Mikey gaat de bocht nie om!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:36 schreef Salatrel het volgende:
ja bij goedhart want motoport moet je niet wezen voor de service volgens de busaneger
Alp met verlengde achterbrug zekerquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:36 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mikey gaat de bocht nie om!
Which reminds me
<---
Hillclimb jonge!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:37 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Alp met verlengde achterbrug zeker
Bodegraven. Das de achtertuin, mss kom ik dan ook langsquote:
Heb je dan wel de goeie kleurstelling?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:41 schreef stinkie het volgende:
[..]
Bodegraven. Das de achtertuin, mss kom ik dan ook langs
Ik zal me schminkenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:42 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Heb je dan wel de goeie kleurstelling?
Denk dat de Alp dan nog bij de motorendokter staatquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:42 schreef Salatrel het volgende:
zaterdag jonguh maar dan wel in zwembroek en teenslippers ipv volledig in het leer
dan pak je de busa toch?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:44 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Denk dat de Alp dan nog bij de motorendokter staat
ik was dan ook blij dat ik een thermobroek onder mijn leren broek aanhad anders had ik vanavond laat nog met motorpak aan gelegenquote:
Maar dan zonder die achterbrug jeweetoch, want Mikey heeft zoo'n breede band erop nou Mikey gaat die boch nie om hoor, nee manquote:
Motorclub topic #1002: Baggeren in de modder en op FOK!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:47 schreef Lilliesleaf het volgende:
Ijsjes? Ik hoor iets over ijsjes. Waar?
Kijk eens op de vorige paginaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:47 schreef Lilliesleaf het volgende:
Ijsjes? Ik hoor iets over ijsjes. Waar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |