maar of dit wandelende nadeel ook echt nog een voordeel heb, durf ik te betwijfelen...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:58 schreef Michael_Moore het volgende:
Kan Estelle anders niet eens met Oom Johan gaan praten, die kan alles altijd zo helder en duidelijk uitleggen. [ afbeelding ]
Estelle weet nu iig dat hij wel beschuldigd wordt van de mishandeling van een vrouw....quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:10 schreef WRH het volgende:
[..]
maar of dit wandelende nadeel ook echt nog een voordeel heb, durf ik te betwijfelen...
Ze hebben waterdicht bewijs dus.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:09 schreef Specularium het volgende:
Dus er komen 4 zaken bij en de beperking mag weg?
Ja, die Badr is een echte spring in 't veld.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:26 schreef dieenebart het volgende:
De tering, wat een zaak.![]()
Heb de hele reeks doorgelezen. Man man man. Dit is beter dan de Gouden Kooi.
Deze kunnen ze beter in een echte kooi flikkeren.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:26 schreef dieenebart het volgende:
De tering, wat een zaak.![]()
Heb de hele reeks doorgelezen. Man man man. Dit is beter dan de Gouden Kooi.
Ghehe, nou hè!?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:34 schreef Michael_Moore het volgende:
[..]
Ja, die Badr is een echte spring in 't veld.
Juist. Ga maar lekker kooivechten. Hoewel ik ergens las dat hij tegenwoordig aan sky-boxing doet.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:37 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Deze kunnen ze beter in een echte kooi flikkeren.
Ik heb er echt (gelukkigquote:Of er ook in de vier nieuwe zaken aangiftes liggen, kon het OM donderdag niet zeggen.
Zeker! Anders zouden politieagenten, cipiers, de broodnodige therapeuten etc. brodeloos zijn.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:42 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ghehe, nou hè!?
Maar ff serieus. Ik ken dit soort jongens wel. Ze zijn allemaal lief en ze hebben allemaal een hart voor hun sport. En er zitten een paar draadjes los.
Je komt ze tegen bij FC Utreg, bij Vitesse, op de Groest in Hilversum, in VW Polo's op de A73, in kroegen op het Leidscheplein. Eigenlijk alleen zelden in coffeeshops.
Hoe dan ook, het patroon is steeds hetzelfde. Kort lontje, geweldsuitbarsting, gevolgen niet kunnen overzien. Meestal onzekerheid gecombineerd met een te hoog zelfbeeld (afgeleide van Dunning Kruger-effect) en een te kleine vocabulaire. Aanwinsten voor de maatschappij.
en dan ook nog een batterij aan koters de wereld insturen bij meerdere vrouwenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:42 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ghehe, nou hè!?
Maar ff serieus. Ik ken dit soort jongens wel. Ze zijn allemaal lief en ze hebben allemaal een hart voor hun sport. En er zitten een paar draadjes los.
Je komt ze tegen bij FC Utreg, bij Vitesse, op de Groest in Hilversum, in VW Polo's op de A73, in kroegen op het Leidscheplein. Eigenlijk alleen zelden in coffeeshops.
Hoe dan ook, het patroon is steeds hetzelfde. Kort lontje, geweldsuitbarsting, gevolgen niet kunnen overzien. Meestal onzekerheid gecombineerd met een te hoog zelfbeeld (afgeleide van Dunning Kruger-effect) en een te kleine vocabulaire. Aanwinsten voor de maatschappij.
Als hij je slaat kan hij niet op hetzelfde moment buiten de deur neuken. Elk nadeel hep een voordeel.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:58 schreef Michael_Moore het volgende:
Kan Estelle anders niet eens met Oom Johan gaan praten, die kan alles altijd zo helder en duidelijk uitleggen. [ afbeelding ]
Ik moet meteen denken aan Idiocracy.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dan ook nog een batterij aan koters de wereld insturen bij meerdere vrouwen
Omscholen en voor de klas zetten. Geef maar les in boomhutbouwen of zo. Kunnen die kids een beetje hun energie kwijt. (oh, en die energy-drinks ben ik niet zo bang voor. Wij deden in de jaren '80 ook niets anders dan snoep eten en aanmaaklimonade drinken.)quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:45 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zeker! Anders zouden politieagenten, cipiers, de broodnodige therapeuten etc. brodeloos zijn.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:10 schreef WRH het volgende:
[..]
maar of dit wandelende nadeel ook echt nog een voordeel heb, durf ik te betwijfelen...
waarom zeg je dit?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:50 schreef Copycat het volgende:
Raar volk blijft deze reeks aantrekken.
Hihi. Zou je het geloven als ik een kloon had die ZZ heette?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:50 schreef Copycat het volgende:
Raar volk blijft deze reeks aantrekken.
dat vroeg ik net in SHO dus ookal: betekent dit dat er nog 4 aangiften zijn gedaan?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:44 schreef Greys het volgende:
Uit dat laatste stuk dat gelinkt werd:
[..]
Ik heb er echt (gelukkig) nul verstand van, maar je kunt dus 'verdachte zijn van 6 misdrijven' als er bij 4 daarvan nog niet eens zeker is of er aangifte van is gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |