Maar ik denk dat je als buitenlander alsnog moeilijk in de buurt van de ramp kunt komen. Het is volgens mij militair gebied en die houden niet van buitenlandersquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:52 schreef Tarado het volgende:
[..]Nu schijnt het makkelijker te zijn
Denk ik ook ja. Voelt echt als zo'n kut sequal om nog ff geld eruit te slepenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:56 schreef SjaakBauer het volgende:
Taken 2 gaat best wel faal worden denk ik
Inderdaadquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Denk ik ook ja. Voelt echt als zo'n kut sequal om nog ff geld eruit te slepen
Topickaaps van rens zijn altijd slecht. Mikey hoorde dit topic te openenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:10 schreef SjaakBauer het volgende:
Wat is dit voor kanker tt trouwens?
Allah is machtigquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:10 schreef SjaakBauer het volgende:
Wat is dit voor kanker tt trouwens?
Die was toch op vakantie? De fuck zit je dan op Fokquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Topickaaps van rens zijn altijd slecht. Mikey hoorde dit topic te openen
Ik weet nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die was toch op vakantie? De fuck zit je dan op Fok
Kankerchristusquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:16 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.fok.nl/gm/spyt(...)&over=&noreplyfrom=0
Lekker met dit weerquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:15 schreef SjaakBauer het volgende:
Net dikke kruisbandblessures achter de rug en dan lekker op het kunstgras van Heracles gaan spelen, smart move Bartje, hoop dat je niks overkomt
Leuk dat jij hier altijd het hardst over klaagtquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Topickaaps van rens zijn altijd slecht. Mikey hoorde dit topic te openen
Denken dat Stinho topics kaaptquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leuk dat jij hier altijd het hardst over klaagtAnders ligt je Ambrosinus toch even in?
Afvoeren van verarmd uranium?quote:
Lekker man.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zondag 32 graden hier in Leiden.
![]()
Er zijn ergere spelfouten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik typte 'ligt in' en door Sjaak kan ik mijn falen niet meer verbergen
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Er zijn ergere spelfouten.
[ afbeelding ]
Bij mij in Weert een estimated 36 33 graden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zondag 32 graden hier in Leiden.
![]()
Laten we het hopen 422. Lekker voetjes in het water. Biertje erbij. Wat wil je nog meer man?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal dan wel zijn dat het windstil is. Man, deze hitte in combinatie met windstil
Doe ik rond 12:30 dan maarquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Laten we het hopen 422. Lekker voetjes in het water. Biertje erbij. Wat wil je nog meer man?
Dat is mooi kut.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:30 schreef Saind het volgende:
kanker m'n afwasmachine zei "pats" en toen zag ik een vonk en nou doet ie het niet meer
And Justus for all...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:30 schreef Saind het volgende:
kanker m'n afwasmachine zei "pats" en toen zag ik een vonk en nou doet ie het niet meer
Hitte eist z'n eerste slachtoffersquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:30 schreef Saind het volgende:
Is ook vrouwenwerk johquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:30 schreef Saind het volgende:
Cryptische shit, hombre.quote:
quote:Following a positive test for EPO after a half-marathon, she claimed heavy rainfall on the day of race had caused water to stream over hidden medical waste somewhere near the course. As she ran, the EPO-laced rainwater splashed onto her shorts, thus contaminating her urine when she later provided a sample at the doping control.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |