Ik kijk echt helemaal uit naar Bowien, samen met Dianquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:20 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik zit er wel op te wachten, op dat decor. Daar vind ik het 't mooist
Tot en met seizoen 9 kijk ik nog ontzettend naar uit.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:22 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik kijk echt helemaal uit naar Bowien, samen met Dian
Stefanoquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:25 schreef Frey het volgende:
[..]
Tot en met seizoen 9 kijk ik nog ontzettend naar uit.![]()
En seizoen 10 ook, vooral de eerste weken.
Ik zie hier al een kleine generatiekloof ontstaan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:20 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik zit er wel op te wachten, op dat decor. Daar vind ik het 't mooist
Dat heb ik ook. Die leaders zijn het mooiste, misschien wat primitief, maar dat was juist de kracht.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik zie hier al een kleine generatiekloof ontstaan.Voor mij is juist de leader van seizoen 1 t/m 5 (inclusief zang en logo) het echte.
Ik associeer decor #2 toch meer met een bedrijf als AA&F, het zag er ruim uit. In tegenstelling tot het hondenhok wat het eerst was, met dat gangetje en die balie.quote:Ook decor#1 van AA&F vond ik rustiger en geordender dan decor#2. AA&F vond ik sowieso leuker dan AA&V, vooral omdat ik dit laatste met de leegloop van het bedrijf associeerde. Uiteindelijk werken alleen Robert, Jef en Suzanne daar nog.
Daar wil ik voorlopig niet aan denken, alleen van genieten ±Pquote:In dit seizoen merk je ook dat ze na de eerste weken duidelijk afscheid nemen van bepaalde verhaallijn: de moeder-zoon verhaallijn van Helen en Peter. En van Frits van Houten en daardoor ook van de familie Hogendoorn.
Ik zou dat pas hebben bij seizoen 13, maar de eerste seizoenen waren wel het mooiste. Vandaar dat seizoen 6 (voorlopig) mijn afsluitende seizoen is, daarna komt er de nieuwe generatie en die associeer ik niet echt met het GTST van Arnie, Peter en Annette.quote:Wat Frey heeft met seizoen 6 had ik juist met de eerste seizoenen en vooral met seizoen 4 omdat ik dat weer goed ging herrineren
Daarna was het snel over met de pret:quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:25 schreef Frey het volgende:
[..]
Tot en met seizoen 9 kijk ik nog ontzettend naar uit.![]()
En seizoen 10 ook, vooral de eerste weken.
Hoewel ruimer oogt, oogt het in mijn ogen juist een stuk armoediger. De kamer van Robert en Jef is nagenoeg niet veranderd, maar waar Suzanne en Daniël een ruim kantoor hadden, zitten die nu zowat op de gang. Het oude AA&F leek ook heel veel andere kamers en ruimten te hebben. Nu heb je alleen maar een saaie open ruimte met balie en de directiekamer. Maarja smaken verschillenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:39 schreef PeterKelder het volgende:
Ik associeer decor #2 toch meer met een bedrijf als AA&F, het zag er ruim uit. In tegenstelling tot het hondenhok wat het eerst was, met dat gangetje en die balie.
Annette was toen al 3 seizoenen verdwenen, maar ik snap wat je bedoeld.quote:[..]
Daar wil ik voorlopig niet aan denken, alleen van genieten ±P
[..]
[q]
Ik zou dat pas hebben bij seizoen 13, maar de eerste seizoenen waren wel het mooiste. Vandaar dat seizoen 6 (voorlopig) mijn afsluitende seizoen is, daarna komt er de nieuwe generatie en die associeer ik niet echt met het GTST van Arnie, Peter en Annette.
Volgens mij zouden ze dan de huidige serie links laten liggen en alleen naar die oude afleveringen kijken. Voorwaarde is wel dan ze ze om 20.00 uitzendenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:50 schreef Frey het volgende:
Eigenlijk zou ik de reacties hier wel eens willen zien als we nu deze afleveringen op tv zouden hebben.
Mee eensquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Volgens mij zouden ze dan de huidige serie links laten liggen en alleen naar die oude afleveringen kijken. Voorwaarde is wel dan ze ze om 20.00 uitzenden![]()
Een paar? In mijn aflevering van kerst 1996 staat er nog steeds een niet helemaal afgebroken muurtje bij de deur!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:43 schreef LetsGame het volgende:
De Rozenboom die in 1 aflevering wordt verbouwd, maar AA&F die er een paar afleveringen over doet
Ik vraag me af waarom ze dat niet gewoon iedere zomer doen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Volgens mij zouden ze dan de huidige serie links laten liggen en alleen naar die oude afleveringen kijken. Voorwaarde is wel dan ze ze om 20.00 uitzenden![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Een paar? In mijn aflevering van kerst 1996 staat er nog steeds een niet helemaal afgebroken muurtje bij de deur!
Dan heb je 8 weken om 180-200 afleveringen uit te zenden volgens mijquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:06 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom ze dat niet gewoon iedere zomer doen?Iedere werkdag, 8 uur, RTL4, in de vakanties
8 x 5 = 40 afleveringen... Hmm...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:07 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Dan heb je 8 weken om 180-200 afleveringen uit te zenden volgens mij
Ik dacht eerst: Klopte de datum wel? Maar verdomd, en of 't klopte:quote:
Dat muurtje is een meubelstuk, het hoort gewoonquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik dacht eerst: Klopte de datum wel? Maar verdomd, en of 't klopte:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:12 schreef ArnieAlberts het volgende:
Iemand overigens een leuke Arniecap uit seizoen 6 voor me?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:21 schreef Frey het volgende:
Harmsen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |