ik zag het kinderzitje dus toen verschoof ik de aandacht naar de lamboquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe waarschijnlijk zal mijn hoofd ook eerder die kant op gaan
Hmm, geen MILF?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:59 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik zag het kinderzitje dus toen verschoof ik de aandacht naar de lambo
Damnquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:58 schreef Salatrel het volgende:
oh trouwens Dekatria kwam dit tegen in het tenere topic op MF
quote:
dallastx schreef op 13 augustus 2012 @ 03:37:
[...]
Tja, da´s een goeie: normaal rij ik met dit soort ritjes 1:25/26, maar nu dus deze score. Ik let er ook niet speciaal op, rij ook redelijk vlot door(80-90 waar je eigenlijk maar 70 mag, buiten de bebouwde kom in België), hou 'm wel bijna altijd zo tussen de 3000 en 4500rpm. Nee, gewoon netjes afgestelde motor en relaxed toeren, anders weet ik het ook niet. Verder ook niet belangrijk(wel leuk voor de financiën!), maar was wel opvallend.
Ik vind het knap, ik kom niet eens in de buurt van 1:29.
Meestal tussen de 1:21 en 1:23,5.
Dieptepunt is 1:16 geweest.
die belg had gewoon 1:29 gehaald
Tering nou.. Zit ik hier in de zon met een spijkerbroek en shirt met lange mouwenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:01 schreef mstx het volgende:
Wat een weer, je zou bijna in korte broek + t-shirt gaan rijden.Of doorwaaimeuk kopen maar voor die 2 weken per jaar vind ik dat net wat te duur
![]()
Wij hebben op het werk ook zo'n airco met maar 2 standen: vrieskist / subtropisch. Ik zit dus gewoon met spijkerbroek + t-shirt te werken en soms is het zelfs koud.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Tering nou.. Zit ik hier in de zon met een spijkerbroek en shirt met lange mouwen... (ja, op het werk staat de airco tamelijk hard te rammelen voor de collega-heethoofdjes).
Schaam je.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:03 schreef Salatrel het volgende:
ik moet eerlijk bekennen dat ik de afgelopen 1,5 week zonder motorbroek naar het werk ben gereden (wel een gewone broek uiteraard voor de grappenmakers. wel motorjack en handschoenen en motorlaarzen
IK HOOP DAT JE VALT ZODAT... ohja, eigen risico enzo.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:03 schreef Salatrel het volgende:
ik moet eerlijk bekennen dat ik de afgelopen 1,5 week zonder motorbroek naar het werk ben gereden (wel een gewone broek uiteraard voor de grappenmakers. wel motorjack en handschoenen en motorlaarzen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nicequote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:11 schreef Dekatria het volgende:
Overigens Salatrel, hier had ik het over:
Ah joh heerlijk weer man, mag van mij tot aan Pasen zo blijven.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Tering nou.. Zit ik hier in de zon met een spijkerbroek en shirt met lange mouwen... (ja, op het werk staat de airco tamelijk hard te rammelen voor de collega-heethoofdjes).
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:09 schreef Dekatria het volgende:
En alstie nou heel zielig kijkt?Ik mis de kuiltjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Van mij ook hoor.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ah joh heerlijk weer man, mag van mij tot aan Pasen zo blijven.
Beetje wind, niet te benauwd.
Weer kansen verbetert, ik heb kuiltjesquote:
Ik ben een werkmerrie.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:00 schreef Salatrel het volgende:
[..]
had je maar een ijsje moeten komen eten
Nee, een droompaard.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:31 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Een nachtmerrie voor op het werk?
Wat ben ik soms grappig toch.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ben een werkmerrie arbeidersknol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
jamaarquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:03 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Daar zit ik al 9 uur per dag, ga ik niet in het weekend ook nog eens heen rijden
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:00 schreef Mirgeam het volgende:
Het examenonderdeel 'lopen met de motor' heb ik net succesvol afgelegd, door niet te gaan tanken toen ik nog wel bij een tankstation in de buurt was.
"ach, ik red het wel"
Pauze van kwart voor 1 tot half 2... of anders na 4 uur / half 5, moet je wel door de week komenquote:
Laatje blokje knipperenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:16 schreef Salatrel het volgende:
als het laatste blokje bij mij begint te knipperen heb ik nog 2 a 3 literdus kan ik nog max 45km tuffen
Veel te nieuwquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:20 schreef Salatrel het volgende:
ik heb gewoon een benzinemeter in de cockpit zitten en gearindicator
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:22 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
links 1 blokje is yo dawg, tijd om te tanken man
links 1 blokje knippered is: GAST WIL JE LOPE OFSOW?
Bij de brug van Brie-ne-noordquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:22 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
Dat risico nam ik ook vandaag, ik redde Hey alleen welquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:00 schreef Mirgeam het volgende:
Het examenonderdeel 'lopen met de motor' heb ik net succesvol afgelegd, door niet te gaan tanken toen ik nog wel bij een tankstation in de buurt was.
"ach, ik red het wel"
Je rijdt wel netjes in ieder gevalquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:22 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zag dat er 280km op de klok stond toen ik de snelweg op draaide, oepsquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:50 schreef Tankiej het volgende:
Bij mij begon het lampje vanmiddag te knipperen toen ik net het terrein van een tankstation op reed
hero2quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:00 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Je rijdt wel netjes in ieder geval
Mooi beeld trouwens, welke cam heb jij ook alweer?
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:03 schreef weerstandje het volgende:
Zal er wel mee te maken hebben dat met 120 alle benzine naar achter word geduwd
Dat heb ik nog nooit gezien op mijn dagtellerquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zag dat er 280km op de klok stond toen ik de snelweg op draaide, oeps
wel op een andere teller?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:06 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gezien op mijn dagteller
Jonge, aanschouw dit:quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:06 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gezien op mijn dagteller
Hij begon te knipperen bij 242km en er kon 13,5 liter in. Dus dan moet er nog zo'n 2,5 liter inzitten, dan zou ik, theoretisch gezien, de 280 aan kunnen tikken
Had ik dus ook jaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:14 schreef Vinniiee het volgende:
Normale tankinhoud is 12L geloof ik, en dan heb je nog 5L reserve.
Ik heb hem echter altijd op reserve staan, want anders kan ik om de 2 dagen tanken, dit scheelt dus net een dag
woensdag/donderdag en zaterdag/zondag is extra kortingdag bij de onbemande pomp hierquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:16 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]Ik heb vanmiddag 1.749 betaald... was zondag ook nog 4 cent goedkoper volgens mij
Sommige GS'en hebben daar last van ja.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:16 schreef weerstandje het volgende:
[..]
Had ik dus ook ja![]()
Tevens valt de gs uit als je met het benzinekraantje op ''on'' boven de 100 gaat![]()
1:25 kan ik ook wel halen, maar dan rijd het niet leuk meerquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:16 schreef Salatrel het volgende:
daarom dus die Tenere... daar kun je gewoon 1:25 mee rijden en dat met een tankinhoud van 23 liter is een rijbereik van 575km
Arme jijquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:17 schreef Salatrel het volgende:
is even andere koek dan 1:14 met 16l
zou hier niet eens een onbemande pomp weten te vinden...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:17 schreef Salatrel het volgende:
[..]
woensdag/donderdag en zaterdag/zondag is extra kortingdag bij de onbemande pomp hier
volgens die gast van MF was dat met hoger dan toegestane snelhedenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
1:25 kan ik ook wel halen, maar dan rijd het niet leuk meer
Nee, dat haalt m'n motor nietquote:
Goed bezigquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jonge, aanschouw dit:
[ afbeelding ]
Theoretisch gezien zou er dus nog 3 L uit kunnen (geloof ik geen zak van), dus dan zou ik op 380km uit komen
Wil ik overigens wel eens een keer proberen. Alleen ff een jerrycan regelen
Snelheid maakt geen zak uit. Je moet het toerental bij zijn maximale koppel houden, dát maakt het verschil.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
volgens die gast van MF was dat met hoger dan toegestane snelhedenzelfs met volle bepakking haalde die nog 1:20 en een belg had 1:29 gehaald
Snelweg is hier nog 1,82Xquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:19 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
aan de snelweg mag ik dan hopen
Onbemande pomp bij CB in Apeldoorn. Anders ga ik in Heteren, of bij die Total pomp in Arnhem vlak voor de A12/A50.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:19 schreef WhiteJoker het volgende:
Waar ga jij dan Vin? Is dit in Arnhem of Apeldoorn?
Nee, maar ik moest tanken dus ik kon niet ff naar de bekende adressen. Ik pakte gewoon de eerste de besteduurstequote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:19 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
aan de snelweg mag ik dan hopen
Dit. Daarom kies ik ook altijd een onbemande pomp uit.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:20 schreef Salatrel het volgende:
voordeel van onbemande pompen is geen gezeik over helm op/af
Thanksquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:21 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Nee, dat haalt m'n motor niet
[..]
Goed bezig
CB? Centraal Beheer? Ik ga meestal bij de Shell aan de Laan van de Mensenrechten, die is op dit moment ¤1,64quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Onbemande pomp bij CB in Apeldoorn. Anders ga ik in Heteren, of bij die Total pomp in Arnhem vlak voor de A12/A50.
Wut? Serieus?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:23 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
CB? Centraal Beheer? Ik ga meestal bij de Shell aan de Laan van de Mensenrechten, die is op dit moment ¤1,64
Was je daar niet bij dan?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:25 schreef Anne het volgende:
Hoe was nou eigenlijk de date, of heb ik dat gemist?
Ik bedoel CB met de grote telefoon jongequote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:25 schreef WhiteJoker het volgende:
CB zit toch in het centrum, de PWA laan? Nevermind, checkte net de prijs ff online en zag dat hij al weer duurder was
Hehehequote:
Heb je gemist ja.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:25 schreef Anne het volgende:
Hoe was nou eigenlijk de date, of heb ik dat gemist?
1:26,5 jonge! Wel alleen snelwegquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:29 schreef Dekatria het volgende:
Ik ga ook eens de tank weer tot reserve rijden, kijken hoeveel ik eruit kan krijgen. 1:24,8 is de top momenteel
Ah de Laan van Malkenschoten. Zo rij ik idd ook naar Arnhem...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik bedoel CB met de grote telefoon jonge
Die jaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:29 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Ah de Laan van Malkenschoten. Zo rij ik idd ook naar Arnhem...
En rijd je dan ook met plezier?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:29 schreef Dekatria het volgende:
Ik ga ook eens de tank weer tot reserve rijden, kijken hoeveel ik eruit kan krijgen. 1:24,8 is de top momenteel
Dit dus. Alleen haal ik met plezier wel 1:22quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:35 schreef Tankiej het volgende:
[..]
En rijd je dan ook met plezier?
Ik kan ook wel 1:22 rijden, maar als ik met plezier rijd dan haal ik de 1:18
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |