En Salatrel zuigt.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:08 schreef Danger.Mouse het volgende:
Dekatria had volgens mij heel veel zin in een ijsje
Een keer wat anders dan aan iets warms zuigen.quote:
Leuk!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:06 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
links: Salatrel
rechts: Dekatria
we zijn een ijsje weten eten en ff bij motoport geweest om te kijken of de Tenere er stondquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:08 schreef Anne het volgende:
. Is het sleutelen gelukt? Of was dat niet de planning?
dat is geen fietspad maar een weggetje de dijk afquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:18 schreef Tankiej het volgende:
Maar wat doet die bus ook daar? Als ik het goed zie, zit er 10 meter verder een afslag naar rechts. Waarom gaat die bus opeens over het gras en het fietspad op?
Da's volgens mij gewoon een weggetje naar beneden, Tankiej. Geen fietspad.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:18 schreef Tankiej het volgende:
Maar wat doet die bus ook daar? Als ik het goed zie, zit er 10 meter verder een afslag naar rechts. Waarom gaat die bus opeens over het gras en het fietspad op?
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:18 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat is geen fietspad maar een weggetje de dijk af
Ohja, ik zie het.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Da's volgens mij gewoon een weggetje naar beneden, Tankiej. Geen fietspad.
Ah ik ken zo'n zelfde soort dijkje van de plaats waar ik vroeger heb gewoond. Ook zo'n dijk met regelmatig van die afslagen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
vanaf hoek van holland richting rotterdam
Vast zo'n lul die daar in de berm ergens even een camera komt planten..quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:18 schreef Tankiej het volgende:
Was jij zeker ook nog achterop gereden.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:26 schreef Salatrel het volgende:
tja alsie achterop was geklapt had ie wel een goed excuus om een Tenere te kopen
Thanks, mijn date woont daar in buurt.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:29 schreef WhiteJoker het volgende:
Politie pakt motorrijders Achterhoek aan
Mocht je in de komende dagen nog langskomen in de Achterhoek, wees gewaarschuwd. Er worden extra snelheidscontroles ingezet.
sorry red ik niet op een tankquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:29 schreef WhiteJoker het volgende:
Politie pakt motorrijders Achterhoek aan
Mocht je in de komende dagen nog langskomen in de Achterhoek
Dan tank je bij? Daarvoor hebben ze tegenwoordig bedrijven waarbij je een slang uit een automaat pakt en benzine in je tank pompt.quote:
ook in de achterhoek?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:31 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Dan tank je bij? Daarvoor hebben ze tegenwoordig bedrijven waarbij je een slang uit een automaat pakt en benzine in je tank pompt.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:30 schreef Dekatria het volgende:
Jezus wat een drukte hier, alles controleik prak 'm door al die kleine gaatjes
Als we het dan toch over het verliezen van controle hebben...
[ afbeelding ]
En op het strand betekent ook tetten! Toch?
[ afbeelding ]
Viel tegen
[ afbeelding ]
Natuurlijk wel even langs de Motoport voor een proefrit op een Tenere... en de Tiger te aanbidden
[ afbeelding ]
Of de Bonneville
[ afbeelding ]
Maar er was geen Tenere
[ afbeelding ]
Mikey gaat de bocht nie om!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:36 schreef Salatrel het volgende:
ja bij goedhart want motoport moet je niet wezen voor de service volgens de busaneger
Alp met verlengde achterbrug zekerquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:36 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mikey gaat de bocht nie om!
Which reminds me
<---
Hillclimb jonge!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:37 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Alp met verlengde achterbrug zeker
Bodegraven. Das de achtertuin, mss kom ik dan ook langsquote:
Heb je dan wel de goeie kleurstelling?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:41 schreef stinkie het volgende:
[..]
Bodegraven. Das de achtertuin, mss kom ik dan ook langs
Ik zal me schminkenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:42 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Heb je dan wel de goeie kleurstelling?
Denk dat de Alp dan nog bij de motorendokter staatquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:42 schreef Salatrel het volgende:
zaterdag jonguh maar dan wel in zwembroek en teenslippers ipv volledig in het leer
dan pak je de busa toch?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:44 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Denk dat de Alp dan nog bij de motorendokter staat
ik was dan ook blij dat ik een thermobroek onder mijn leren broek aanhad anders had ik vanavond laat nog met motorpak aan gelegenquote:
Maar dan zonder die achterbrug jeweetoch, want Mikey heeft zoo'n breede band erop nou Mikey gaat die boch nie om hoor, nee manquote:
Motorclub topic #1002: Baggeren in de modder en op FOK!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:47 schreef Lilliesleaf het volgende:
Ijsjes? Ik hoor iets over ijsjes. Waar?
Kijk eens op de vorige paginaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:47 schreef Lilliesleaf het volgende:
Tsja dan verwachten we je wel op de motorquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:47 schreef Lilliesleaf het volgende:
LEKKER PUH HA-HAAAAAAAquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:49 schreef Salatrel het volgende:
MAAR WAS ALLEEN VOOR MENSEN MET CAT. A OP HET RIJBEWIJS HAHAHAHAAA
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:50 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Oeh!![]()
De ijsjes trouwens ook.
Ik zeg, hoenderlooquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:50 schreef WhiteJoker het volgende:
Nou Vin we kunnen wel een lokaal ijsjesweekend houdenAls m'n knipperlicht binnen is wil ik best mee, maar niet voor het ijsje....
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:49 schreef Salatrel het volgende:
MAAR WAS ALLEEN VOOR MENSEN MET CAT. A OP HET RIJBEWIJS HAHAHAHAAA
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:49 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Tsja dan verwachten we je wel op de motor
Nou zeg!quote:
Steek gewoon je fucking hand uitquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:53 schreef WhiteJoker het volgende:
Ach maakt mij niks uit, maar dan moet ik wel een linkerknipperlicht hebben
Ik heb op mijn werk geen ijs, kun je er 1 brengen?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:54 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nou zeg!![]()
.. nou.. nou..
Ik heb lekker nog een 10 festini-ijsjes hier liggen.![]()
En.. jullie zijn gemeen! Nu ga ik een ijsje halen om het te allemaal te verwerken.![]()
Ahquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:54 schreef Lilliesleaf het volgende:
Nou zeg!![]()
.. nou.. nou..
En.. jullie zijn gemeen! Nu ga ik een ijsje halen om het te allemaal te verwerken.![]()
Zelfs geen waterijs?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:55 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
AhGeen zorgen, ik mag zelf helemaal niks eten...
Ik denk dat even DE MOTOR pak naar de supermarkt voor wat ijsquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:54 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nou zeg!![]()
.. nou.. nou..
Ja, met de politie die extra controleert zeker? Wil m'n geld wel ergens anders aan besteden... Overigens mis ik alleen links-voorquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Steek gewoon je fucking hand uit
Achterhoek is geen Apeldoorn héquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:56 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Ja, met de politie die extra controleert zeker? Wil m'n geld wel ergens anders aan besteden... Overigens mis ik alleen links-voor
Lillie trakteert bij de eerstvolgende New/Oldbierit, dat wist je toch al?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:56 schreef Vinniiee het volgende:
Volgens mij moeten we een Festini-perenijs-meet houden, en ook al een tunnel-meet.
Oja moet daar even aan wennen, maar zelfs hier controleren ze wss extra...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Achterhoek is geen Apeldoorn hé
Volgens mij wel van heen, niet terugquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:57 schreef Salatrel het volgende:
dekatria je hebt zeker geen bewegend beeld van toen ik hem opentrok in de benelux?
Gelukkig genoeg fantasie, beeld me het geluid wel inquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:57 schreef Salatrel het volgende:
ging echt zo van: terug naar 5 en MWAAAAAAAAAAAAAAP
Duur grapje wordt datquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:57 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Lillie trakteert bij de eerstvolgende New/Oldbierit, dat wist je toch al?
Zou kunnen, maar zulke mierenneukers zijn het ook weer niet. Al ben ik wel een keer voor een rechterspiegel aangehoudenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:57 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Oja moet daar even aan wennen, maar zelfs hier controleren ze wss extra...
ik denk dat het zo ging: terug naar 5 en HIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIING. BROAAAAAAAAP/MWAAAAAAAAAAAP doet een 2 cilinderquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:57 schreef Salatrel het volgende:
ging echt zo van: terug naar 5 en MWAAAAAAAAAAAAAAP
IJsjesmeet is al ingeburgerd sinds de vorige denkquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Duur grapje wordt datIk vind dat we de meet even de naam Festini-meet moeten noemen
In de winter wordt het pannenkoeken-meet?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:59 schreef Dekatria het volgende:
[..]
IJsjesmeet is al ingeburgerd sinds de vorige denk
Overigens Salatrel, alleen de heenweg heb ik ja, maar dan hoor je niet bijster veel
Als ze gestrooid hebben rij ik anders niet heurquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In de winter wordt het pannenkoeken-meet?In de winter rijden alleen diehards, des te meer kans we maken bij Lilliesleaf
![]()
Pekelbike kopenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:01 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Als ze gestrooid hebben rij ik anders niet heurmaar inderdaad
Jaloersquote:
Volgens mij moet jij gewoon hoognodig een kwakkie kwijt, of niet? We kunnen wel even voor je met de pet rond gaan.. Doen we een bootjes-in-Utrecht-meet en dan komen we je met z'n allen aanmoedigen!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In de winter wordt het pannenkoeken-meet?In de winter rijden alleen diehards, des te meer kans we maken bij Lilliesleaf
![]()
WE HEBBEN EEN Vquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:02 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij gewoon hoognodig een kwakkie kwijt, of niet? We kunnen wel even voor je met de pet rond gaan.. Doen we een bootjes-in-Utrecht-meet en dan komen we je met z'n allen aanmoedigen!
Zaterdag heb ik een FOK! meet in Utrechtquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:02 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij gewoon hoognodig een kwakkie kwijt, of niet? We kunnen wel even voor je met de pet rond gaan.. Doen we een bootjes-in-Utrecht-meet en dan komen we je met z'n allen aanmoedigen!
We moeten er natuurlijk wel zeker van zijn dat onze centen goed worden besteed..
ja dacht ik wel...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:59 schreef Dekatria het volgende:
Overigens Salatrel, alleen de heenweg heb ik ja, maar dan hoor je niet bijster veel
Uiteraard, dan houd ik ook gewoon opquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:03 schreef Anne het volgende:
Als je last van Vinniiee hebt, moet je het maar zeggen hoor Lilliesleaf.
I'll make you stopquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Uiteraard, dan houd ik ook gewoon op
KRIJGT HIJ ZEKER WEL BILLENKOEKquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:03 schreef Anne het volgende:
Schijnbaarquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:05 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ben je een stoute jongen geweest?
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:07 schreef Salatrel het volgende:
meisjes plagen kusjes vragen Dekatria
Jeweetoch man ik heb die kleurstelling van 2011 maar hij staat op kenteken van 2012, maar die kleurstelling van 2010 die is gewoon diezelfde als die van 2011 man en iedereen zeg je heb een busa man verleng 'm maar nee man ik wil sturenquote:
Volgens mij heb ik die busaclub wel eens gezien in Rotterdam. En die hebben letterlijk de hele straat nog om 3x te steken en om te draaienquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:10 schreef Salatrel het volgende:
we waren bij motoport en toen kwam er een neger bij ons staan die begon te vertellen over dattie een busa had gekocht.... al zn maatjes van de busaclub hebben een verlengde achterbrug (:')) maar hij niet want zijn maatje Mikey met verlengde achterbrug kan alleen maar rechtdoor en amper de bocht om
En, maak je geen zorgen, ik red me wel.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:03 schreef Anne het volgende:
en daar zit ook zo'n mannetje met een zaak die kan 'm tunen hij kwam bij goedhart vandaan dusja ik heb dat ook bij die man laten doenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:11 schreef Salatrel het volgende:
hij had alleen maar een afspraak voor de 1k beurt gemaakt omdat hij die busa daar gekocht had maar daarna kwam ie er nooit meer want hij kreeg geen korting.. volgende keer ging die weer naar goedhart want daar doen ze gewoon 50/50
Volgens mij komen er ook een aantal van die lui bij de MM. Hoewel, vooral bij de 1e editie ieder jaar.. Daar zijn ook altijd een aantal van die verlengde dingen met van die Swaatjes erop..quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die busaclub wel eens gezien in Rotterdam. En die hebben letterlijk de hele straat nog om 3x te steken en om te draaien
Anders gewoon zeggenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:11 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
En, maak je geen zorgen, ik red me wel.![]()
Ik ben niet bepaald een type dat zich snel beledigd en aangevallen voelt.
Zou goed kunnen, zijn in ieder geval allemaal getinte mensenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:12 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Volgens mij komen er ook een aantal van die lui bij de MM. Hoewel, vooral bij de 1e editie ieder jaar.. Daar zijn ook altijd een aantal van die verlengde dingen met van die Swaatjes erop..
Die foto die SD laatst postte illustreerde het wel mooi. Subcultuurquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, zijn in ieder geval allemaal getinte mensen
Weet zo even niet welke je bedoelt.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:16 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die foto die SD laatst postte illustreerde het wel mooi. Subcultuur
Die wit-gele CBR1000 ofwat, met een slick als achterbandquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet zo even niet welke je bedoelt.
Oh die! Ik weet weerquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:17 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die wit-gele CBR1000 ofwat, met een slick als achterband
Waarom heb jij eigenlijk geen verlengde achterbrug?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:20 schreef stinkie het volgende:
Allemaal Busa kenners hier. Wat gezellig
Dan wordt ie net zoals Mikeyquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:22 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Waarom heb jij eigenlijk geen verlengde achterbrug?
Niet eens een piccie? Bij mascotte moet ik trouwens gelijk aan een Michellin mannetje denken, wat ik dan ook wel weer bij een busa vind passenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:26 schreef Salatrel het volgende:
Mikey is vanaf nu de nieuwe mascotte van deze SCMC
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:26 schreef Salatrel het volgende:
Mikey is vanaf nu de nieuwe mascotte van deze SCMC
Ik heb een collectors item. De mijne is origineelquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:22 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Waarom heb jij eigenlijk geen verlengde achterbrug?
Da's gewoon een Honda Zoomer die is verlaagdquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:32 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
deze lijkt ook wel verlengd
ik vind em vet. Als ik ooit nog eens een scooter koop wil ik die.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:34 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Da's gewoon een Honda Zoomer die is verlaagd
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:37 schreef Vinniiee het volgende:
Wie luistert radio/weervoorspelling? Code oranje (of geel?) voor dat kleine beetje regen wat er komt
Al die rode vlekken hangen boven de zee.quote:
Die rode vlekjes die jij nu op buienradar.nl ziet is storing van de radar. Kijk eens naar de Europa radar wat zich ontwikkeld boven Frankrijk/Belgiëquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Al die rode vlekken hangen boven de zee.
En het belachelijke is wel dat de NS minder treinen laat rijden
Godverdomme iedereen met perenijsjes hierquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:46 schreef whY... het volgende:
OV is niet belangrijk als je eigen vervoer hebt toch![]()
Haha Ik eet nu dit! [ afbeelding ]
Je hebt toch ook van die wasbare oliefilters? Is dat aan te raden?
Ik ben vast blind, maar ik zie er niet zoveel bijzonders in.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:47 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Die rode vlekjes die jij nu op buienradar.nl ziet is storing van de radar. Kijk eens naar de Europa radar wat zich ontwikkeld boven Frankrijk/België
Wut? Normale filters zijn gewoon van papier volgens mij Waarom wil je t weten?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:48 schreef whY... het volgende:
Zijn de 'normale filters' op basis van koolstof? en zo een wasbare van teflon iets?
Waar ga je staan?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:48 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Eens
Hier ligt in principe alles klaar om te vertrekken
http://europa.buienradar.(...)0&dag=15&lightning=1quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben vast blind, maar ik zie er niet zoveel bijzonders in.
Ah oke, die bliksem had ik niet aangezetquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:50 schreef Tankiej het volgende:
[..]
http://europa.buienradar.(...)0&dag=15&lightning=1
Dat wat nu aan de kust van België hangt, is net ontwikkeld en wordt nog groter (verwachten ze)
Maarja, wel triest dat NS nu alweer treinen gaat cancelen. Doen ze ook alleen maar zodat het lijkt alsof veel van hun treinen op tijd rijden. Als ze het namelijk 45 min van te voren melden, wordt het niet gezien als een uitgevallen trein, maar als een wijziging in de dienstregelingquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah oke, die bliksem had ik niet aangezet
goed voor mn cadeaukaart eind vant jaarquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:52 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Maarja, wel triest dat NS nu alweer treinen gaat cancelen. Doen ze ook alleen maar zodat het lijkt alsof veel van hun treinen op tijd rijden. Als ze het namelijk 45 min van te voren melden, wordt het niet gezien als een uitgevallen trein, maar als een wijziging in de dienstregeling
Klopt, dat zeiden ze net ook bij 3FMquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:52 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Maarja, wel triest dat NS nu alweer treinen gaat cancelen. Doen ze ook alleen maar zodat het lijkt alsof veel van hun treinen op tijd rijden. Als ze het namelijk 45 min van te voren melden, wordt het niet gezien als een uitgevallen trein, maar als een wijziging in de dienstregeling
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:51 schreef Salatrel het volgende:
weliswaar 2 wielen teveel maar dit kwamen we ook nog tegen![]()
[ afbeelding ]
Hehe waarschijnlijk zal mijn hoofd ook eerder die kant op gaanquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:57 schreef Dekatria het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Wat? Welke Lambo?"
Meiden die van motoren houdenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:59 schreef Salatrel het volgende:
ik vond die 2 meiskes op de vespa wel leuk toen we op de snelweg redendie reden secundair... ik keek naar rechts naar hun en zei keken naar links dus ik zwaaien zwaaiden ze teug
ik zag het kinderzitje dus toen verschoof ik de aandacht naar de lamboquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe waarschijnlijk zal mijn hoofd ook eerder die kant op gaan
Hmm, geen MILF?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:59 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik zag het kinderzitje dus toen verschoof ik de aandacht naar de lambo
Damnquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:58 schreef Salatrel het volgende:
oh trouwens Dekatria kwam dit tegen in het tenere topic op MF
quote:
dallastx schreef op 13 augustus 2012 @ 03:37:
[...]
Tja, da´s een goeie: normaal rij ik met dit soort ritjes 1:25/26, maar nu dus deze score. Ik let er ook niet speciaal op, rij ook redelijk vlot door(80-90 waar je eigenlijk maar 70 mag, buiten de bebouwde kom in België), hou 'm wel bijna altijd zo tussen de 3000 en 4500rpm. Nee, gewoon netjes afgestelde motor en relaxed toeren, anders weet ik het ook niet. Verder ook niet belangrijk(wel leuk voor de financiën!), maar was wel opvallend.
Ik vind het knap, ik kom niet eens in de buurt van 1:29.
Meestal tussen de 1:21 en 1:23,5.
Dieptepunt is 1:16 geweest.
die belg had gewoon 1:29 gehaald
Tering nou.. Zit ik hier in de zon met een spijkerbroek en shirt met lange mouwenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:01 schreef mstx het volgende:
Wat een weer, je zou bijna in korte broek + t-shirt gaan rijden.Of doorwaaimeuk kopen maar voor die 2 weken per jaar vind ik dat net wat te duur
![]()
Wij hebben op het werk ook zo'n airco met maar 2 standen: vrieskist / subtropisch. Ik zit dus gewoon met spijkerbroek + t-shirt te werken en soms is het zelfs koud.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Tering nou.. Zit ik hier in de zon met een spijkerbroek en shirt met lange mouwen... (ja, op het werk staat de airco tamelijk hard te rammelen voor de collega-heethoofdjes).
Schaam je.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:03 schreef Salatrel het volgende:
ik moet eerlijk bekennen dat ik de afgelopen 1,5 week zonder motorbroek naar het werk ben gereden (wel een gewone broek uiteraard voor de grappenmakers. wel motorjack en handschoenen en motorlaarzen
IK HOOP DAT JE VALT ZODAT... ohja, eigen risico enzo.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:03 schreef Salatrel het volgende:
ik moet eerlijk bekennen dat ik de afgelopen 1,5 week zonder motorbroek naar het werk ben gereden (wel een gewone broek uiteraard voor de grappenmakers. wel motorjack en handschoenen en motorlaarzen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nicequote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:11 schreef Dekatria het volgende:
Overigens Salatrel, hier had ik het over:
Ah joh heerlijk weer man, mag van mij tot aan Pasen zo blijven.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Tering nou.. Zit ik hier in de zon met een spijkerbroek en shirt met lange mouwen... (ja, op het werk staat de airco tamelijk hard te rammelen voor de collega-heethoofdjes).
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:09 schreef Dekatria het volgende:
En alstie nou heel zielig kijkt?Ik mis de kuiltjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Van mij ook hoor.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ah joh heerlijk weer man, mag van mij tot aan Pasen zo blijven.
Beetje wind, niet te benauwd.
Weer kansen verbetert, ik heb kuiltjesquote:
Ik ben een werkmerrie.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:00 schreef Salatrel het volgende:
[..]
had je maar een ijsje moeten komen eten
Nee, een droompaard.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:31 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Een nachtmerrie voor op het werk?
Wat ben ik soms grappig toch.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ben een werkmerrie arbeidersknol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
jamaarquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:03 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Daar zit ik al 9 uur per dag, ga ik niet in het weekend ook nog eens heen rijden
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:00 schreef Mirgeam het volgende:
Het examenonderdeel 'lopen met de motor' heb ik net succesvol afgelegd, door niet te gaan tanken toen ik nog wel bij een tankstation in de buurt was.
"ach, ik red het wel"
Pauze van kwart voor 1 tot half 2... of anders na 4 uur / half 5, moet je wel door de week komenquote:
Laatje blokje knipperenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:16 schreef Salatrel het volgende:
als het laatste blokje bij mij begint te knipperen heb ik nog 2 a 3 literdus kan ik nog max 45km tuffen
Veel te nieuwquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:20 schreef Salatrel het volgende:
ik heb gewoon een benzinemeter in de cockpit zitten en gearindicator
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:22 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
links 1 blokje is yo dawg, tijd om te tanken man
links 1 blokje knippered is: GAST WIL JE LOPE OFSOW?
Bij de brug van Brie-ne-noordquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:22 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
Dat risico nam ik ook vandaag, ik redde Hey alleen welquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:00 schreef Mirgeam het volgende:
Het examenonderdeel 'lopen met de motor' heb ik net succesvol afgelegd, door niet te gaan tanken toen ik nog wel bij een tankstation in de buurt was.
"ach, ik red het wel"
Je rijdt wel netjes in ieder gevalquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:22 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zag dat er 280km op de klok stond toen ik de snelweg op draaide, oepsquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:50 schreef Tankiej het volgende:
Bij mij begon het lampje vanmiddag te knipperen toen ik net het terrein van een tankstation op reed
hero2quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:00 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Je rijdt wel netjes in ieder geval
Mooi beeld trouwens, welke cam heb jij ook alweer?
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:03 schreef weerstandje het volgende:
Zal er wel mee te maken hebben dat met 120 alle benzine naar achter word geduwd
Dat heb ik nog nooit gezien op mijn dagtellerquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zag dat er 280km op de klok stond toen ik de snelweg op draaide, oeps
wel op een andere teller?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:06 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gezien op mijn dagteller
Jonge, aanschouw dit:quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:06 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gezien op mijn dagteller
Hij begon te knipperen bij 242km en er kon 13,5 liter in. Dus dan moet er nog zo'n 2,5 liter inzitten, dan zou ik, theoretisch gezien, de 280 aan kunnen tikken
Had ik dus ook jaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:14 schreef Vinniiee het volgende:
Normale tankinhoud is 12L geloof ik, en dan heb je nog 5L reserve.
Ik heb hem echter altijd op reserve staan, want anders kan ik om de 2 dagen tanken, dit scheelt dus net een dag
woensdag/donderdag en zaterdag/zondag is extra kortingdag bij de onbemande pomp hierquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:16 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]Ik heb vanmiddag 1.749 betaald... was zondag ook nog 4 cent goedkoper volgens mij
Sommige GS'en hebben daar last van ja.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:16 schreef weerstandje het volgende:
[..]
Had ik dus ook ja![]()
Tevens valt de gs uit als je met het benzinekraantje op ''on'' boven de 100 gaat![]()
1:25 kan ik ook wel halen, maar dan rijd het niet leuk meerquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:16 schreef Salatrel het volgende:
daarom dus die Tenere... daar kun je gewoon 1:25 mee rijden en dat met een tankinhoud van 23 liter is een rijbereik van 575km
Arme jijquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:17 schreef Salatrel het volgende:
is even andere koek dan 1:14 met 16l
zou hier niet eens een onbemande pomp weten te vinden...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:17 schreef Salatrel het volgende:
[..]
woensdag/donderdag en zaterdag/zondag is extra kortingdag bij de onbemande pomp hier
volgens die gast van MF was dat met hoger dan toegestane snelhedenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
1:25 kan ik ook wel halen, maar dan rijd het niet leuk meer
Nee, dat haalt m'n motor nietquote:
Goed bezigquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jonge, aanschouw dit:
[ afbeelding ]
Theoretisch gezien zou er dus nog 3 L uit kunnen (geloof ik geen zak van), dus dan zou ik op 380km uit komen
Wil ik overigens wel eens een keer proberen. Alleen ff een jerrycan regelen
Snelheid maakt geen zak uit. Je moet het toerental bij zijn maximale koppel houden, dát maakt het verschil.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
volgens die gast van MF was dat met hoger dan toegestane snelhedenzelfs met volle bepakking haalde die nog 1:20 en een belg had 1:29 gehaald
Snelweg is hier nog 1,82Xquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:19 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
aan de snelweg mag ik dan hopen
Onbemande pomp bij CB in Apeldoorn. Anders ga ik in Heteren, of bij die Total pomp in Arnhem vlak voor de A12/A50.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:19 schreef WhiteJoker het volgende:
Waar ga jij dan Vin? Is dit in Arnhem of Apeldoorn?
Nee, maar ik moest tanken dus ik kon niet ff naar de bekende adressen. Ik pakte gewoon de eerste de besteduurstequote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:19 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
aan de snelweg mag ik dan hopen
Dit. Daarom kies ik ook altijd een onbemande pomp uit.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:20 schreef Salatrel het volgende:
voordeel van onbemande pompen is geen gezeik over helm op/af
Thanksquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:21 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Nee, dat haalt m'n motor niet
[..]
Goed bezig
CB? Centraal Beheer? Ik ga meestal bij de Shell aan de Laan van de Mensenrechten, die is op dit moment ¤1,64quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Onbemande pomp bij CB in Apeldoorn. Anders ga ik in Heteren, of bij die Total pomp in Arnhem vlak voor de A12/A50.
Wut? Serieus?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:23 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
CB? Centraal Beheer? Ik ga meestal bij de Shell aan de Laan van de Mensenrechten, die is op dit moment ¤1,64
Was je daar niet bij dan?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:25 schreef Anne het volgende:
Hoe was nou eigenlijk de date, of heb ik dat gemist?
Ik bedoel CB met de grote telefoon jongequote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:25 schreef WhiteJoker het volgende:
CB zit toch in het centrum, de PWA laan? Nevermind, checkte net de prijs ff online en zag dat hij al weer duurder was
Hehehequote:
Heb je gemist ja.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:25 schreef Anne het volgende:
Hoe was nou eigenlijk de date, of heb ik dat gemist?
1:26,5 jonge! Wel alleen snelwegquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:29 schreef Dekatria het volgende:
Ik ga ook eens de tank weer tot reserve rijden, kijken hoeveel ik eruit kan krijgen. 1:24,8 is de top momenteel
Ah de Laan van Malkenschoten. Zo rij ik idd ook naar Arnhem...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik bedoel CB met de grote telefoon jonge
Die jaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:29 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Ah de Laan van Malkenschoten. Zo rij ik idd ook naar Arnhem...
En rijd je dan ook met plezier?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:29 schreef Dekatria het volgende:
Ik ga ook eens de tank weer tot reserve rijden, kijken hoeveel ik eruit kan krijgen. 1:24,8 is de top momenteel
Dit dus. Alleen haal ik met plezier wel 1:22quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:35 schreef Tankiej het volgende:
[..]
En rijd je dan ook met plezier?
Ik kan ook wel 1:22 rijden, maar als ik met plezier rijd dan haal ik de 1:18
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |