Schijnbaarquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:05 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ben je een stoute jongen geweest?
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:07 schreef Salatrel het volgende:
meisjes plagen kusjes vragen Dekatria
Jeweetoch man ik heb die kleurstelling van 2011 maar hij staat op kenteken van 2012, maar die kleurstelling van 2010 die is gewoon diezelfde als die van 2011 man en iedereen zeg je heb een busa man verleng 'm maar nee man ik wil sturenquote:
Volgens mij heb ik die busaclub wel eens gezien in Rotterdam. En die hebben letterlijk de hele straat nog om 3x te steken en om te draaienquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:10 schreef Salatrel het volgende:
we waren bij motoport en toen kwam er een neger bij ons staan die begon te vertellen over dattie een busa had gekocht.... al zn maatjes van de busaclub hebben een verlengde achterbrug (:')) maar hij niet want zijn maatje Mikey met verlengde achterbrug kan alleen maar rechtdoor en amper de bocht om
En, maak je geen zorgen, ik red me wel.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:03 schreef Anne het volgende:
Als je last van Vinniiee hebt, moet je het maar zeggen hoor Lilliesleaf.
en daar zit ook zo'n mannetje met een zaak die kan 'm tunen hij kwam bij goedhart vandaan dusja ik heb dat ook bij die man laten doenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:11 schreef Salatrel het volgende:
hij had alleen maar een afspraak voor de 1k beurt gemaakt omdat hij die busa daar gekocht had maar daarna kwam ie er nooit meer want hij kreeg geen korting.. volgende keer ging die weer naar goedhart want daar doen ze gewoon 50/50
Volgens mij komen er ook een aantal van die lui bij de MM. Hoewel, vooral bij de 1e editie ieder jaar.. Daar zijn ook altijd een aantal van die verlengde dingen met van die Swaatjes erop..quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die busaclub wel eens gezien in Rotterdam. En die hebben letterlijk de hele straat nog om 3x te steken en om te draaien
Anders gewoon zeggenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:11 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
En, maak je geen zorgen, ik red me wel.![]()
Ik ben niet bepaald een type dat zich snel beledigd en aangevallen voelt.
Zou goed kunnen, zijn in ieder geval allemaal getinte mensenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:12 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Volgens mij komen er ook een aantal van die lui bij de MM. Hoewel, vooral bij de 1e editie ieder jaar.. Daar zijn ook altijd een aantal van die verlengde dingen met van die Swaatjes erop..
Die foto die SD laatst postte illustreerde het wel mooi. Subcultuurquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, zijn in ieder geval allemaal getinte mensen
Weet zo even niet welke je bedoelt.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:16 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die foto die SD laatst postte illustreerde het wel mooi. Subcultuur
Die wit-gele CBR1000 ofwat, met een slick als achterbandquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet zo even niet welke je bedoelt.
Oh die! Ik weet weerquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:17 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die wit-gele CBR1000 ofwat, met een slick als achterband
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |