Mikey gaat de bocht nie om!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:36 schreef Salatrel het volgende:
ja bij goedhart want motoport moet je niet wezen voor de service volgens de busaneger
Alp met verlengde achterbrug zekerquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:36 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mikey gaat de bocht nie om!
Which reminds me
<---
Hillclimb jonge!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:37 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Alp met verlengde achterbrug zeker
Bodegraven. Das de achtertuin, mss kom ik dan ook langsquote:
Heb je dan wel de goeie kleurstelling?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:41 schreef stinkie het volgende:
[..]
Bodegraven. Das de achtertuin, mss kom ik dan ook langs
Ik zal me schminkenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:42 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Heb je dan wel de goeie kleurstelling?
Denk dat de Alp dan nog bij de motorendokter staatquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:42 schreef Salatrel het volgende:
zaterdag jonguh maar dan wel in zwembroek en teenslippers ipv volledig in het leer
dan pak je de busa toch?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:44 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Denk dat de Alp dan nog bij de motorendokter staat
ik was dan ook blij dat ik een thermobroek onder mijn leren broek aanhad anders had ik vanavond laat nog met motorpak aan gelegenquote:
Maar dan zonder die achterbrug jeweetoch, want Mikey heeft zoo'n breede band erop nou Mikey gaat die boch nie om hoor, nee manquote:
Motorclub topic #1002: Baggeren in de modder en op FOK!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:47 schreef Lilliesleaf het volgende:
Ijsjes? Ik hoor iets over ijsjes. Waar?
Kijk eens op de vorige paginaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:47 schreef Lilliesleaf het volgende:
Tsja dan verwachten we je wel op de motorquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:47 schreef Lilliesleaf het volgende:
LEKKER PUH HA-HAAAAAAAquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:49 schreef Salatrel het volgende:
MAAR WAS ALLEEN VOOR MENSEN MET CAT. A OP HET RIJBEWIJS HAHAHAHAAA
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:50 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Oeh!![]()
De ijsjes trouwens ook.
Ik zeg, hoenderlooquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:50 schreef WhiteJoker het volgende:
Nou Vin we kunnen wel een lokaal ijsjesweekend houdenAls m'n knipperlicht binnen is wil ik best mee, maar niet voor het ijsje....
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:49 schreef Salatrel het volgende:
MAAR WAS ALLEEN VOOR MENSEN MET CAT. A OP HET RIJBEWIJS HAHAHAHAAA
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:49 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Tsja dan verwachten we je wel op de motor
Nou zeg!quote:
Steek gewoon je fucking hand uitquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:53 schreef WhiteJoker het volgende:
Ach maakt mij niks uit, maar dan moet ik wel een linkerknipperlicht hebben
Ik heb op mijn werk geen ijs, kun je er 1 brengen?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:54 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nou zeg!![]()
.. nou.. nou..
Ik heb lekker nog een 10 festini-ijsjes hier liggen.![]()
En.. jullie zijn gemeen! Nu ga ik een ijsje halen om het te allemaal te verwerken.![]()
Ahquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:54 schreef Lilliesleaf het volgende:
Nou zeg!![]()
.. nou.. nou..
En.. jullie zijn gemeen! Nu ga ik een ijsje halen om het te allemaal te verwerken.![]()
Zelfs geen waterijs?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:55 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
AhGeen zorgen, ik mag zelf helemaal niks eten...
Ik denk dat even DE MOTOR pak naar de supermarkt voor wat ijsquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:54 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nou zeg!![]()
.. nou.. nou..
Ja, met de politie die extra controleert zeker? Wil m'n geld wel ergens anders aan besteden... Overigens mis ik alleen links-voorquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Steek gewoon je fucking hand uit
Achterhoek is geen Apeldoorn héquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:56 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Ja, met de politie die extra controleert zeker? Wil m'n geld wel ergens anders aan besteden... Overigens mis ik alleen links-voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |