Ja, dacht ook al om er een 10tje op te zettenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:46 schreef SjaakBauer het volgende:
Het zou wel echt de ultieme troll richting van Persie zijn als Arsenal dit seizoen gewoon kampioen wordt, FA cup pakt en de Champions League wint
Nee hoor, je moet alleen heel vaak dezequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daar moet je mee opletten in België hè.
Ik zette mijn beeldscherm aan en toen zag ik dat Michael Laudrup in 2021 Ajax traintquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En dan zet Wenger zijn Playstation uit en ziet hij van Persie de 3-0 maken bij ManU.
oh, maar die belgen hebben wel een beetje humor hoor. Heb mij er best vermaakt die drie dagen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee hoor, je moet alleen heel vaak dezegezichtsuidrukking tonen...
Dat wordt Ac Milan al, Ibrahimovic is daar vertrokken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:46 schreef SjaakBauer het volgende:
Het zou wel echt de ultieme troll richting van Persie zijn als Arsenal dit seizoen gewoon kampioen wordt, FA cup pakt en de Champions League wint
Dat spandoek tegen Nederland vond ik wel grappig.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh, maar die belgen hebben wel een beetje humor hoor. Heb mij er best vermaakt die drie dagen.
Finale wordt PSG - Bayern Münchenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat wordt Ac Milan al, Ibrahimovic is daar vertrokken.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh, maar die belgen hebben wel een beetje humor hoor. Heb mij er best vermaakt die drie dagen.
Ja die was wel gein, maar de grootste bazen blijven nog altijd de IJslandersquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat spandoek tegen Nederland vond ik wel grappig.
Net als Utrecht won van Feyenoord?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Finale wordt PSG - Bayern München
Die pijlen naar de goal bedoel je?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja die was wel gein, maar de grootste bazen blijven nog altijd de IJslanders
Ajax ging ook makkelijk winnen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Net als Utrecht won van Feyenoord?
die was leukquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die pijlen naar de goal bedoel je?
Mag ik weer zoiets geks zeggen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Net als Utrecht won van Feyenoord?
quote:
ja mooi man, voel me net weer klein kindquote:
huh niet geneukt?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:51 schreef Cara het volgende:
[..]
[..]
ja mooi man, voel me net weer klein kind
eindelijk relatiemateriaal![]()
ik had om kwart over 5 afgesproken en zou om 6 uur gaan eten, uiteindelijk hele avond doorgebracht.
de eerste sinds een tijd waar ik geen behoefte heb om er gelijk over heen te gaan
Mooi manquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:51 schreef Cara het volgende:
[..]
[..]
ja mooi man, voel me net weer klein kind
eindelijk relatiemateriaal![]()
ik had om kwart over 5 afgesproken en zou om 6 uur gaan eten, uiteindelijk hele avond doorgebracht.
de eerste sinds een tijd waar ik geen behoefte heb om er gelijk over heen te gaan
Het kutte aan België vind ik de totale infrastructuur. Van wegen, gebouwen tot aan de elektriciteit en internet. Doe maar eens ritje autoweg. Die wegen zijn zo kut. Gebouwen staan kriskras door elkaar. Elektriciteit boven de grond. Kut internetverbindingen. Uitgebouwde auto's.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik sluit niet uit ooit nog in Belgenland te gaan wonen
Ja Saind, dat bestaat.. mannen die niet op de eerste date neuken of elk wijf 'uit elkaar willen trekken'. Zal vast raar voor je zijnquote:
Zit wel een heel verhaal achter he. Zo waren die stakers door een medicijnman wijs gemaakt onsterfelijk voor kogels geschoten door de politie te zijn en hadden ze er al redelijk oplos gemoordquote:
Niet voordat ik het weer heb opgewarmd nee, amper werk en een stuk lekkerder.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:53 schreef Geo4kant het volgende:
Maar niemand die dus koude hamburgers eet?
Geenstijlquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zit wel een heel verhaal achter he. Zo waren die stakers door een medicijnman wijs gemaakt onsterfelijk voor kogels geschoten door de politie te zijn en hadden ze er al redelijk oplos gemoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |