Lillie trakteert bij de eerstvolgende New/Oldbierit, dat wist je toch al?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:56 schreef Vinniiee het volgende:
Volgens mij moeten we een Festini-perenijs-meet houden, en ook al een tunnel-meet.
Oja moet daar even aan wennen, maar zelfs hier controleren ze wss extra...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Achterhoek is geen Apeldoorn hé
Volgens mij wel van heen, niet terugquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:57 schreef Salatrel het volgende:
dekatria je hebt zeker geen bewegend beeld van toen ik hem opentrok in de benelux?
Gelukkig genoeg fantasie, beeld me het geluid wel inquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:57 schreef Salatrel het volgende:
ging echt zo van: terug naar 5 en MWAAAAAAAAAAAAAAP
Duur grapje wordt datquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:57 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Lillie trakteert bij de eerstvolgende New/Oldbierit, dat wist je toch al?
Zou kunnen, maar zulke mierenneukers zijn het ook weer niet. Al ben ik wel een keer voor een rechterspiegel aangehoudenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:57 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Oja moet daar even aan wennen, maar zelfs hier controleren ze wss extra...
ik denk dat het zo ging: terug naar 5 en HIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIING. BROAAAAAAAAP/MWAAAAAAAAAAAP doet een 2 cilinderquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:57 schreef Salatrel het volgende:
ging echt zo van: terug naar 5 en MWAAAAAAAAAAAAAAP
IJsjesmeet is al ingeburgerd sinds de vorige denkquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Duur grapje wordt datIk vind dat we de meet even de naam Festini-meet moeten noemen
In de winter wordt het pannenkoeken-meet?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:59 schreef Dekatria het volgende:
[..]
IJsjesmeet is al ingeburgerd sinds de vorige denk
Overigens Salatrel, alleen de heenweg heb ik ja, maar dan hoor je niet bijster veel
Als ze gestrooid hebben rij ik anders niet heurquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In de winter wordt het pannenkoeken-meet?In de winter rijden alleen diehards, des te meer kans we maken bij Lilliesleaf
![]()
Pekelbike kopenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:01 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Als ze gestrooid hebben rij ik anders niet heurmaar inderdaad
Jaloersquote:
Volgens mij moet jij gewoon hoognodig een kwakkie kwijt, of niet? We kunnen wel even voor je met de pet rond gaan.. Doen we een bootjes-in-Utrecht-meet en dan komen we je met z'n allen aanmoedigen!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In de winter wordt het pannenkoeken-meet?In de winter rijden alleen diehards, des te meer kans we maken bij Lilliesleaf
![]()
WE HEBBEN EEN Vquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:02 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij gewoon hoognodig een kwakkie kwijt, of niet? We kunnen wel even voor je met de pet rond gaan.. Doen we een bootjes-in-Utrecht-meet en dan komen we je met z'n allen aanmoedigen!
Zaterdag heb ik een FOK! meet in Utrechtquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:02 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij gewoon hoognodig een kwakkie kwijt, of niet? We kunnen wel even voor je met de pet rond gaan.. Doen we een bootjes-in-Utrecht-meet en dan komen we je met z'n allen aanmoedigen!
We moeten er natuurlijk wel zeker van zijn dat onze centen goed worden besteed..
ja dacht ik wel...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:59 schreef Dekatria het volgende:
Overigens Salatrel, alleen de heenweg heb ik ja, maar dan hoor je niet bijster veel
Uiteraard, dan houd ik ook gewoon opquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:03 schreef Anne het volgende:
Als je last van Vinniiee hebt, moet je het maar zeggen hoor Lilliesleaf.
I'll make you stopquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Uiteraard, dan houd ik ook gewoon op
KRIJGT HIJ ZEKER WEL BILLENKOEKquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:03 schreef Anne het volgende:
Als je last van Vinniiee hebt, moet je het maar zeggen hoor Lilliesleaf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |