quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:37 schreef Vinniiee het volgende:
Wie luistert radio/weervoorspelling? Code oranje (of geel?) voor dat kleine beetje regen wat er komt
Al die rode vlekken hangen boven de zee.quote:
Die rode vlekjes die jij nu op buienradar.nl ziet is storing van de radar. Kijk eens naar de Europa radar wat zich ontwikkeld boven Frankrijk/Belgiëquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Al die rode vlekken hangen boven de zee.
En het belachelijke is wel dat de NS minder treinen laat rijden
Godverdomme iedereen met perenijsjes hierquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:46 schreef whY... het volgende:
OV is niet belangrijk als je eigen vervoer hebt toch![]()
Haha Ik eet nu dit! [ afbeelding ]
Je hebt toch ook van die wasbare oliefilters? Is dat aan te raden?
Ik ben vast blind, maar ik zie er niet zoveel bijzonders in.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:47 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Die rode vlekjes die jij nu op buienradar.nl ziet is storing van de radar. Kijk eens naar de Europa radar wat zich ontwikkeld boven Frankrijk/België
Wut? Normale filters zijn gewoon van papier volgens mij Waarom wil je t weten?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:48 schreef whY... het volgende:
Zijn de 'normale filters' op basis van koolstof? en zo een wasbare van teflon iets?
Waar ga je staan?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:48 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Eens
Hier ligt in principe alles klaar om te vertrekken
http://europa.buienradar.(...)0&dag=15&lightning=1quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben vast blind, maar ik zie er niet zoveel bijzonders in.
Ah oke, die bliksem had ik niet aangezetquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:50 schreef Tankiej het volgende:
[..]
http://europa.buienradar.(...)0&dag=15&lightning=1
Dat wat nu aan de kust van België hangt, is net ontwikkeld en wordt nog groter (verwachten ze)
Maarja, wel triest dat NS nu alweer treinen gaat cancelen. Doen ze ook alleen maar zodat het lijkt alsof veel van hun treinen op tijd rijden. Als ze het namelijk 45 min van te voren melden, wordt het niet gezien als een uitgevallen trein, maar als een wijziging in de dienstregelingquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah oke, die bliksem had ik niet aangezet
goed voor mn cadeaukaart eind vant jaarquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:52 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Maarja, wel triest dat NS nu alweer treinen gaat cancelen. Doen ze ook alleen maar zodat het lijkt alsof veel van hun treinen op tijd rijden. Als ze het namelijk 45 min van te voren melden, wordt het niet gezien als een uitgevallen trein, maar als een wijziging in de dienstregeling
Klopt, dat zeiden ze net ook bij 3FMquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:52 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Maarja, wel triest dat NS nu alweer treinen gaat cancelen. Doen ze ook alleen maar zodat het lijkt alsof veel van hun treinen op tijd rijden. Als ze het namelijk 45 min van te voren melden, wordt het niet gezien als een uitgevallen trein, maar als een wijziging in de dienstregeling
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:51 schreef Salatrel het volgende:
weliswaar 2 wielen teveel maar dit kwamen we ook nog tegen![]()
[ afbeelding ]
Hehe waarschijnlijk zal mijn hoofd ook eerder die kant op gaanquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:57 schreef Dekatria het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Wat? Welke Lambo?"
Meiden die van motoren houdenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:59 schreef Salatrel het volgende:
ik vond die 2 meiskes op de vespa wel leuk toen we op de snelweg redendie reden secundair... ik keek naar rechts naar hun en zei keken naar links dus ik zwaaien zwaaiden ze teug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |