Tsja dan verwachten we je wel op de motorquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:47 schreef Lilliesleaf het volgende:
Ijsjes? Ik hoor iets over ijsjes. Waar?
LEKKER PUH HA-HAAAAAAAquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:49 schreef Salatrel het volgende:
MAAR WAS ALLEEN VOOR MENSEN MET CAT. A OP HET RIJBEWIJS HAHAHAHAAA
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:50 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Oeh!![]()
De ijsjes trouwens ook.
Ik zeg, hoenderlooquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:50 schreef WhiteJoker het volgende:
Nou Vin we kunnen wel een lokaal ijsjesweekend houdenAls m'n knipperlicht binnen is wil ik best mee, maar niet voor het ijsje....
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:49 schreef Salatrel het volgende:
MAAR WAS ALLEEN VOOR MENSEN MET CAT. A OP HET RIJBEWIJS HAHAHAHAAA
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:49 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Tsja dan verwachten we je wel op de motor
Nou zeg!quote:
Steek gewoon je fucking hand uitquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:53 schreef WhiteJoker het volgende:
Ach maakt mij niks uit, maar dan moet ik wel een linkerknipperlicht hebben
Ik heb op mijn werk geen ijs, kun je er 1 brengen?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:54 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nou zeg!![]()
.. nou.. nou..
Ik heb lekker nog een 10 festini-ijsjes hier liggen.![]()
En.. jullie zijn gemeen! Nu ga ik een ijsje halen om het te allemaal te verwerken.![]()
Ahquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:54 schreef Lilliesleaf het volgende:
Nou zeg!![]()
.. nou.. nou..
En.. jullie zijn gemeen! Nu ga ik een ijsje halen om het te allemaal te verwerken.![]()
Zelfs geen waterijs?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:55 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
AhGeen zorgen, ik mag zelf helemaal niks eten...
Ik denk dat even DE MOTOR pak naar de supermarkt voor wat ijsquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:54 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nou zeg!![]()
.. nou.. nou..
Ja, met de politie die extra controleert zeker? Wil m'n geld wel ergens anders aan besteden... Overigens mis ik alleen links-voorquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Steek gewoon je fucking hand uit
Achterhoek is geen Apeldoorn héquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:56 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Ja, met de politie die extra controleert zeker? Wil m'n geld wel ergens anders aan besteden... Overigens mis ik alleen links-voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |