Da's volgens mij gewoon een weggetje naar beneden, Tankiej. Geen fietspad.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:18 schreef Tankiej het volgende:
Maar wat doet die bus ook daar? Als ik het goed zie, zit er 10 meter verder een afslag naar rechts. Waarom gaat die bus opeens over het gras en het fietspad op?
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:18 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat is geen fietspad maar een weggetje de dijk af
Ohja, ik zie het.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Da's volgens mij gewoon een weggetje naar beneden, Tankiej. Geen fietspad.
Ah ik ken zo'n zelfde soort dijkje van de plaats waar ik vroeger heb gewoond. Ook zo'n dijk met regelmatig van die afslagen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
vanaf hoek van holland richting rotterdam
Vast zo'n lul die daar in de berm ergens even een camera komt planten..quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:18 schreef Tankiej het volgende:
Maar wat doet die bus ook daar? Als ik het goed zie, zit er 10 meter verder een afslag naar rechts. Waarom gaat die bus opeens over het gras en het fietspad op?
Was jij zeker ook nog achterop gereden.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:26 schreef Salatrel het volgende:
tja alsie achterop was geklapt had ie wel een goed excuus om een Tenere te kopen
Thanks, mijn date woont daar in buurt.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:29 schreef WhiteJoker het volgende:
Politie pakt motorrijders Achterhoek aan
Mocht je in de komende dagen nog langskomen in de Achterhoek, wees gewaarschuwd. Er worden extra snelheidscontroles ingezet.
sorry red ik niet op een tankquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:29 schreef WhiteJoker het volgende:
Politie pakt motorrijders Achterhoek aan
Mocht je in de komende dagen nog langskomen in de Achterhoek
Dan tank je bij? Daarvoor hebben ze tegenwoordig bedrijven waarbij je een slang uit een automaat pakt en benzine in je tank pompt.quote:
ook in de achterhoek?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:31 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Dan tank je bij? Daarvoor hebben ze tegenwoordig bedrijven waarbij je een slang uit een automaat pakt en benzine in je tank pompt.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:30 schreef Dekatria het volgende:
Jezus wat een drukte hier, alles controleik prak 'm door al die kleine gaatjes
Als we het dan toch over het verliezen van controle hebben...
[ afbeelding ]
En op het strand betekent ook tetten! Toch?
[ afbeelding ]
Viel tegen
[ afbeelding ]
Natuurlijk wel even langs de Motoport voor een proefrit op een Tenere... en de Tiger te aanbidden
[ afbeelding ]
Of de Bonneville
[ afbeelding ]
Maar er was geen Tenere
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |