Als ik zo een box uitgekeken heb dan heb ik zo een gevoel van 'damn, waarom moest ik nou zo snel kijken, nu is het weer jaren wachten op het vervolg' (al valt dat nu wel weer mee)quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Doorklikken naar een volgende aflevering is vaak ook niet moeilijk voor mij (zeker niet als er nog maar twee afleveringen op zo'n dvd staan die ik moet bekijken), maar soms heb ik zoiets van: nee, niet doen, morgen is er weer een dag. Zeker bij spannende cliffhangers kan ik nog weleens de beslissing nemen te stoppen met kijken, gewoon om de spanning er wat meer in te houden en toch te fantaseren over "hoe het verder zal gaan"
Dat is inderdaad ook zoietsquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als ik zo een box uitgekeken heb dan heb ik zo een gevoel van 'damn, waarom moest ik nou zo snel kijken, nu is het weer jaren wachten op het vervolg' (al valt dat nu wel weer mee)
Hoe stom het ook lijkt, je maakt toch het wel en wee van die fictieve figuren mee en ineens is het klaar. GTST is het enige waarmee ik dit heb overigens en ik zit nu heel anders in elkaar dan toen ik begon met kijken. Als ik het nu voor het eerst zou tegenkomen weet ik niet of ik het ook zou hebben.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook zoietsOver seizoen 5 heb ik bijna een half jaar gedaan, en toch vond ik het moeilijk om de cliffhanger te bekijken - want het einde van zo'n box wil je het liefst zo snel mogelijk uitstellen
Ik heb dat wel met meer series. Vaak is het lastig om er in te komen, maar als ik er eenmaal in zit wil ik vaak meteen het vervolg zien. Het meest baal ik van series die dan een open einde hebben en er geen vervolg op isquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hoe stom het ook lijkt, je maakt toch het wel en wee van die fictieve figuren mee en ineens is het klaar. GTST is het enige waarmee ik dit heb overigens en ik zit nu heel anders in elkaar dan toen ik begon met kijken. Als ik het nu voor het eerst zou tegenkomen weet ik niet of ik het ook zou hebben.
Arme Daniëlquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Klopt, zo zegt Daniël in seizoen 7 na de dood van Eveline van Wessem dat dit zijn tweede vrouw is die hij heeft verloren. Klopt niet, want hij is er dan drie verloren (Jeanne, Cilia en Eveline). Natuurlijk schiet het er soms in bij een dialoogschrijver, maar die scripts worden altijd nog gechekt door de hoofdschrijvers en als díe zelfs niet zeggen van "hé, Daniël heeft drie vrouwen verloren!", is het toch wel vreemd.
Arme schrijvers zul je bedoelen!quote:
Na seizoen 5 of 6 is er ook nooit meer naar Karin Alberts gerefereerd (behalve op die jubileumweek na dan). John Alberts vind ik nog wel een groter mysterie, kennelijk zijn Jef, Karin en Dian alle contact met hem verloren na zijn exit. Toen nep-John Pete zich in seizoen 9 aandiende had niemand meer iets van hem vernomen, hij werd ook doodgezwegen na seizoen 3 tot seizoen 9 dus.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Arme schrijvers zul je bedoelen!Nee, maar het is wel opmerkelijk te noemen, Daniël (eigenlijk de schrijvers) heeft de dood van (waarschijnlijk) Jeanne verdrongen, volgens mij is er na seizoen 4 of 5 ook nooit meer naar haar gerefereerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Volgens mij werd er begin seizoen 9 nog één keer naar Karin gerefereerd; Jef en 'John' zitten samen in de Rozenboom, en Jef vraagt iets in de trant als "Heb je al contact gehad met je moeder? Zij moet toch ook weten wat er gebeurd is?", waarop 'John' antwoord dat-ie dat nog niet gedaan heeft.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Na seizoen 5 of 6 is er ook nooit meer naar Karin Alberts gerefereerd (behalve op die jubileumweek na dan).
Dat is inderdaad nogal vaag; je zou toch denken dat er op de een of andere manier contact is opgenomen met hen toen John in Amerika naar de gevangenis moest. Natuurlijk hoeft dat niet (John was immers volwassen), maar toch.quote:John Alberts vind ik nog wel een groter mysterie, kennelijk zijn Jef, Karin en Dian alle contact met hem verloren na zijn exit. Toen nep-John Pete zich in seizoen 9 aandiende had niemand meer iets van hem vernomen, hij werd ook doodgezwegen na seizoen 3 tot seizoen 9 dus.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:49 schreef Frey het volgende:
Dat lachje
Die kwaliteit van die cap is epic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als er al een John Alberts in de serie komt, wordt er door de schrijvers de disclaimer gegeven dat deze 'niets met vroegere personages' van doen heeft, a lá de Huygens-familie.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik blijf het sowieso wel jammer vinden dat John is doodverklaard, zou hem nog steeds graag terug willen zien in de serie. Helaas voelt Tim Gunther daar ook weinig voor en is het een wonder als de schrijvers überhaupt nog weten wie John is.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Als er al een John Alberts in de serie komt, wordt er door de schrijvers de disclaimer gegeven dat deze 'niets met vroegere personages' van doen heeft, a lá de Huygens-familie.
Dat dus.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:22 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"John Alberts... Is dat geen broer van Ludo die uiteindelijk zijn zoon blijkt te zijn?
... Hè...? Is John Alberts een zoon van Jef...? Wie is Jef?"
Exactly.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Vooral het laatste zinnetje blijkt gewoon de pure waarheid
Eind seizoen 5 ging Jef naar Karin toe om verhaal te halen over Dianquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Na seizoen 5 of 6 is er ook nooit meer naar Karin Alberts gerefereerd (behalve op die jubileumweek na dan). John Alberts vind ik nog wel een groter mysterie, kennelijk zijn Jef, Karin en Dian alle contact met hem verloren na zijn exit. Toen nep-John Pete zich in seizoen 9 aandiende had niemand meer iets van hem vernomen, hij werd ook doodgezwegen na seizoen 3 tot seizoen 9 dus.
De kwaliteit van seizoen 6 is epicquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Die kwaliteit van die cap is epic.![]()
![]()
Ze gebruikten hier dus wel die ene leader waar we over twijfelden, want alle scènes komen uit aflevering 1quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:06 schreef Frey het volgende:
Aflevering 1001?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Daarom stond er ook duidelijk nà seizoen 5 (of 6).quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:53 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Eind seizoen 5 ging Jef naar Karin toe om verhaal te halen over Dian
Overheen gelezen, foutjequote:Op maandag 20 augustus 2012 00:02 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Daarom stond er ook duidelijk nà seizoen 5 (of 6).
Het is ook nogal vaag wat John überhaupt in Amerika is gaan doen. Werkte hij nog voor Van Houten International of had Frits gewoon een goede baan geregeld bij een zakenrelatie van hem? Echt een van de meest abrupte eindes van een toenmalig hoofdpersonage eigenlijk.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:59 schreef PeterKelder het volgende:
Dat is inderdaad nogal vaag; je zou toch denken dat er op de een of andere manier contact is opgenomen met hen toen John in Amerika naar de gevangenis moest. Natuurlijk hoeft dat niet (John was immers volwassen), maar toch.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:57 schreef Frey het volgende:
Twee helden nog een keer samen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 02:03 schreef Frey het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 02:41 schreef Frey het volgende:
In mijn ogen is Hogendoorn ook helemaal nooit een moordenaar geweest. Ook dat met Trix vatte ik destijds anders op, namelijk dat Trix uit wanhoop dat ravijn is ingereden nadat Hogendoorn haar haar zoon afnam, ze was er labiel genoeg voor (zie haar zelfmoordpoging). Hogendoorn was een manipulatieve man en schuwde smerige en criminele zaakjes niet, maar iemand vermoorden leek hem volgens mij beneden zijn stand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Heb je Noud Bouwt dan niet ingehuurd? Die verbouwen binnen 3 weken een complete villa, dan moet een kamer toch wel lukken binnen een dagquote:Op zondag 19 augustus 2012 23:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik zei het net tegen Frey en ik zeg het nu weer; Ik ga pitten, zware verbouwing achter de rug gehad vandaag. Krijg ik een nieuwe kamer, grootste van het huis. Helaas is het hier niet op te lossen met één lullig muurtje neerzetten en dan de volgende dag een volledig klaarverbouwde kamer te hebben.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:57 schreef Frey het volgende:
Twee helden nog een keer samen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Same herequote:Op maandag 20 augustus 2012 13:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Zojuist bericht van Bol gekregen dat de box is verzonden
Inderdaad ja. Wat ik me ook afvraag is waarom hij naar de gevangenis moest. Het lijkt me niet dat-ie in zijn afwezigheid een crimineel is gewordenquote:Op maandag 20 augustus 2012 00:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het is ook nogal vaag wat John überhaupt in Amerika is gaan doen. Werkte hij nog voor Van Houten International of had Frits gewoon een goede baan geregeld bij een zakenrelatie van hem? Echt een van de meest abrupte eindes van een toenmalig hoofdpersonage eigenlijk.
Misschien had de plaatselijke Rien Hogendoorn hem laten opdraaien voor een aanrijding met een dode als gevolg.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Wat ik me ook afvraag is waarom hij naar de gevangenis moest. Het lijkt me niet dat-ie in zijn afwezigheid een crimineel is geworden
Opgestaan uit het rijk der doden:quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:59 schreef PeterKelder het volgende:
Ik blijf het sowieso wel jammer vinden dat John is doodverklaard, zou hem nog steeds graag terug willen zien in de serie. Helaas voelt Tim Gunther daar ook weinig voor en is het een wonder als de schrijvers überhaupt nog weten wie John is.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Misschien had de plaatselijke Rien Hogendoorn hem laten opdraaien voor een aanrijding met een dode als gevolg.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |