Kwart voor 7 beginnen bradda.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik niet. Enige wat nu nog in de planning staat is met een vriend naar Doetinchem rijden zodat ik zijn oude auto naar huis kan rijden mocht hij de auto welke hij daar op het oog heeft kopen
Ik denk dat ik mijn verdriet maar ga wegslapen, succes met werken over +- 3 uur nog Caland
Ik heb in 2 weken vakantie zelfs geen internet aangeraakt en het geen seconde gemist ook. Wat verveling allemaal met je doet...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:30 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb mezelf nog zo beloofd niet op Fok! te gaan op vakantie
vriend van mij gaat weg voor een half jaar, klein feestje vieren dus. Andere vriend komt terug van 2 maanden aruba, en die gaan we gelijk dronken voeren zodat ie er weer bijhoort. komt goed dus.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik niet. Enige wat nu nog in de planning staat is met een vriend naar Doetinchem rijden zodat ik zijn oude auto naar huis kan rijden mocht hij de auto welke hij daar op het oog heeft kopen
Ik denk dat ik mijn verdriet maar ga wegslapen, succes met werken over +- 3 uur nog Caland
Lijkt me toch vrij normaal ook.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb in 2 weken vakantie zelfs geen internet aangeraakt en het geen seconde gemist ook. Wat verveling allemaal met je doet...
niet eens om je OSM te checken?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me toch vrij normaal ook.Ik neem zelfs m'n smartphone niet mee. Oude nokia die vier dagen meegaat op een batterij ftw.
OSM?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
niet eens om je OSM te checken?
Vragen ze naar een ID o.i.d.?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:34 schreef RensAjacied het volgende:
Ik moet er aan wennen man, hier in NL gaat het ook naar 18+.
Rensajacied sluit nu treurend zijn laptop af en gaat in bed naast zijn vader liggen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:34 schreef RensAjacied het volgende:
Wacht zie een groep Nederlandse boys ik vraag of ze wat drank willen bestellen. Zo terug en zo niet lataah
lepeltje lepeltje, en hand in hand.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Rensajacied sluit nu treurend zijn laptop af en gaat in bed naast zijn vader liggen.
Je krijgt meestal zo'n bandje om met een kleurquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Vragen ze naar een ID o.i.d.?
Laat je vader gewoon wijsmaken dat je 18 bent aan die barman.
Oh, dat kende ik wel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
http://www.onlinesoccermanager.nl/
Dumpen en nieuwe vragen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je krijgt meestal zo'n bandje om met een kleur
jupquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, dat kende ik wel.
Maar nee. Dat is toch FM voor kleuters?
Hoezo die vraag?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:57 schreef Geo4kant het volgende:
Dus, heren, wat is jullie kijk op het huidige milieu beleid?
Dan maar liever goedemorgen en aan gescheiden afval doe ik nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Haha 9 goedemorgen's op rij en verder werd er niet gepraat
Vond jij het vroeger niet vet om flessen in dat spannende automaat te leggen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gewoon alles in 1 zak inderdaad. Zelfs voor statiegeld ben ik te lui.
Zeker, toen ging ik ze ook nog uit de flessenbak vissen met zo'n pvc buis en een lus erdoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vond jij het vroeger niet vet om flessen in dat spannende automaat te leggen?
Staat er nog niet tussen. Wat slechtquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Weet iemand waar ik kan wedden op doelpuntenmakers in de eredvisie. Ik heb een gevoel
Daar zullen er toch wel 1 of 2 van hard gemaakt kunnen wordenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:12 schreef Geo4kant het volgende:
Ziet er niet goed uit van Badr Hari.. wordt verdacht voor 6 geweldsmisdrijven.
Ik ga echt janken als een klein kind als die komt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Weet iemand waar ik kan wedden op doelpuntenmakers in de eredvisie. Ik heb een gevoel
Waar kijk je? Ik heb heb al tipico, unibet en betfair gecheckt maar allemaal nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Staat er nog niet tussen. Wat slecht
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ga echt janken als een klein kind als die komt.
Guidetti?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ga echt janken als een klein kind als die komt.
Uni keek ik ff voor jequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waar kijk je? Ik heb heb al tipico, unibet en betfair gecheckt maar allemaal niet
Doe ik.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:16 schreef Geo4kant het volgende:
Misschien vroeg in de avond, even in de gaten houden
Immers gaat scoren?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk om Feyenoord - Heerenveen
Ah, ja Feyenoord -1 kan ook wel interessant zijn nu Heerenveen alles kwijt is.. alleen maakt Feyenoord tot nu toe niet goed de kansen af.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zou inzetten op een faal van Nordfelt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Komt vanzelf wel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ah, ja Feyenoord -1 kan ook wel interessant zijn nu Heerenveen alles kwijt is.. alleen maakt Feyenoord tot nu toe niet goed de kansen af.
Bij de lokale junkies..quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:20 schreef Saind het volgende:
Geo waar verkopen ze in eindje gejatte fietsen?
Jeetje moet hij nu ook al gaan scorenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Laten we dat hopen, maar daar ga ik niet op inzetten.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jeetje moet hij nu ook al gaan scoren

Na de mods moeten ook de users zich legitimeren.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:33 schreef Geo4kant het volgende:
Raar, ik zie iemand met een icoontje voor zijn naam dat ik nog nooit heb gezien:
Badr Hari: altijd actueel #14
[ afbeelding ]
Dit account is geverifieerd.
lol de dag dat dat gebeurd ben ik hier wegquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Na de mods moeten ook de users zich legitimeren.
TS hier ook. Misschien zijn het 'BN-ers'
Wat jij zegt. Was voor mij reden om mijn kleurtje op te geven.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
lol de dag dat dat gebeurd ben ik hier weg
same herequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan blijven alleen Stinho en PizzaGoatse over denk ikquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En Rens, die hebben hun identiteit toch al bekend gemaaktquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dan blijven alleen Stinho en PizzaGoatse over denk ik
1 september weer. Hopen dat de H-bomb valt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:42 schreef Geo4kant het volgende:
Toch wel fijn even 2 weekjes geen UFC, even rust en een wat minder abnormaal nachtritme in het weekend.
Jezusquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:43 schreef Happel het volgende:
[..]
1 september weer. Hopen dat de H-bomb valt.
[ afbeelding ]
Steven ook. HMF komt ook terug, maar die heeft zelf even een paspoortje gemaakt met een andere naamquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En Rens, die hebben hun identiteit toch al bekend gemaakt
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:44 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Steven ook. HMF komt ook terug, maar die heeft zelf even een paspoortje gemaakt met een andere naam
Ik vind dat hij wel makkelijk neergaat op zo'n voetveegjequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:44 schreef Happel het volgende:
Deze was ook zo vet. Stond te juichen in de woonkamer.
[ afbeelding ]
Afgelopen weekend nog een amateur vechter geloof ik. Bij UFC en andere professionele organisaties zie ik dat niet zo snel gebeuren.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jezus![]()
Gaat daar wel eens iemand dood?
Stimmt. Uit onderzoek van HMF is trouwens ook gebleken dat de mensen weer terug kunnen naar Chernobyl.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Waarschijnlijk paspoortje van equador, eerst Assange daar ff afgezet met de R7
quote:De Oekraïense stad Tsjernobyl is veilig genoeg voor mensen, 26 jaar na de grootste kernramp aller tijden. Het stralingsniveau is voldoende gedaald. Groente en fruit uit het gebied zijn echter nog niet eetbaar. Dat heeft Oleg Bondarenko, lid van de Oekraïense regeringscommissie die over Tsjernobyl gaat, woensdag gezegd.
Een reactorvat van de kerncentrale bij Tsjernobyl ontplofte op 26 april 1986. Daardoor werd een groot gebied vervuild. Een radioactieve wolk trok over Europa. Na de ramp riep de toenmalige Sovjet-Unie een gebied van 30 kilometer rond de Tsjernobyl-centrale uit tot verboden terrein.
Militairen controleren tot op de dag van vandaag de toegangswegen. Tsjernobyl veranderde in een spookstad, waar de tijd stilstaat op het eind van het communisme.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:47 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Stimmt. Uit onderzoek van HMF is trouwens ook gebleken dat de mensen weer terug kunnen naar Chernobyl.
[..]
Ergens 1 kleine bloedpropje in je hoofd en je krijgt zo'n dikke beuk er opquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Afgelopen weekend nog een amateur vechter geloof ik. Bij UFC en andere professionele organisaties zie ik dat niet zo snel gebeuren.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:44 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Steven ook. HMF komt ook terug, maar die heeft zelf even een paspoortje gemaakt met een andere naam
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:47 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Stimmt. Uit onderzoek van HMF is trouwens ook gebleken dat de mensen weer terug kunnen naar Chernobyl.
[..]
Oh wat zou ik dat zo graag nog een keer willen zien ..quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:43 schreef Happel het volgende:
[..]
1 september weer. Hopen dat de H-bomb valt.
[ afbeelding ]
Las het ook ja. Was één van mijn droomvakanties. Te laat dusquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:47 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
[..]
Maar die had toch een hartaanval? Dat is niet zozeer als gevolg van de sport..quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Afgelopen weekend nog een amateur vechter geloof ik. Bij UFC en andere professionele organisaties zie ik dat niet zo snel gebeuren.
Ik denk dat de komende jaren daar alsnog niet veel mensen gaan wonen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Las het ook ja. Was één van mijn droomvakanties. Te laat dus![]()
Kan waarschijnlijk ook niet meer zo lang wachten met Noord-Korea
Ah, was het een hartaanval. Dan ligt dat meestal aan iets anders inderdaad.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar die had toch een hartaanval? Dat is niet zozeer als gevolg van de sport..
Ik zou er een keer heen gaan begin jaren 90, toen werd op het laatste moment mijn visum ingetrokken, wel jammerquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Las het ook ja. Was één van mijn droomvakanties. Te laat dus![]()
Kan waarschijnlijk ook niet meer zo lang wachten met Noord-Korea
Bel HMF, hij regelt een visum voor je + diplomatieke immuniteitquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zou er een keer heen gaan begin jaren 90, toen werd op het laatste moment mijn visum ingetrokken, wel jammer
Zeker jammer. Was vakantie ook? Ze hebben dat hotel in Pyongyang nu ook al gefixtquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zou er een keer heen gaan begin jaren 90, toen werd op het laatste moment mijn visum ingetrokken, wel jammer
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Bel HMF, hij regelt een visum voor je + diplomatieke immuniteit
Nee was zakelijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zeker jammer. Was vakantie ook? Ze hebben dat hotel in Pyongyang nu ook al gefixtEn die nieuwe lijkt toch al iets meer open te staan voor invloed van buitenaf..
Maar ik denk dat je als buitenlander alsnog moeilijk in de buurt van de ramp kunt komen. Het is volgens mij militair gebied en die houden niet van buitenlandersquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:52 schreef Tarado het volgende:
[..]Nu schijnt het makkelijker te zijn
Denk ik ook ja. Voelt echt als zo'n kut sequal om nog ff geld eruit te slepenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:56 schreef SjaakBauer het volgende:
Taken 2 gaat best wel faal worden denk ik
Inderdaadquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Denk ik ook ja. Voelt echt als zo'n kut sequal om nog ff geld eruit te slepen
Topickaaps van rens zijn altijd slecht. Mikey hoorde dit topic te openenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:10 schreef SjaakBauer het volgende:
Wat is dit voor kanker tt trouwens?
Allah is machtigquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:10 schreef SjaakBauer het volgende:
Wat is dit voor kanker tt trouwens?
Die was toch op vakantie? De fuck zit je dan op Fokquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Topickaaps van rens zijn altijd slecht. Mikey hoorde dit topic te openen
Ik weet nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die was toch op vakantie? De fuck zit je dan op Fok
Kankerchristusquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:16 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.fok.nl/gm/spyt(...)&over=&noreplyfrom=0
Lekker met dit weerquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:15 schreef SjaakBauer het volgende:
Net dikke kruisbandblessures achter de rug en dan lekker op het kunstgras van Heracles gaan spelen, smart move Bartje, hoop dat je niks overkomt
Leuk dat jij hier altijd het hardst over klaagtquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Topickaaps van rens zijn altijd slecht. Mikey hoorde dit topic te openen
Denken dat Stinho topics kaaptquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leuk dat jij hier altijd het hardst over klaagtAnders ligt je Ambrosinus toch even in?
Afvoeren van verarmd uranium?quote:
Lekker man.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zondag 32 graden hier in Leiden.
![]()
Er zijn ergere spelfouten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik typte 'ligt in' en door Sjaak kan ik mijn falen niet meer verbergen
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Er zijn ergere spelfouten.
[ afbeelding ]
Bij mij in Weert een estimated 36 33 graden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zondag 32 graden hier in Leiden.
![]()
Laten we het hopen 422. Lekker voetjes in het water. Biertje erbij. Wat wil je nog meer man?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal dan wel zijn dat het windstil is. Man, deze hitte in combinatie met windstil
Doe ik rond 12:30 dan maarquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Laten we het hopen 422. Lekker voetjes in het water. Biertje erbij. Wat wil je nog meer man?
Dat is mooi kut.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:30 schreef Saind het volgende:
kanker m'n afwasmachine zei "pats" en toen zag ik een vonk en nou doet ie het niet meer
And Justus for all...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:30 schreef Saind het volgende:
kanker m'n afwasmachine zei "pats" en toen zag ik een vonk en nou doet ie het niet meer
Hitte eist z'n eerste slachtoffersquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:30 schreef Saind het volgende:
Is ook vrouwenwerk johquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:30 schreef Saind het volgende:
Cryptische shit, hombre.quote:
quote:Following a positive test for EPO after a half-marathon, she claimed heavy rainfall on the day of race had caused water to stream over hidden medical waste somewhere near the course. As she ran, the EPO-laced rainwater splashed onto her shorts, thus contaminating her urine when she later provided a sample at the doping control.
Ik zou me echt een baas voelen met zo een naam. Superhelden pakje aan, opstootjes sussen en dan overal "And Justus for all" roepen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Meh m'n tweede naam is Justus dus voor deze keer zien we het door de vingers
En wat is jouw superkracht dan, analfabetisme?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zou me echt een baas voelen met zo een naam. Superhelden pakje aan, opstootjes sussen en dan overal "And Justus for all" roepen.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En wat is jouw superkracht dan, analfabetisme?
Da's wel een van mijn krachten ja.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En wat is jouw superkracht dan, analfabetisme?
Koud?! Wat ben jij voor rare vogel...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Koud of warm? (al is met beide niks mis)
Sarcasme?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Da's wel een van mijn krachten ja.
En superhelden pakje had inderdaad aan elkaar gemogen. Die krijg je van me.
Edoch, wat stelt gij daar tegenover?
Ik weet ook niet helemaal of ik er nou antwoord op moet geven of niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Koud?! Wat ben jij voor rare vogel...
Ja koud ja, niet rauw.. dat je gister hamburgers at en ze allemaal gebakken hebt maar geen honger meer had.. Dan de volgende dag koud op een broodje (met wat curry)quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Koud?! Wat ben jij voor rare vogel...
Ewa mattie waz met jouw nie ingaan gwoon doen jij wil! Ja togquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daar moet je mee opletten in België hè.quote:
Arsenal wint toch de PL niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:46 schreef SjaakBauer het volgende:
Het zou wel echt de ultieme troll richting van Persie zijn als Arsenal dit seizoen gewoon kampioen wordt, FA cup pakt en de Champions League wint
En dan zet Wenger zijn Playstation uit en ziet hij van Persie de 3-0 maken bij ManU.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:46 schreef SjaakBauer het volgende:
Het zou wel echt de ultieme troll richting van Persie zijn als Arsenal dit seizoen gewoon kampioen wordt, FA cup pakt en de Champions League wint
Da's niet mijn beste foto.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind dat je er goed op staat, tof pakje ook
Ja, dacht ook al om er een 10tje op te zettenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:46 schreef SjaakBauer het volgende:
Nee hoor, je moet alleen heel vaak dezequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daar moet je mee opletten in België hè.
Ik zette mijn beeldscherm aan en toen zag ik dat Michael Laudrup in 2021 Ajax traintquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En dan zet Wenger zijn Playstation uit en ziet hij van Persie de 3-0 maken bij ManU.
oh, maar die belgen hebben wel een beetje humor hoor. Heb mij er best vermaakt die drie dagen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee hoor, je moet alleen heel vaak dezegezichtsuidrukking tonen...
Dat wordt Ac Milan al, Ibrahimovic is daar vertrokken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:46 schreef SjaakBauer het volgende:
Dat spandoek tegen Nederland vond ik wel grappig.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh, maar die belgen hebben wel een beetje humor hoor. Heb mij er best vermaakt die drie dagen.
Finale wordt PSG - Bayern Münchenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat wordt Ac Milan al, Ibrahimovic is daar vertrokken.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh, maar die belgen hebben wel een beetje humor hoor. Heb mij er best vermaakt die drie dagen.
Ja die was wel gein, maar de grootste bazen blijven nog altijd de IJslandersquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat spandoek tegen Nederland vond ik wel grappig.
Net als Utrecht won van Feyenoord?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Finale wordt PSG - Bayern München
Die pijlen naar de goal bedoel je?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja die was wel gein, maar de grootste bazen blijven nog altijd de IJslanders
Ajax ging ook makkelijk winnen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Net als Utrecht won van Feyenoord?
die was leukquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die pijlen naar de goal bedoel je?
Mag ik weer zoiets geks zeggen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Net als Utrecht won van Feyenoord?
quote:
ja mooi man, voel me net weer klein kindquote:
huh niet geneukt?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:51 schreef Cara het volgende:
[..]
[..]
ja mooi man, voel me net weer klein kind
eindelijk relatiemateriaal![]()
ik had om kwart over 5 afgesproken en zou om 6 uur gaan eten, uiteindelijk hele avond doorgebracht.
de eerste sinds een tijd waar ik geen behoefte heb om er gelijk over heen te gaan
Mooi manquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:51 schreef Cara het volgende:
[..]
[..]
ik had om kwart over 5 afgesproken en zou om 6 uur gaan eten, uiteindelijk hele avond doorgebracht.
de eerste sinds een tijd waar ik geen behoefte heb om er gelijk over heen te gaan
Het kutte aan België vind ik de totale infrastructuur. Van wegen, gebouwen tot aan de elektriciteit en internet. Doe maar eens ritje autoweg. Die wegen zijn zo kut. Gebouwen staan kriskras door elkaar. Elektriciteit boven de grond. Kut internetverbindingen. Uitgebouwde auto's.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik sluit niet uit ooit nog in Belgenland te gaan wonen
Ja Saind, dat bestaat.. mannen die niet op de eerste date neuken of elk wijf 'uit elkaar willen trekken'. Zal vast raar voor je zijnquote:
Zit wel een heel verhaal achter he. Zo waren die stakers door een medicijnman wijs gemaakt onsterfelijk voor kogels geschoten door de politie te zijn en hadden ze er al redelijk oplos gemoordquote:
Niet voordat ik het weer heb opgewarmd nee, amper werk en een stuk lekkerder.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:53 schreef Geo4kant het volgende:
Maar niemand die dus koude hamburgers eet?
Geenstijlquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zit wel een heel verhaal achter he. Zo waren die stakers door een medicijnman wijs gemaakt onsterfelijk voor kogels geschoten door de politie te zijn en hadden ze er al redelijk oplos gemoord
Good for you.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:51 schreef Cara het volgende:
[..]
[..]
OV is daar een stuk beter thoughquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het kutte aan België vind ik de totale infrastructuur. Van wegen, gebouwen tot aan de elektriciteit en internet. Doe maar eens ritje autoweg. Die wegen zijn zo kut. Gebouwen staan kriskras door elkaar. Elektriciteit boven de grond. Kut internetverbindingen. Uitgebouwde auto's.
Maar over het algemeen wel leuk volk. Goede restaurants. Mensen zijn nog oprecht aardig.
Nee, was net na dat bankenschandaal. NL speelde daar een friendly en scoort de 2-0, houden die grapjurken een spandoek omhoog: But we have your money...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die pijlen naar de goal bedoel je?
Zal heus wel iemand zijn.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:53 schreef Geo4kant het volgende:
Maar niemand die dus koude hamburgers eet?
10/20 jaar rijden we allemaal in zon kek vliegautotje joh. of heb je eindelijk monorails ipv treinen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
OV is daar een stuk beter thoughWegennet wel dramatisch, maar dat is hier over een jaar of 10/20 niet anders.
Oh? Valt Belgie Nederland binnenkort binnenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
OV is daar een stuk beter thoughWegennet wel dramatisch, maar dat is hier over een jaar of 10/20 niet anders.
Monorail in Japanquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
10/20 jaar rijden we allemaal in zon kek vliegautotje joh. of heb je eindelijk monorails ipv treinen.
Geen geld meer voor man. Zie je in Duitsland ook al gebeuren. Steeds meer plaatsen 120 of 130 omdat die wegen zo kut zijn.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh? Valt Belgie Nederland binnenkort binnenDat verklaard je stelling ooit in Belgie te wonen wel.
quote:
In Duitsland is dat wel een beetje gemeengoed.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb er al een topic overgemaakt ik ben benieuwd.
Duitsers en etenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
In Duitsland is dat wel een beetje gemeengoed.
Wit broodje. kwak zenf en een koude burger.
Nog een weekje gaan fietsen in het voorjaar. Ik ben ook wel een liefhebber, maar op de 5e dag komt al die aardappelshit me wel m'n neus uitquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:02 schreef Saind het volgende:
[..]
Duitsers en eten![]()
Had een tante die net over de grens een boerderij woonde, je had daar in de buurt een restaurant waar je roverspannetjes (maar dan in het Duits) kon bestellen.
Braadpan met op de bodem bratkartoffeln en daarbovenop worsten speklappen en iets van 3 andere soorten vlees.
Partij eten waar je niet goed van wordt, uurtje werk ofzo voor hij weg was. Ze zaten met grote ogen te kijken, voelde me wel dik toen
Curry worsten eten bij zo een grill stube langs de autobahn.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:02 schreef Saind het volgende:
[..]
Duitsers en eten![]()
Had een tante die net over de grens een boerderij woonde, je had daar in de buurt een restaurant waar je roverspannetjes (maar dan in het Duits) kon bestellen.
Braadpan met op de bodem bratkartoffeln en daarbovenop worsten speklappen en iets van 3 andere soorten vlees.
Partij eten waar je niet goed van wordt, uurtje werk ofzo voor hij weg was. Ze zaten met grote ogen te kijken, voelde me wel dik toen
senfquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
In Duitsland is dat wel een beetje gemeengoed.
Wit broodje. kwak zenf en een koude burger.
Mooi.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:12 schreef Geo4kant het volgende:
Ziet er niet goed uit van Badr Hari.. wordt verdacht voor 6 geweldsmisdrijven.
Eerst maar eens zien wat het wordt, topsporters en celebs krijgen altijd minder straf dan ze horen te krijgenquote:
of ajax moet veel bijbetalen. papa van buttner wil ook geld zien.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is maar een flutgerucht van Sport1.
ik zie het nu ja, de enige bron is Sport1quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is maar een flutgerucht van Sport1.
Elke zaak die veel mediaaandacht krijgt wordt minder straf gegeven. Houdt de rechter rekening mee.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien wat het wordt, topsporters en celebs krijgen altijd minder straf dan ze horen te krijgenMaar denk dat ze hem wel willen pakken en wegstoppen..
In Duitsland heb je meer dan alleen aardappels. De veel te dure Franse en Italiaanse keuken wordt daar voor de helft van het geld perfect bereid.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nog een weekje gaan fietsen in het voorjaar. Ik ben ook wel een liefhebber, maar op de 5e dag komt al die aardappelshit me wel m'n neus uit
ook bij zware misdrijven?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Elke zaak die veel mediaaandacht krijgt wordt minder straf gegeven. Houdt de rechter rekening mee.
DÖNERquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:11 schreef Adames het volgende:
[..]
In Duitsland heb je meer dan alleen aardappels. De veel te dure Franse en Italiaanse keuken wordt daar voor de helft van het geld perfect bereid.
Vies leugenaartjequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:12 schreef Geo4kant het volgende:
Ajax weer afgetroefd, maar in dit geval denk ik dat het niet nadelig is denk dat ze beter af zijn zonder Assaidi.
Nah, niet overal natuurlijk. Maar over het algemeen wordt er wel rekening mee gehouden.quote:
Schnitzels zo groot als deurmattenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:11 schreef Adames het volgende:
[..]
In Duitsland heb je meer dan alleen aardappels. De veel te dure Franse en Italiaanse keuken wordt daar voor de helft van het geld perfect bereid.
Oostenrijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Schnitzels zo groot als deurmatten
Toprestaurants zijn in Duitsland anders aardig aan de prijs dan eet je in België toch beter voor je geldquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:11 schreef Adames het volgende:
[..]
Toprestaurants in België zijn ook tyfusduur.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toprestaurants zijn in Duitsland anders aardig aan de prijs dan eet je in België toch beter voor je geld
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Toprestaurants in België zijn ook tyfusduur.
Klopt ja maar in Duitsland is het nog duurderquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Toprestaurants in België zijn ook tyfusduur.
Dat hij in Nederland wou blijven bij zijn familie.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja waarom dan waar loog hij over?
oh da ie terug wilde naar oost enzo.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja waarom dan waar loog hij over?
Denk ik ook.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:12 schreef Geo4kant het volgende:
Ajax weer afgetroefd, maar in dit geval denk ik dat het niet nadelig is denk dat ze beter af zijn zonder Assaidi.
Ach ja, ze moeten ook wel want iedereen zit er bovenop, vind het wel een rare leugenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat hij in Nederland wou blijven bij zijn familie.
Ik heb het over de prijsklasse 15-25 euro voor een hoofdgerecht. Dan is Duitsland gewoon zeer goed.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toprestaurants zijn in Duitsland anders aardig aan de prijs dan eet je in België toch beter voor je geld
Ah Daft Punk, dat is wel toffe muziekquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:20 schreef Geo4kant het volgende:
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
Write it, cut it, paste it, save it,
Load it, check it, quick - rewrite it,
Plug it, play it, burn it, rip it,
Drag and drop it, zip - unzip it,
Lock it, fill it, call it, find it,
View it, code it, jam - unlock it,
Surf it, scroll it, pause it, click it,
Cross it, crack it, switch - update it,
Name it, rate it, tune it, print it,
Scan it, send it, fax - rename it,
Touch it, bring it, Pay it, watch it,
Turn it, leave it, start - format it.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Ah Daft Punk, dat is wel toffe muziek
Ik was in Servië, die mensen kunnen níet koken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:20 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik heb het over de prijsklasse 15-25 euro voor een hoofdgerecht. Dan is Duitsland gewoon zeer goed.
Heb deze zomer gereisd door Frankrijk (Parijs/Cote d'Azur), Italie (Verona), Oostenrijk (Innsbruck) en Duitsland (München). De prijs/kwaliteit verhouding was in Oostenrijk en Duitsland zo veel beter, dat kon niet alleen geluk zijn. Het is zelfs zo dat ik in München de lekkerste pizza ooit op heb, dat was echt vele malen beter dan die in Italië (terwijl ik daar toch ook naar de nettere en op het oog redelijke restaurants ging).
OV beter in Belgie pardon?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doet 't nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:21 schreef Adames het volgende:
maar goed, omdat Döner zo lekker is
http://www.clipfish.de/vi(...)ener-macht-schoener/
OK maar bij Franse keuken heb ik wel een ander idee dan plateservice, Italiaans vind ik lekker maar blijft uiteindelijk simpel etenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:20 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik heb het over de prijsklasse 15-25 euro voor een hoofdgerecht. Dan is Duitsland gewoon zeer goed.
Heb deze zomer gereisd door Frankrijk (Parijs/Cote d'Azur), Italie (Verona), Oostenrijk (Innsbruck) en Duitsland (München). De prijs/kwaliteit verhouding was in Oostenrijk en Duitsland zo veel beter, dat kon niet alleen geluk zijn. Het is zelfs zo dat ik in München de lekkerste pizza ooit op heb, dat was echt vele malen beter dan die in Italië (terwijl ik daar toch ook naar de nettere en op het oog redelijke restaurants ging).
Bazennummer ja.quote:
Nee, vooral terug van het stappen. Dan valt mij op dat op zondagochtend zelfs in de kleinste gehuchten nog een bemand stationnetje open is. In Nederland is dat er allemaal uit, mag je van geluk spreken als er nog 2 keer per dag een bus komt. Toegegeven, dit is al wel een jaar of 5 geleden dus misschien is er in de tussentijd veel veranderd.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
OV beter in Belgie pardon?
ik kom er regelmatig en vind deze stelling totale onzin.
Voorbeeld: Om van Genk naar Antwerpen te komen ben je vanwegwn de slechte aansluiting 4 uur onderweg met de trein.
Daar waar je er met de auto een uur overdoet.
De lijn heeft vaak kapote bussen die lawaai maken.
In de bussen zelf zit geen halte systeem dat verteld waar je er uitmoet of waar je bent. Vooral in het donker is dit erg vervelend.
Verder is de dienst regeling van de Lijn sowieso een doolhof probeer maar eens van Braschaat naar de Antwerpse Cinema te raken kan je minimaal 3x overstappen.
Savonds is het door samenscholing van Allochtonen in de bussen van Brussel Luik en Antwerpen gevaarliJk.
De treinen zijn ontzettend verouderd en slecht onderhouden.
Ook hier gaat slechte dienstregeling op treinen op voor echt alles moet je via Brussel ook als het totaal niet logisch is.
Ik denk dat jij naar de kust van Belgié bent geweest of in elk geval het oosten. Daar hebben ze de kust trein/tram. Dat is wel eee
Ohquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Da's alleen het trainingsshirt joh
http://www.thesun.co.uk/s(...)201213-revealed.htmlquote:
metro in antwerpen is inderdaad slecht aangegeven. Nergens handen kaarten welke lijn waar stopt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Voorbeeld: Om van Genk naar Antwerpen te komen ben je vanwegwn de slechte aansluiting 4 uur onderweg met de trein.
In de bussen zelf zit geen halte systeem dat verteld waar je er uitmoet of waar je bent. Vooral in het donker is dit erg vervelend.
Verder is de dienst regeling van de Lijn sowieso een doolhof probeer maar eens van Braschaat naar de Antwerpse Cinema te raken kan je minimaal 3x overstappen.
Savonds is het door samenscholing van Allochtonen in de bussen van Brussel Luik en Antwerpen gevaarliJk.
Ook hier gaat slechte dienstregeling op treinen op voor echt alles moet je via Brussel ook als het totaal niet logisch is.
Ik denk dat jij naar de kust van Belgié bent geweest of in elk geval het oosten. Daar hebben ze de kust trein/tram. Dat is wel een goed concept. leuk om te doen ook.Mooie tram'halte wordt benoemt geen allochtonen. niet te duur.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:33 schreef Geo4kant het volgende:
Dan blijft het alsnog een lelijk shirt.
Is warm.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:34 schreef napoleonfour het volgende:
om toch even te zeuren, wat is met dit weer?
Volgens de weerman in de middag meer zon. Wel lekkere temperatuur.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:34 schreef napoleonfour het volgende:
om toch even te zeuren, wat is met dit weer?
Van die Brabantse blokjes, dambord stijl zoals PSV uitquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:33 schreef Geo4kant het volgende:
Dan blijft het alsnog een lelijk shirt.
Eens inderdaad, zelfs de belangrijkste treinen gaan maar 1 keer per uur en hebben nog veel te vaak vertraging. Om die reden is de aansluiting dan ook altijd verre van perfect als de treinen wel op tijd rijden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik denk dat jij naar de kust van Belgié bent geweest of in elk geval het oosten. Daar hebben ze de kust trein/tram. Dat is wel een goed concept. leuk om te doen ook.Mooie tram'halte wordt benoemt geen allochtonen. niet te duur.
Tja, ik ben er ook niet echt fan van al vind ik hem niet afschuwelijk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van die Brabantse blokjes, dambord stijl zoals PSV uit
Nee hoor, ik vind de shirts van mijn mijn eigen club ook niet altijd mooi, thuis vind ik dit seizoen goed, uitshirt heb ik eigenlijk nooit wat mee maar die short kleur doet wel een beetje pijn aan mijn ogenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tja, ik ben er ook niet echt fan van al vind ik hem niet afschuwelijk.
Oh vast niet de reactie waarop je gehoopt had he?
Uitshirt van Ajax vorig jaar en dit jaarquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind de shirts van mijn mijn eigen club ook niet altijd mooi, thuis vind ik dit seizoen goed, uitshirt heb ik eigenlijk nooit wat mee maar die short kleur doet wel een beetje pijn aan mijn ogen
Kinderachtig.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben benieuwd hoe Robin wordt ontvangen bij ARS-MAN
met veel gelach en gejuich, hoe denk jij dat ie wordt ontvangen stijntje?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat je zoiets mag verwachten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Dan komen de Arsenal supporters het veld op, zeker weten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik denk dat je zoiets mag verwachten.
[ afbeelding ]
quote:Van een tropisch weekend is sprake als het zowel op zaterdag als op zondag warmer is dan 30 graden in De Bilt. Voor dit weekend wordt een gemiddelde temperatuur van 31,5 graden in De Bilt verwacht
Uitshirts zijn toch meestal concessies naar de shirt en kleding sponsor, is wel opvallend of afgesproken dat het bij de meeste clubs donkerblauw isquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Uitshirt van Ajax vorig jaar en dit jaarbah bah.
Hij zal zich wel inhouden als hij scoort, Adebayor bood ook zijn excuses aan achterafquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan komen de Arsenal supporters het veld op, zeker weten.
Zal mij niet verbazen, ik denk het ook.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Alsof v Persie scoort tegen Arsenal. Wordt een flop, zit lekker op de bank daar.
Waarom denk je dat?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Alsof v Persie scoort tegen Arsenal. Wordt een flop, zit lekker op de bank daar.
Omdat ie net zoals bij het NL elftal niet dé man is maar gewoon 1 van de poppetjes. Bij Arsenal was het alle ballen op van Persie en dan schiet ie er wel 25 in. Bij Utd zal hij het veel meer zelf moeten doen.quote:
Oh ik dacht dat je oma dood zou zijnquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Ook niet leuk... beloof je je oma langs te komen word je 5 minuten later uitgenodigd voor een feest. Naja toch maar naar mijn oma dan als rolmodel kleinzoon...
Dit was hoofdstuk 5 uit mijn dagboek overigens.
Met als groot verschil dat een Man United de tegenstander wel domineert en enige kwaliteit naast zich heeft staan in de aanval.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Omdat ie net zoals bij het NL elftal niet dé man is maar gewoon 1 van de poppetjes. Bij Arsenal was het alle ballen op van Persie en dan schiet ie er wel 25 in. Bij Utd zal hij het veel meer zelf moeten doen.
Ik denk dat van Persie bij Utd een zelfde succesverhaal als v Persie bij NL zal worden.
Als ik aankom en ze blijkt overleden te zijn is het helemaal een deceptie. Dan zit ik weer op Fok! vanavond.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je oma dood zou zijn
Over kwaliteit in de aanval bij NL hoef je toch ook niet te klagen? En de wedstrijden die NL domineerde was Huntelaar vaak ook beter.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met als groot verschil dat een Man United de tegenstander wel domineert en enige kwaliteit naast zich heeft staan in de aanval.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met als groot verschil dat een Man United de tegenstander wel domineert en enige kwaliteit naast zich heeft staan in de aanval.
[..]
Als ik aankom en ze blijkt overleden te zijn is het helemaal een deceptie. Dan zit ik weer op Fok! vanavond.
Caland is over paar uurtjes terug dan zal hij het je allemaal even uitleggenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Over kwaliteit in de aanval bij NL hoef je toch ook niet te klagen? En de wedstrijden die NL domineerde was Huntelaar vaak ook beter.
Je gaat mij toch niet ineens serieus nemen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |