Tja, ik ben er ook niet echt fan van al vind ik hem niet afschuwelijk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van die Brabantse blokjes, dambord stijl zoals PSV uit
Nee hoor, ik vind de shirts van mijn mijn eigen club ook niet altijd mooi, thuis vind ik dit seizoen goed, uitshirt heb ik eigenlijk nooit wat mee maar die short kleur doet wel een beetje pijn aan mijn ogenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tja, ik ben er ook niet echt fan van al vind ik hem niet afschuwelijk.
Oh vast niet de reactie waarop je gehoopt had he?
Uitshirt van Ajax vorig jaar en dit jaarquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind de shirts van mijn mijn eigen club ook niet altijd mooi, thuis vind ik dit seizoen goed, uitshirt heb ik eigenlijk nooit wat mee maar die short kleur doet wel een beetje pijn aan mijn ogen
Kinderachtig.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben benieuwd hoe Robin wordt ontvangen bij ARS-MAN
met veel gelach en gejuich, hoe denk jij dat ie wordt ontvangen stijntje?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat je zoiets mag verwachten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Dan komen de Arsenal supporters het veld op, zeker weten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik denk dat je zoiets mag verwachten.
[ afbeelding ]
quote:Van een tropisch weekend is sprake als het zowel op zaterdag als op zondag warmer is dan 30 graden in De Bilt. Voor dit weekend wordt een gemiddelde temperatuur van 31,5 graden in De Bilt verwacht
Uitshirts zijn toch meestal concessies naar de shirt en kleding sponsor, is wel opvallend of afgesproken dat het bij de meeste clubs donkerblauw isquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Uitshirt van Ajax vorig jaar en dit jaarbah bah.
Hij zal zich wel inhouden als hij scoort, Adebayor bood ook zijn excuses aan achterafquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan komen de Arsenal supporters het veld op, zeker weten.
Zal mij niet verbazen, ik denk het ook.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Alsof v Persie scoort tegen Arsenal. Wordt een flop, zit lekker op de bank daar.
Waarom denk je dat?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Alsof v Persie scoort tegen Arsenal. Wordt een flop, zit lekker op de bank daar.
Omdat ie net zoals bij het NL elftal niet dé man is maar gewoon 1 van de poppetjes. Bij Arsenal was het alle ballen op van Persie en dan schiet ie er wel 25 in. Bij Utd zal hij het veel meer zelf moeten doen.quote:
Oh ik dacht dat je oma dood zou zijnquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Ook niet leuk... beloof je je oma langs te komen word je 5 minuten later uitgenodigd voor een feest. Naja toch maar naar mijn oma dan als rolmodel kleinzoon...
Dit was hoofdstuk 5 uit mijn dagboek overigens.
Met als groot verschil dat een Man United de tegenstander wel domineert en enige kwaliteit naast zich heeft staan in de aanval.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Omdat ie net zoals bij het NL elftal niet dé man is maar gewoon 1 van de poppetjes. Bij Arsenal was het alle ballen op van Persie en dan schiet ie er wel 25 in. Bij Utd zal hij het veel meer zelf moeten doen.
Ik denk dat van Persie bij Utd een zelfde succesverhaal als v Persie bij NL zal worden.
Als ik aankom en ze blijkt overleden te zijn is het helemaal een deceptie. Dan zit ik weer op Fok! vanavond.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je oma dood zou zijn
Over kwaliteit in de aanval bij NL hoef je toch ook niet te klagen? En de wedstrijden die NL domineerde was Huntelaar vaak ook beter.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met als groot verschil dat een Man United de tegenstander wel domineert en enige kwaliteit naast zich heeft staan in de aanval.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met als groot verschil dat een Man United de tegenstander wel domineert en enige kwaliteit naast zich heeft staan in de aanval.
[..]
Als ik aankom en ze blijkt overleden te zijn is het helemaal een deceptie. Dan zit ik weer op Fok! vanavond.
Caland is over paar uurtjes terug dan zal hij het je allemaal even uitleggenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Over kwaliteit in de aanval bij NL hoef je toch ook niet te klagen? En de wedstrijden die NL domineerde was Huntelaar vaak ook beter.
Je gaat mij toch niet ineens serieus nemen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |