Lekker man.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zondag 32 graden hier in Leiden.
![]()
Er zijn ergere spelfouten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik typte 'ligt in' en door Sjaak kan ik mijn falen niet meer verbergen
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Er zijn ergere spelfouten.
[ afbeelding ]
Bij mij in Weert een estimated 36 33 graden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zondag 32 graden hier in Leiden.
![]()
Laten we het hopen 422. Lekker voetjes in het water. Biertje erbij. Wat wil je nog meer man?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal dan wel zijn dat het windstil is. Man, deze hitte in combinatie met windstil
Doe ik rond 12:30 dan maarquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Laten we het hopen 422. Lekker voetjes in het water. Biertje erbij. Wat wil je nog meer man?
Dat is mooi kut.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:30 schreef Saind het volgende:
kanker m'n afwasmachine zei "pats" en toen zag ik een vonk en nou doet ie het niet meer
And Justus for all...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:30 schreef Saind het volgende:
kanker m'n afwasmachine zei "pats" en toen zag ik een vonk en nou doet ie het niet meer
Hitte eist z'n eerste slachtoffersquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:30 schreef Saind het volgende:
Is ook vrouwenwerk johquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:30 schreef Saind het volgende:
Cryptische shit, hombre.quote:
quote:Following a positive test for EPO after a half-marathon, she claimed heavy rainfall on the day of race had caused water to stream over hidden medical waste somewhere near the course. As she ran, the EPO-laced rainwater splashed onto her shorts, thus contaminating her urine when she later provided a sample at the doping control.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |