abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115647520
Kan Estelle anders niet eens met Oom Johan gaan praten, die kan alles altijd zo helder en duidelijk uitleggen. 14.gif
Feel free to ignore my comments.
pi_115647989
quote:
19s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 16:58 schreef Michael_Moore het volgende:
Kan Estelle anders niet eens met Oom Johan gaan praten, die kan alles altijd zo helder en duidelijk uitleggen. [ afbeelding ]
maar of dit wandelende nadeel ook echt nog een voordeel heb, durf ik te betwijfelen...
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 17:12:03 #153
165633 eriksd
The grand facade...
pi_115648056
Wat een zaak is dit aan het worden zeg :')
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 17:14:36 #154
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_115648153
Dit begint nog slechter te worden dan zijn muzikale uitstapje.

donderdag 16 augustus 2012 @ 17:20:35 #155
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115648327
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:10 schreef WRH het volgende:

[..]

maar of dit wandelende nadeel ook echt nog een voordeel heb, durf ik te betwijfelen...
Estelle weet nu iig dat hij wel beschuldigd wordt van de mishandeling van een vrouw....
Maar dat is dan ook zo ongeveer het enige voordeel wat ik hierbij kan bedenken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_115648505
De tering, wat een zaak. :')

Heb de hele reeks doorgelezen. Man man man. Dit is beter dan de Gouden Kooi.
pi_115648725
quote:
9s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 16:09 schreef Specularium het volgende:
Dus er komen 4 zaken bij en de beperking mag weg?
Ze hebben waterdicht bewijs dus.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_115648777
quote:
10s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:26 schreef dieenebart het volgende:

Ja, die Badr is een echte spring in 't veld. ;)
Feel free to ignore my comments.
pi_115648863
quote:
10s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:26 schreef dieenebart het volgende:

Deze kunnen ze beter in een echte kooi flikkeren. :')
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_115649050
quote:
14s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:34 schreef Michael_Moore het volgende:

[..]

Ja, die Badr is een echte spring in 't veld. ;)
Ghehe, nou hè!?

Maar ff serieus. Ik ken dit soort jongens wel. Ze zijn allemaal lief en ze hebben allemaal een hart voor hun sport. En er zitten een paar draadjes los.
Je komt ze tegen bij FC Utreg, bij Vitesse, op de Groest in Hilversum, in VW Polo's op de A73, in kroegen op het Leidscheplein. Eigenlijk alleen zelden in coffeeshops.
Hoe dan ook, het patroon is steeds hetzelfde. Kort lontje, geweldsuitbarsting, gevolgen niet kunnen overzien. Meestal onzekerheid gecombineerd met een te hoog zelfbeeld (afgeleide van Dunning Kruger-effect) en een te kleine vocabulaire. Aanwinsten voor de maatschappij.
pi_115649077
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:37 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Deze kunnen ze beter in een echte kooi flikkeren. :')
Juist. Ga maar lekker kooivechten. Hoewel ik ergens las dat hij tegenwoordig aan sky-boxing doet. :')
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 16 augustus 2012 @ 17:44:07 #162
163650 Greys
pi_115649084
Uit dat laatste stuk dat gelinkt werd:

quote:
Of er ook in de vier nieuwe zaken aangiftes liggen, kon het OM donderdag niet zeggen.
Ik heb er echt (gelukkig :') ) nul verstand van, maar je kunt dus 'verdachte zijn van 6 misdrijven' als er bij 4 daarvan nog niet eens zeker is of er aangifte van is gedaan? :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_115649141
quote:
12s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:42 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Ghehe, nou hè!?

Maar ff serieus. Ik ken dit soort jongens wel. Ze zijn allemaal lief en ze hebben allemaal een hart voor hun sport. En er zitten een paar draadjes los.
Je komt ze tegen bij FC Utreg, bij Vitesse, op de Groest in Hilversum, in VW Polo's op de A73, in kroegen op het Leidscheplein. Eigenlijk alleen zelden in coffeeshops.
Hoe dan ook, het patroon is steeds hetzelfde. Kort lontje, geweldsuitbarsting, gevolgen niet kunnen overzien. Meestal onzekerheid gecombineerd met een te hoog zelfbeeld (afgeleide van Dunning Kruger-effect) en een te kleine vocabulaire. Aanwinsten voor de maatschappij.
Zeker! Anders zouden politieagenten, cipiers, de broodnodige therapeuten etc. brodeloos zijn.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  donderdag 16 augustus 2012 @ 17:47:52 #164
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_115649217
quote:
12s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:42 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Ghehe, nou hè!?

en dan ook nog een batterij aan koters de wereld insturen bij meerdere vrouwen
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_115649230
quote:
19s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 16:58 schreef Michael_Moore het volgende:
Kan Estelle anders niet eens met Oom Johan gaan praten, die kan alles altijd zo helder en duidelijk uitleggen. [ afbeelding ]
Als hij je slaat kan hij niet op hetzelfde moment buiten de deur neuken. Elk nadeel hep een voordeel.
pi_115649268
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:47 schreef Stroekie het volgende:

[..]

en dan ook nog een batterij aan koters de wereld insturen bij meerdere vrouwen
Ik moet meteen denken aan Idiocracy.
Hier heb je een trailer, voor als je hem niet kent. ;)
  donderdag 16 augustus 2012 @ 17:50:15 #167
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115649286
Raar volk blijft deze reeks aantrekken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_115649329
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:45 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Zeker! Anders zouden politieagenten, cipiers, de broodnodige therapeuten etc. brodeloos zijn.
Omscholen en voor de klas zetten. Geef maar les in boomhutbouwen of zo. Kunnen die kids een beetje hun energie kwijt. (oh, en die energy-drinks ben ik niet zo bang voor. Wij deden in de jaren '80 ook niets anders dan snoep eten en aanmaaklimonade drinken.)
  donderdag 16 augustus 2012 @ 17:51:49 #169
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_115649330
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:10 schreef WRH het volgende:

[..]

:D!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_115649346
quote:
18s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:50 schreef Copycat het volgende:
waarom zeg je dit?
pi_115649383
quote:
18s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:50 schreef Copycat het volgende:
Hihi. Zou je het geloven als ik een kloon had die ZZ heette?

OT: 3 aangiftes en drie vermeende mishandelingen. Dat zijn inderdaad zes aanklachten, hoewel er nog drie aangiftes missen. Zo gaat dat meestal, dacht ik. Er is eerst een beschuldiging en daarna een aanklacht.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 17:56:45 #172
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115649474
[quote]11s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:53 schreef dieenebart het volgende:

Hihi. Zou je het geloven als ik een kloon had die ZZ heette?
[quote]
Direct!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_115649511
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:44 schreef Greys het volgende:
Uit dat laatste stuk dat gelinkt werd:

[..]

Ik heb er echt (gelukkig :') ) nul verstand van, maar je kunt dus 'verdachte zijn van 6 misdrijven' als er bij 4 daarvan nog niet eens zeker is of er aangifte van is gedaan? :@
dat vroeg ik net in SHO dus ookal: betekent dit dat er nog 4 aangiften zijn gedaan?
pi_115651351
Verdachte van 6 delicten ondertussen. Zullen er nog wel meer worden waarschijnlijk, dit zijn pas de mensen die niet bang zijn voor represailles.
pi_115651409
Badr Hari verdacht van zes mishandelingen
AMSTERDAM - Kickbokser Badr Hari wil schoon schip maken met justitie en met de mensen die hij iets heeft misdaan.

Foto: Paulblank Bekijk video

Hij wil in de toekomst niet meer met justitie in aanraking komen en heeft daarom bekentenissen afgelegd over wat hij heeft gedaan.

Dat zei zijn advocate Bénédicte Ficq donderdag. Volgens haar wil Hari in het vervolg een normaal leven gaan leiden.

.Behalve een klap in het gezicht van zakenman Koen Everink tijdens Sensation op 9 juli heeft Hari volgens zijn advocaat toegegeven een kopstoot te hebben uitgedeeld in de uitgaanswereld. De mishandeling van de eigenaar van de Amsterdamse Club Air ontkent hij ten stelligste. De politie arresteerde Hari eind vorige maand.

Zes mishandelingen

Het Openbaar Ministerie (OM) maakte eerder donderdag bekend dat het de kickbokser inmiddels verdenkt van zes mishandelingen. De twee oorspronkelijke verdenkingen zijn de incidenten bij Sensation in de Amsterdam Arena en eentje vorig jaar in Club Air.

Daar zijn bij gekomen: een tweede mishandeling in Club Air, een poging tot zware mishandeling in de Amsterdamse club Jimmy Woo in mei, een mishandeling in de Amsterdamse horecazaak Cooldown in december en de mishandeling van een vrouw vorig jaar.

Aangifte

In de eerste twee zaken hebben de slachtoffers aangifte gedaan tegen Hari. Of er ook in de vier nieuwe zaken aangiftes liggen, kon het OM donderdag niet zeggen. Het OM verzwaarde de verdenkingen tegen Hari al een tijdje geleden. Omdat hij in beperkingen zat, mocht dat echter niet bekend worden gemaakt.

Advocate Ficq zegt dat haar cliënt geen poging tot doodslag heeft gepleegd op Koen Everink, zoals de officiële verdenking luidt. Ook heeft hij niet samen met anderen gehandeld. ''Hij heeft één klap gegeven, met de bovenkant van zijn hand, niet met een vuist. Hij distantieert zich van wat er daarna nog is gebeurd.''

Voorarrest

De rechtbank besloot het voorarrest van Hari op 6 augustus met 90 dagen te verlengen. In verband met de mishandeling van Everink zit ook nog een 34-jarige man uit Eindhoven vast.

Hari staat bekend als een van de beste kickboksers ter wereld, maar is ook berucht vanwege een reeks incidenten, zowel binnen als buiten de ring.

Zo werd hij twee keer tijdens een belangrijke wedstrijd gediskwalificeerd omdat hij een tegenstander schopte terwijl die al op de grond lag. Hij werd al eerder veroordeeld voor mishandeling.

Door: ANP .
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')