Ik zou me echt een baas voelen met zo een naam. Superhelden pakje aan, opstootjes sussen en dan overal "And Justus for all" roepen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Meh m'n tweede naam is Justus dus voor deze keer zien we het door de vingers
En wat is jouw superkracht dan, analfabetisme?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zou me echt een baas voelen met zo een naam. Superhelden pakje aan, opstootjes sussen en dan overal "And Justus for all" roepen.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En wat is jouw superkracht dan, analfabetisme?
Da's wel een van mijn krachten ja.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En wat is jouw superkracht dan, analfabetisme?
Koud?! Wat ben jij voor rare vogel...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Koud of warm? (al is met beide niks mis)
Sarcasme?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Da's wel een van mijn krachten ja.
En superhelden pakje had inderdaad aan elkaar gemogen. Die krijg je van me.
Edoch, wat stelt gij daar tegenover?
Ik weet ook niet helemaal of ik er nou antwoord op moet geven of niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Koud?! Wat ben jij voor rare vogel...
Ja koud ja, niet rauw.. dat je gister hamburgers at en ze allemaal gebakken hebt maar geen honger meer had.. Dan de volgende dag koud op een broodje (met wat curry)quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Koud?! Wat ben jij voor rare vogel...
Ewa mattie waz met jouw nie ingaan gwoon doen jij wil! Ja togquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daar moet je mee opletten in België hè.quote:
Arsenal wint toch de PL niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:46 schreef SjaakBauer het volgende:
Het zou wel echt de ultieme troll richting van Persie zijn als Arsenal dit seizoen gewoon kampioen wordt, FA cup pakt en de Champions League wint
En dan zet Wenger zijn Playstation uit en ziet hij van Persie de 3-0 maken bij ManU.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:46 schreef SjaakBauer het volgende:
Het zou wel echt de ultieme troll richting van Persie zijn als Arsenal dit seizoen gewoon kampioen wordt, FA cup pakt en de Champions League wint
Da's niet mijn beste foto.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind dat je er goed op staat, tof pakje ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |