Ik denk dat we dan spreken over seizoen 11/12.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:01 schreef Maartel het volgende:
Welk seizoen was met Gladys, Terra, Sylvester, Daantje en al dat soort nonpersonages? Op een of andere manier vind ik zelfs de laatste jaren weer boeiender dan toen, er was toen even een hele generatie nieuwe gezichten waar werkelijk geen greintje charme in zat.
Het is ook wel voor het eerst dat het zo snel gaat. Tussen seizoen 1 en 2 zat 2 jaar en tussen 2 en 3 nog eens 2. Het is nu voor het eerst dat het zo snel gaat. Houden zo, ik hoop dat we ergens in 2013 seizoen 8 en 9 tegemoet zien, daarna ben ik er wel klaar mee.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:35 schreef LetsGame het volgende:
Ik las topic #306 eventjes terug en ik vind het wel grappig dat mensen heel blij en verbaasd waren over het feit dat seizoen 4 medio 2011 werd gereleast, maar we nu in 2012 al seizoen 6 en 7 krijgen
Ik ben erg blij met JustBridge
Zou je seizoen 10 niet willen, zelfs niet voor de eerste weken?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het is ook wel voor het eerst dat het zo snel gaat. Tussen seizoen 1 en 2 zat 2 jaar en tussen 2 en 3 nog eens 2. Het is nu voor het eerst dat het zo snel gaat. Houden zo, ik hoop dat we ergens in 2013 seizoen 8 en 9 tegemoet zien, daarna ben ik er wel klaar mee.
Om te zien hoe alles de vernieling in wordt geholpen? Je ziet AA&V met Ludo en Stefano nadat ze eerst Robert en daarna Jef succesvol wegpesten. Kim vertrekt en de Fischers beginnen zich al aardig in Jefs huis te netselen en bombarderen hem tot de huissul. Robert en Laura's huwelijk begint zich langzaamaan te ontrafelen en na niet al te lange tijden beginnen ze zich ook nog eens debiel te gedragen. En bepaalde processen gebeuren die ik beschrijf worden al in gang gezet in die eerste weken.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:56 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Zou je seizoen 10 niet willen, zelfs niet voor de eerste weken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:37 schreef Frey het volgende:
Ludo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.te horen.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:51 schreef Frey het volgende:
Toch wel apart om nu al de namenAl in seizoen 6?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.te horen.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Nee, ik kijk stiekem de box van seizoen 9.quote:
Ik heb dit seizoen volledig gezien en ik moet zeggen dat je gelijk hebt. Dit seizoen was niet bepaald een van de beste seizoenen, maar niet elke verhaallijn in seizoen 10 was slecht. Hedwig die gechanteerd werd/misbruikt door haar meester en uiteindelijk door Rik in elkaar geslagen werd nadat hij dit hoorde. Mr. Harmsen die gedichten schrijft voor groot publiek, maar wordt ontrafeld en er toch mee doorgaat. Verkrachting van Terra. Stefano en Bowien die een stel worden en Stefano die Janine belazerd. Benjamin die de serie in komt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Om te zien hoe alles de vernieling in wordt geholpen? Je ziet AA&V met Ludo en Stefano nadat ze eerst Robert en daarna Jef succesvol wegpesten. Kim vertrekt en de Fischers beginnen zich al aardig in Jefs huis te netselen en bombarderen hem tot de huissul. Robert en Laura's huwelijk begint zich langzaamaan te ontrafelen en na niet al te lange tijden beginnen ze zich ook nog eens debiel te gedragen. En bepaalde processen gebeuren die ik beschrijf worden al in gang gezet in die eerste weken.
Eind seizoen 9 zijn er ook weinig onafgeronde verhaallijnen, behalve Nina die ontvoerd is door Stefano. En Robert en Jef die AA&V kwijt zijn. Nee die eerste weken geven juist de ultieme ommekeer weer, dat ken ik al en hoef ik niet meer te zien
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 03:08 schreef Frey het volgende:
[..]
Nee, ik kijk stiekem de box van seizoen 9.
Ach ze gingen gewoon een kant met GTST op vanaf dan die me nauwelijks meer interresseert. Het enige wat ik vanaf dan goed vond waren de Ludo-verhaallijnen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 03:11 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Zo heeft elk seizoen zowel goede als slechte kanten. Helaas heeft seizoen 10 veel slechte kanten idd..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 03:48 schreef Frey het volgende:
De volgende bekende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die is ook amper veranderd!
![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 03:48 schreef Frey het volgende:
De volgende bekende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 05:21 schreef LetsGame het volgende:
Serieus Frey, ik kijk regelmatig en ben pas bij aflevering 996
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
En een foto.quote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:21 schreef Frey het volgende:
En daar hebben we voor het eerstZijn eerste huis!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heer met stijl
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 05:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |