blijven, maar dat kon ook niet ivm de scripts. Dat is is achteraf ook een stomme set geweest.
Moest trouwens Lotte van Dam (Dian #1) er ook uit of is zij zelf opgestapt?
Ja omdat het de eerste Dian is die jij hebt meegemaakt. Voor mij was het juist heel erg omschakelen dat een lid van de familie Alberts ze de hele tijd liep te naaien, te pesten, de boel liep op te stoken, enz. In het begin was het ook lastig in te schatten of ze nou slecht bleef of toch weer goed werd.quote:
Henriėtte wilde er zelf uit, dat gaf ze tenminste aan in een interview met de AVRO-Bode. Ze had het na een jaar wel gezien en wilde ook weer toneelwerk gaan doen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:27 schreef Woelli het volgende:
[..]
Tim Gunther wou in 1998 niet meer terug komen toch. Maar ook Frederique, Joost en Henriėtte wilden in 1992 ook graag blijven, maar dat kon ook niet ivm de scripts. Dat is is achteraf ook een stomme set geweest.
Lotte was er ook wel klaar mee na seizoen 3, ze zag de serie vooral als tussenstation en ging liever het theater in. De producers vroegen haar sindsdien een aantal keer terug, waar ze altijd nee op zei. Op een gegeven moment besloot ze op het verzoek in te gaan, mits het karakter inhoudelijk zou veranderen zodat het voor Lotte een uitdaging zou zijn om Dian te spelen. Het karakter werd aangescherpt en was ready-to-use, maar Lotte besloot op het laatste moment om het toch niet te doen; zodoende werd Chris Jolles gecast als Dian #2.quote:Moest trouwens Lotte van Dam (Dian #1) er ook uit of is zij zelf opgestapt?
Dian #2 was inderdaad moeilijk in te schatten, bij seizoen 5 trapte ik er ook vaak in. Geeft wel aan dat Chris een goed actrice wasquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja omdat het de eerste Dian is die jij hebt meegemaakt. Voor mij was het juist heel erg omschakelen dat een lid van de familie Alberts ze de hele tijd liep te naaien, te pesten, de boel liep op te stoken, enz. In het begin was het ook lastig in te schatten of ze nou slecht bleef of toch weer goed werd.
Toch zien we Lotte nog terug dit seizoen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:41 schreef PeterKelder het volgende:
Lotte was er ook wel klaar mee na seizoen 3, ze zag de serie vooral als tussenstation en ging liever het theater in. De producers vroegen haar sindsdien een aantal keer terug, waar ze altijd nee op zei. Op een gegeven moment besloot ze op het verzoek in te gaan, mits het karakter inhoudelijk zou veranderen zodat het voor Lotte een uitdaging zou zijn om Dian te spelen. Het karakter werd aangescherpt en was ready-to-use, maar Lotte besloot op het laatste moment om het toch niet te doen; zodoende werd Chris Jolles gecast als Dian #2.
Yep, vanwege de zwangerschap van Chris. Als die niet zwanger was geraakt, hadden we Lotte waarschijnlijk nooit gezien als de evil Dianquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:43 schreef Frey het volgende:
[..]
Toch zien we Lotte nog terug dit seizoen.
Ik dacht altijd dat Henriette eruit moest. Maar waarom kon zij er wel uit en werden personages als Annette en Rien er verplicht uitgeschreven ivm met de scripts. Hadden ze dan niet Karin moeten recasten? of een soortgelijke personage erin moeten schrijven? Of is dit gedaan in de vorm van Sylvia?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Henriėtte wilde er zelf uit, dat gaf ze tenminste aan in een interview met de AVRO-Bode. Ze had het na een jaar wel gezien en wilde ook weer toneelwerk gaan doen.
Frederique en Joost zijn er wel volgens het originele script uitgegaan. Erg jammer, vooral van Frederique (Annette paste gewoon het meest bij Simon). Joost vond het ook jammer, maar vond het wel leuk dat-ie zelf zijn exit mocht bedenken - zodoende werd Rien op bloederige wijze doodgeschoten
[..]
Lotte was er ook wel klaar mee na seizoen 3, ze zag de serie vooral als tussenstation en ging liever het theater in. De producers vroegen haar sindsdien een aantal keer terug, waar ze altijd nee op zei. Op een gegeven moment besloot ze op het verzoek in te gaan, mits het karakter inhoudelijk zou veranderen zodat het voor Lotte een uitdaging zou zijn om Dian te spelen. Het karakter werd aangescherpt en was ready-to-use, maar Lotte besloot op het laatste moment om het toch niet te doen; zodoende werd Chris Jolles gecast als Dian #2.
Was net aan het tellen en Inge Schrama heeft haar jubileum. Dit is haar tiende foto.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:13 schreef PeterKelder het volgende:
En de nieuwe castfoto (in wat mindere kwaliteit, maar goed):
http://lockerz.com/s/236817881
Ik vond Dian toen Lotte haar tijdelijk speelde weer een stuk milder, let maar op, Lotte kan dat gewoon nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Yep, vanwege de zwangerschap van Chris. Als die niet zwanger was geraakt, hadden we Lotte waarschijnlijk nooit gezien als de evil Dian
De Lotte-Dian had in dit seizoen ook iets roder haar dan in haar eerdere verschijningen geloof ik.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:16 schreef Woelli het volgende:
En dat Dian opeens rood haar had, was dat gewoon het kapsel van Chris Jolles toen die tijd, of is dat ook nog in het verhaal verteld of is dat verder gewoon links laten liggen.
Als Jef het over Dian had als klein meisje zegt hij altijd dat ze rood haar had, maar Lotte was natuurlijk gewoon donkerblond. Rixt was ook donkerblond en verfde het pas begin seizoen 17 rood en dat werd uiteindelijk steeds roder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na het eten snel de volgende erin.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:00 schreef PatriQue89 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar dat was puur omdat Chris dat had.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
De Lotte-Dian had in dit seizoen ook iets roder haar dan in haar eerdere verschijningen geloof ik.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:36 schreef Frey het volgende:
Ludo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In die tijd werd al een deel door de Nederlandse schrijvers bedacht; zo kwamen Linda en Laura terug in de serie en werd Arnie behouden, terwijl hij eigenlijk er uit moest.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:55 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat Henriette eruit moest. Maar waarom kon zij er wel uit en werden personages als Annette en Rien er verplicht uitgeschreven ivm met de scripts. Hadden ze dan niet Karin moeten recasten? of een soortgelijke personage erin moeten schrijven? Of is dit gedaan in de vorm van Sylvia?
Ik ben bij dvd 5 van seizoen 1.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Dvd 2 van seizoen 1
ja ja, ik loop enorm op jullie achter ik weet het..
Maar, ik ga in sneltreinvaart er door heen. Scenes met die Jan en Petra enzo skip ik
Vind jij seizoen 6, 1 van de beste seizoenen tot nog toe?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:45 schreef Frey het volgende:
Blijft grappig als je die blooper momenten tegenkomt.
Seizoen 6 is nu al mijn favoriet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:48 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Vind jij seizoen 6, 1 van de beste seizoenen tot nog toe?![]()
Volgens mij ben je al aardig ver of niet?
Hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:52 schreef Woelli het volgende:
[..]
En ik weet dat er een foto is uit 2003 van Stefano en Yasmin, Ludo en Janine, Lieke en Aukje, Martine en Sjors, Valerie Barbara en Charlie, Ray Benjamin en Pascale. Maar op een of andere reden worden deze nooit gepubliceerd.
Waar deze vandaan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:38 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto kende ik niet eens
Dat boek van 12,5 jaar gaf ook enorm veel insight daarin... Ik moet nog steeds lachen als ik denk aan hoe Wim Zomer schaterde: "De Australische Peter en Arnie werden achternagezeten door slangen!"quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Waarom Annette en Rien er uit moesten, geen flauw idee. In het begin waren de Australiėrs er nogal op tegen dat ze hier het verhaal (deels) veranderden, wat ook weer voor gezeur zorgde. Wellicht hebben de Australiėrs de Nederlanders verplicht sommige verhaallijnen gewoon te volgen zoals in het origineel.
Van backstageintervieuws van de breakout uit 2003. Hierin zag je foto's dat één of meerdere foto's werden gemaakt. En ook uit de interviews met de acteurs, hierin vertelde een aantal met wie ze op de foto waren geweest.quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ik heb net de eerste dvd gekekenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:44 schreef LetsGame het volgende:
Frey gaat erg snel, ik ben pas bij aflevering 990
Herinneringen nu, al weet ik veel niet meer precies.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:17 schreef LetsGame het volgende:
De tweede set van AA&F is het meest vertrouwd in mijn ogen, en dat uiteindelijk AA&V heetten
Ik zit er wel op te wachten, op dat decor. Daar vind ik het 't mooistquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:17 schreef LetsGame het volgende:
De tweede set van AA&F is het meest vertrouwd in mijn ogen, en dat uiteindelijk AA&V heetten
Teeeeringquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:19 schreef Frey het volgende:
[..]
Herinneringen nu, al weet ik veel niet meer precies.![]()
Maar ik heb nu dus gewoon alle seizoenen gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |