Uni keek ik ff voor jequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waar kijk je? Ik heb heb al tipico, unibet en betfair gecheckt maar allemaal niet
Doe ik.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:16 schreef Geo4kant het volgende:
Misschien vroeg in de avond, even in de gaten houden
Immers gaat scoren?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk om Feyenoord - Heerenveen
Ah, ja Feyenoord -1 kan ook wel interessant zijn nu Heerenveen alles kwijt is.. alleen maakt Feyenoord tot nu toe niet goed de kansen af.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zou inzetten op een faal van Nordfelt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Komt vanzelf wel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ah, ja Feyenoord -1 kan ook wel interessant zijn nu Heerenveen alles kwijt is.. alleen maakt Feyenoord tot nu toe niet goed de kansen af.
Bij de lokale junkies..quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:20 schreef Saind het volgende:
Geo waar verkopen ze in eindje gejatte fietsen?
Jeetje moet hij nu ook al gaan scorenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Laten we dat hopen, maar daar ga ik niet op inzetten.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jeetje moet hij nu ook al gaan scoren

Na de mods moeten ook de users zich legitimeren.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:33 schreef Geo4kant het volgende:
Raar, ik zie iemand met een icoontje voor zijn naam dat ik nog nooit heb gezien:
Badr Hari: altijd actueel #14
[ afbeelding ]
Dit account is geverifieerd.
lol de dag dat dat gebeurd ben ik hier wegquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Na de mods moeten ook de users zich legitimeren.
TS hier ook. Misschien zijn het 'BN-ers'
Wat jij zegt. Was voor mij reden om mijn kleurtje op te geven.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
lol de dag dat dat gebeurd ben ik hier weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |