ik zag het kinderzitje dus toen verschoof ik de aandacht naar de lamboquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe waarschijnlijk zal mijn hoofd ook eerder die kant op gaan
Hmm, geen MILF?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:59 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik zag het kinderzitje dus toen verschoof ik de aandacht naar de lambo
Damnquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:58 schreef Salatrel het volgende:
oh trouwens Dekatria kwam dit tegen in het tenere topic op MF
quote:
dallastx schreef op 13 augustus 2012 @ 03:37:
[...]
Tja, da´s een goeie: normaal rij ik met dit soort ritjes 1:25/26, maar nu dus deze score. Ik let er ook niet speciaal op, rij ook redelijk vlot door(80-90 waar je eigenlijk maar 70 mag, buiten de bebouwde kom in België), hou 'm wel bijna altijd zo tussen de 3000 en 4500rpm. Nee, gewoon netjes afgestelde motor en relaxed toeren, anders weet ik het ook niet. Verder ook niet belangrijk(wel leuk voor de financiën!), maar was wel opvallend.
Ik vind het knap, ik kom niet eens in de buurt van 1:29.
Meestal tussen de 1:21 en 1:23,5.
Dieptepunt is 1:16 geweest.
die belg had gewoon 1:29 gehaald
Tering nou.. Zit ik hier in de zon met een spijkerbroek en shirt met lange mouwenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:01 schreef mstx het volgende:
Wat een weer, je zou bijna in korte broek + t-shirt gaan rijden.Of doorwaaimeuk kopen maar voor die 2 weken per jaar vind ik dat net wat te duur
![]()
Wij hebben op het werk ook zo'n airco met maar 2 standen: vrieskist / subtropisch. Ik zit dus gewoon met spijkerbroek + t-shirt te werken en soms is het zelfs koud.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Tering nou.. Zit ik hier in de zon met een spijkerbroek en shirt met lange mouwen... (ja, op het werk staat de airco tamelijk hard te rammelen voor de collega-heethoofdjes).
Schaam je.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:03 schreef Salatrel het volgende:
ik moet eerlijk bekennen dat ik de afgelopen 1,5 week zonder motorbroek naar het werk ben gereden (wel een gewone broek uiteraard voor de grappenmakers. wel motorjack en handschoenen en motorlaarzen
IK HOOP DAT JE VALT ZODAT... ohja, eigen risico enzo.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:03 schreef Salatrel het volgende:
ik moet eerlijk bekennen dat ik de afgelopen 1,5 week zonder motorbroek naar het werk ben gereden (wel een gewone broek uiteraard voor de grappenmakers. wel motorjack en handschoenen en motorlaarzen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nicequote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:11 schreef Dekatria het volgende:
Overigens Salatrel, hier had ik het over:
Ah joh heerlijk weer man, mag van mij tot aan Pasen zo blijven.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Tering nou.. Zit ik hier in de zon met een spijkerbroek en shirt met lange mouwen... (ja, op het werk staat de airco tamelijk hard te rammelen voor de collega-heethoofdjes).
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:09 schreef Dekatria het volgende:
En alstie nou heel zielig kijkt?Ik mis de kuiltjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Van mij ook hoor.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ah joh heerlijk weer man, mag van mij tot aan Pasen zo blijven.
Beetje wind, niet te benauwd.
Weer kansen verbetert, ik heb kuiltjesquote:
Ik ben een werkmerrie.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:00 schreef Salatrel het volgende:
[..]
had je maar een ijsje moeten komen eten
Nee, een droompaard.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:31 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Een nachtmerrie voor op het werk?
Wat ben ik soms grappig toch.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ben een werkmerrie arbeidersknol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
jamaarquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:03 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Daar zit ik al 9 uur per dag, ga ik niet in het weekend ook nog eens heen rijden
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:00 schreef Mirgeam het volgende:
Het examenonderdeel 'lopen met de motor' heb ik net succesvol afgelegd, door niet te gaan tanken toen ik nog wel bij een tankstation in de buurt was.
"ach, ik red het wel"
Pauze van kwart voor 1 tot half 2... of anders na 4 uur / half 5, moet je wel door de week komenquote:
Laatje blokje knipperenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:16 schreef Salatrel het volgende:
als het laatste blokje bij mij begint te knipperen heb ik nog 2 a 3 literdus kan ik nog max 45km tuffen
Veel te nieuwquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:20 schreef Salatrel het volgende:
ik heb gewoon een benzinemeter in de cockpit zitten en gearindicator
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:22 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
links 1 blokje is yo dawg, tijd om te tanken man
links 1 blokje knippered is: GAST WIL JE LOPE OFSOW?
Bij de brug van Brie-ne-noordquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:22 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
links 1 blokje is yo dawg, tijd om te tanken man
links 1 blokje knippered is: GAST WIL JE LOPE OFSOW?
Dat risico nam ik ook vandaag, ik redde Hey alleen welquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:00 schreef Mirgeam het volgende:
Het examenonderdeel 'lopen met de motor' heb ik net succesvol afgelegd, door niet te gaan tanken toen ik nog wel bij een tankstation in de buurt was.
"ach, ik red het wel"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |