Ah Daft Punk, dat is wel toffe muziekquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:20 schreef Geo4kant het volgende:
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
Write it, cut it, paste it, save it,
Load it, check it, quick - rewrite it,
Plug it, play it, burn it, rip it,
Drag and drop it, zip - unzip it,
Lock it, fill it, call it, find it,
View it, code it, jam - unlock it,
Surf it, scroll it, pause it, click it,
Cross it, crack it, switch - update it,
Name it, rate it, tune it, print it,
Scan it, send it, fax - rename it,
Touch it, bring it, Pay it, watch it,
Turn it, leave it, start - format it.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Ah Daft Punk, dat is wel toffe muziek
Ik was in Servië, die mensen kunnen níet koken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:20 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik heb het over de prijsklasse 15-25 euro voor een hoofdgerecht. Dan is Duitsland gewoon zeer goed.
Heb deze zomer gereisd door Frankrijk (Parijs/Cote d'Azur), Italie (Verona), Oostenrijk (Innsbruck) en Duitsland (München). De prijs/kwaliteit verhouding was in Oostenrijk en Duitsland zo veel beter, dat kon niet alleen geluk zijn. Het is zelfs zo dat ik in München de lekkerste pizza ooit op heb, dat was echt vele malen beter dan die in Italië (terwijl ik daar toch ook naar de nettere en op het oog redelijke restaurants ging).
OV beter in Belgie pardon?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
OV is daar een stuk beter thoughWegennet wel dramatisch, maar dat is hier over een jaar of 10/20 niet anders.
Doet 't nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:21 schreef Adames het volgende:
maar goed, omdat Döner zo lekker is
http://www.clipfish.de/vi(...)ener-macht-schoener/
OK maar bij Franse keuken heb ik wel een ander idee dan plateservice, Italiaans vind ik lekker maar blijft uiteindelijk simpel etenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:20 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik heb het over de prijsklasse 15-25 euro voor een hoofdgerecht. Dan is Duitsland gewoon zeer goed.
Heb deze zomer gereisd door Frankrijk (Parijs/Cote d'Azur), Italie (Verona), Oostenrijk (Innsbruck) en Duitsland (München). De prijs/kwaliteit verhouding was in Oostenrijk en Duitsland zo veel beter, dat kon niet alleen geluk zijn. Het is zelfs zo dat ik in München de lekkerste pizza ooit op heb, dat was echt vele malen beter dan die in Italië (terwijl ik daar toch ook naar de nettere en op het oog redelijke restaurants ging).
Bazennummer ja.quote:
Nee, vooral terug van het stappen. Dan valt mij op dat op zondagochtend zelfs in de kleinste gehuchten nog een bemand stationnetje open is. In Nederland is dat er allemaal uit, mag je van geluk spreken als er nog 2 keer per dag een bus komt. Toegegeven, dit is al wel een jaar of 5 geleden dus misschien is er in de tussentijd veel veranderd.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
OV beter in Belgie pardon?
ik kom er regelmatig en vind deze stelling totale onzin.
Voorbeeld: Om van Genk naar Antwerpen te komen ben je vanwegwn de slechte aansluiting 4 uur onderweg met de trein.
Daar waar je er met de auto een uur overdoet.
De lijn heeft vaak kapote bussen die lawaai maken.
In de bussen zelf zit geen halte systeem dat verteld waar je er uitmoet of waar je bent. Vooral in het donker is dit erg vervelend.
Verder is de dienst regeling van de Lijn sowieso een doolhof probeer maar eens van Braschaat naar de Antwerpse Cinema te raken kan je minimaal 3x overstappen.
Savonds is het door samenscholing van Allochtonen in de bussen van Brussel Luik en Antwerpen gevaarliJk.
De treinen zijn ontzettend verouderd en slecht onderhouden.
Ook hier gaat slechte dienstregeling op treinen op voor echt alles moet je via Brussel ook als het totaal niet logisch is.
Ik denk dat jij naar de kust van Belgié bent geweest of in elk geval het oosten. Daar hebben ze de kust trein/tram. Dat is wel eee
Ohquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Da's alleen het trainingsshirt joh
http://www.thesun.co.uk/s(...)201213-revealed.htmlquote:
metro in antwerpen is inderdaad slecht aangegeven. Nergens handen kaarten welke lijn waar stopt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Voorbeeld: Om van Genk naar Antwerpen te komen ben je vanwegwn de slechte aansluiting 4 uur onderweg met de trein.
In de bussen zelf zit geen halte systeem dat verteld waar je er uitmoet of waar je bent. Vooral in het donker is dit erg vervelend.
Verder is de dienst regeling van de Lijn sowieso een doolhof probeer maar eens van Braschaat naar de Antwerpse Cinema te raken kan je minimaal 3x overstappen.
Savonds is het door samenscholing van Allochtonen in de bussen van Brussel Luik en Antwerpen gevaarliJk.
Ook hier gaat slechte dienstregeling op treinen op voor echt alles moet je via Brussel ook als het totaal niet logisch is.
Ik denk dat jij naar de kust van Belgié bent geweest of in elk geval het oosten. Daar hebben ze de kust trein/tram. Dat is wel een goed concept. leuk om te doen ook.Mooie tram'halte wordt benoemt geen allochtonen. niet te duur.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:33 schreef Geo4kant het volgende:
Dan blijft het alsnog een lelijk shirt.
Is warm.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:34 schreef napoleonfour het volgende:
om toch even te zeuren, wat is met dit weer?
Volgens de weerman in de middag meer zon. Wel lekkere temperatuur.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:34 schreef napoleonfour het volgende:
om toch even te zeuren, wat is met dit weer?
Van die Brabantse blokjes, dambord stijl zoals PSV uitquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:33 schreef Geo4kant het volgende:
Dan blijft het alsnog een lelijk shirt.
Eens inderdaad, zelfs de belangrijkste treinen gaan maar 1 keer per uur en hebben nog veel te vaak vertraging. Om die reden is de aansluiting dan ook altijd verre van perfect als de treinen wel op tijd rijden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik denk dat jij naar de kust van Belgié bent geweest of in elk geval het oosten. Daar hebben ze de kust trein/tram. Dat is wel een goed concept. leuk om te doen ook.Mooie tram'halte wordt benoemt geen allochtonen. niet te duur.
Tja, ik ben er ook niet echt fan van al vind ik hem niet afschuwelijk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van die Brabantse blokjes, dambord stijl zoals PSV uit
Nee hoor, ik vind de shirts van mijn mijn eigen club ook niet altijd mooi, thuis vind ik dit seizoen goed, uitshirt heb ik eigenlijk nooit wat mee maar die short kleur doet wel een beetje pijn aan mijn ogenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tja, ik ben er ook niet echt fan van al vind ik hem niet afschuwelijk.
Oh vast niet de reactie waarop je gehoopt had he?
Uitshirt van Ajax vorig jaar en dit jaarquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind de shirts van mijn mijn eigen club ook niet altijd mooi, thuis vind ik dit seizoen goed, uitshirt heb ik eigenlijk nooit wat mee maar die short kleur doet wel een beetje pijn aan mijn ogen
Kinderachtig.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben benieuwd hoe Robin wordt ontvangen bij ARS-MAN
met veel gelach en gejuich, hoe denk jij dat ie wordt ontvangen stijntje?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat je zoiets mag verwachten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Dan komen de Arsenal supporters het veld op, zeker weten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik denk dat je zoiets mag verwachten.
[ afbeelding ]
quote:Van een tropisch weekend is sprake als het zowel op zaterdag als op zondag warmer is dan 30 graden in De Bilt. Voor dit weekend wordt een gemiddelde temperatuur van 31,5 graden in De Bilt verwacht
Uitshirts zijn toch meestal concessies naar de shirt en kleding sponsor, is wel opvallend of afgesproken dat het bij de meeste clubs donkerblauw isquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Uitshirt van Ajax vorig jaar en dit jaarbah bah.
Hij zal zich wel inhouden als hij scoort, Adebayor bood ook zijn excuses aan achterafquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan komen de Arsenal supporters het veld op, zeker weten.
Zal mij niet verbazen, ik denk het ook.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Alsof v Persie scoort tegen Arsenal. Wordt een flop, zit lekker op de bank daar.
Waarom denk je dat?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Alsof v Persie scoort tegen Arsenal. Wordt een flop, zit lekker op de bank daar.
Omdat ie net zoals bij het NL elftal niet dé man is maar gewoon 1 van de poppetjes. Bij Arsenal was het alle ballen op van Persie en dan schiet ie er wel 25 in. Bij Utd zal hij het veel meer zelf moeten doen.quote:
Oh ik dacht dat je oma dood zou zijnquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Ook niet leuk... beloof je je oma langs te komen word je 5 minuten later uitgenodigd voor een feest. Naja toch maar naar mijn oma dan als rolmodel kleinzoon...
Dit was hoofdstuk 5 uit mijn dagboek overigens.
Met als groot verschil dat een Man United de tegenstander wel domineert en enige kwaliteit naast zich heeft staan in de aanval.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Omdat ie net zoals bij het NL elftal niet dé man is maar gewoon 1 van de poppetjes. Bij Arsenal was het alle ballen op van Persie en dan schiet ie er wel 25 in. Bij Utd zal hij het veel meer zelf moeten doen.
Ik denk dat van Persie bij Utd een zelfde succesverhaal als v Persie bij NL zal worden.
Als ik aankom en ze blijkt overleden te zijn is het helemaal een deceptie. Dan zit ik weer op Fok! vanavond.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je oma dood zou zijn
Over kwaliteit in de aanval bij NL hoef je toch ook niet te klagen? En de wedstrijden die NL domineerde was Huntelaar vaak ook beter.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met als groot verschil dat een Man United de tegenstander wel domineert en enige kwaliteit naast zich heeft staan in de aanval.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met als groot verschil dat een Man United de tegenstander wel domineert en enige kwaliteit naast zich heeft staan in de aanval.
[..]
Als ik aankom en ze blijkt overleden te zijn is het helemaal een deceptie. Dan zit ik weer op Fok! vanavond.
Caland is over paar uurtjes terug dan zal hij het je allemaal even uitleggenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Over kwaliteit in de aanval bij NL hoef je toch ook niet te klagen? En de wedstrijden die NL domineerde was Huntelaar vaak ook beter.
Je gaat mij toch niet ineens serieus nemen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |