Dus dit. Belachelijk.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:37 schreef TheVulture het volgende:
Die medailles van Mo Farrah... met zijn toegestane schildkliermiddel
Zou niet eens gek zijn.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:38 schreef Cee het volgende:
Ik denk steeds dat die Van Ass een typetje is.
Goed dat je daar nu ook achter komt!quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:40 schreef Malahide het volgende:
Godverdomme wat een leuke vent is Churandy toch.
Zo'n laatste aflevering is altijd saai. De pit is er dan uit. Maar ja de laatste van Mart hè.quote:
Dat heb ik met de sporten op de OS, en vervang 'versta' door 'snap'.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:41 schreef Specularium het volgende:
Ik versta van de helft echt geen flikker, maar het boeit me niet eens.
Churandy gemist?quote:
Precies. Zonder tranen geen bloed en zweet.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:41 schreef Redefine het volgende:
Huilen heeft in de sport altijd gemogen. Dat gezeik erover.
Janken mag ook.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:42 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wat fijn dat huilen nu weer mag!!![]()
Idd, alsof Mart persoonlijk toestemming heeft gegeven, zo vaak dat hij erop terugkomt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:41 schreef Redefine het volgende:
Huilen heeft in de sport altijd gemogen. Dat gezeik erover.
Ik gooi gelijk de sluizen open, heb het jarenlang in moeten houden omdat het niet mochtquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:42 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wat fijn dat huilen nu weer mag!!![]()
Ja, ze zit een verhaal te vertellen over haar vader die overleden is en de achtbaan van emoties. Komt Mart met, dat hadden we allemaal.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:42 schreef TheVulture het volgende:
Die roeimevrouw en Mart begrijpen elkaar nog steeds niet helemaal lekker volgens mij
Komt ook omdat het niet live is, Geen publiek.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vind je? Vind er echt geen reet aan.
Mallerd. Vier jaar geleden al, maar ik bevestig het maar evenquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:41 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Goed dat je daar nu ook achter komt!![]()
Hopelijk kunnen we dan een figuurlijke kist wegdragen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zo'n laatste aflevering is altijd saai. De pit is er dan uit. Maar ja de laatste van Mart hè.
Op BBC1 nu de highlights. Maar ja, dat zijn dus alle britse highlights.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:43 schreef -0- het volgende:
Jammer altijd, in zo'n laatste aflevering wil ik nog een keer veel, heel veel sport, alle mooie momenten bijeen.
Ik heb een aantal van die aflevering op weg naar Londen gezien, daar vond ik dat hij echt liet zien dat hij goede dingen heeft gedaan voor de sport.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:43 schreef TheVulture het volgende:
Maurits Hendriks... ik vind het een topvent
Hopelijk gaat ie nog 4 jaar door
Voordat je me gaat zoenen, wil ik eerst een foto per PM. Trouwens, janken mag hequote:Op zondag 12 augustus 2012 20:44 schreef Malahide het volgende:
[..]
Mallerd. Vier jaar geleden al, maar ik bevestig het maar even.
Nu de Nederlandse!quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Op BBC1 nu de highlights. Maar ja, dat zijn dus alle britse highlights.
Klopt. Daardoor wordt het zo gezapig.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Komt ook omdat het niet live is, Geen publiek.
Eerst al het goudquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:45 schreef TheVulture het volgende:
Nu alle plakken van Oranje op een rij
quote:
Daar had ik Mart niet voor nodig ....quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:43 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wat fijn dat Mart meldt dat huilen weer mag!!![]()
Dan wel gedragen door ze Nederlandse sportlegendes.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen we dan een figuurlijke kist wegdragen.
Beter geformuleerd: nu komt de naakte waarheid naar bovenquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Daardoor wordt het zo gezapig.
Mooiste Nederlandse atleet by farquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daar komen alle medailles nog eens langs. En Ranomi is lief
Alleen de gouden blijkbaar? De rest telt niet?quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:45 schreef TheVulture het volgende:
Nu alle plakken van Oranje op een rij
Nee, terecht.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen de gouden blijkbaar? De rest telt niet?
Ik zie alleen Hoy. Zeker alweer voorbij?quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daar komen alle medailles nog eens langs. En Ranomi is lief
Kom dat publiek was altijd best kansloos met hun zatte gedoequote:Op zondag 12 augustus 2012 20:46 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Beter geformuleerd: nu komt de naakte waarheid naar boven
Instagram?quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:46 schreef Cee het volgende:
Wat een lelijke filter hebben ze er overheen gegooid.
Vos niet?quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Churandy, Epke, Ranomi toch voor mij de Nederlanders van de OS.
Mart weet mij daar juist bij te helpenquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar had ik Mart niet voor nodig ....
Instagam hipstersquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:46 schreef Cee het volgende:
Sky on Fire had hier onder gemoetenquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:46 schreef Cee het volgende:
Ok, maar dat verdoezelde de saaiheid van MSquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kom dat publiek was altijd best kansloos met hun zatte gedoe
Ja, dat zijn de eerste verliezers. Falers van het eerste uur.quote:
Ze hebben bij WWM net de liquid filters ontdekt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:46 schreef Cee het volgende:
Mart helpt namelijk graag mensenquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mart weet mij daar juist bij te helpen
quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Of Dorian Florian, of de hockeydames.
Prima nummer inderdaad. Ken de band buiten dit plaatje niet.quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:48 schreef Cee het volgende:
Ik ken die oefening onderhand uit m'n hoofd.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:48 schreef TheVulture het volgende:
"En hij Staat, hij Staat!!!"
Hans
en ik heb weer kippenvel
Florian Rijsbergen bedoel je.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Florian van Doesselbergen, de olympische plankzeilert!
Oh Floris Eversquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Florian Rijsbergen bedoel je.
Wil je aanraken, mag wel hoorquote:
Het zou wel een bak zijn geweest als die nog goud had gehaaldquote:
Ik moest even nadenken bij deze jaquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:50 schreef RobertoCarlos het volgende:
Het klopt niet Mart: wie daar voor getekend had, wordt nou juist niet voor gek verklaard![]()
Maar we begrijpen wat je bedoelt
Niet meer, nooit. Mart moet toch nog een reden hebben om weer te kunnen vragen aan ons of we Marit SEKUR WETUH Bouwmeester kennen en of we ooit van BEE EMMIKS hebben gehoord.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer komen de zilveren en bronzen plakken langs?
WE begrijpen elkaar gelukkig welquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:50 schreef marcodej het volgende:
Mart snapt het niet. Het is juist niet gek als je daarvoor vantevoren tekent.
Dat lag niet echt in de lijn der verwachtingquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het zou wel een bak zijn geweest als die nog goud had gehaald
Dan was hij de meest tevreden winnaar geweest. Gewonnen en niet naar het HHH te hoevenquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het zou wel een bak zijn geweest als die nog goud had gehaald
Mwoah, bietje hangen, bietje zwaaien.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:51 schreef Marcoss het volgende:
Die oefening van Zonderland was eigenlijk best aardig he?
Zijn armen zaten niet helemaal goed bij die vluchtelementen, kon je duidelijk zien.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:51 schreef Marcoss het volgende:
Die oefening van Zonderland was eigenlijk best aardig he?
Neem ze op, hoef je niet te wachtenquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:51 schreef Felixa het volgende:
Ik verheug me nu al op al deze beelden die weer terug gaan komen eind december bij het jaaroverzicht.
Zullen vast een heleboel "o ja'tjes" bij zitten.
Ah. Die vallen dus weer in de anonimiteit, en over vier jaar horen we weer constant SEKUR WETUHquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Niet meer, nooit. Mart moet toch nog een reden hebben om weer te kunnen vragen aan ons of we Marit SEKUR WETUH Bouwmeester kennen en of we ooit van BEE EMMIKS hebben gehoord.
Zou Mart dat presenteren?quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:51 schreef Felixa het volgende:
Ik verheug me nu al op al deze beelden die weer terug gaan komen eind december bij het jaaroverzicht.
Zullen vast een heleboel "o ja'tjes" bij zitten.
Dat Wiggins de Tour won voelt als vorig jaarquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:52 schreef Malahide het volgende:
Dex Elmont... dat voelt als drie maanden geleden.
Tja met Henk Grol en Edith Bosch hadden ze er voordeel bijquote:
Jezus ja.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:52 schreef Malahide het volgende:
Laatste week is mij nu ook meer bijgebleven dan de eerste moet ik zeggen, behalve onze medaillesquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:52 schreef Malahide het volgende:
Die eerste week lijkt idd heel ver wegquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:52 schreef Malahide het volgende:
Dat heb ik verdrongenquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat Wiggins de Tour won voelt als vorig jaar
Dat is gewoon zo.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:53 schreef RobertoCarlos het volgende:
WIJ zijn groot in het maken van jubelfilmpjes
Dan zou ik kijkenquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij gaat meedoen met Sterren Springen (oh dat zou zo tof zijn)
Dat wordt niks: Mart zijn ego is groter dan de melkwegquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet eerlijk. Hij heeft een zwembandquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
En het EK is nooit geweestquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat Wiggins de Tour won voelt als vorig jaar
Die theatergroep bedoel je?quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:54 schreef Specularium het volgende:
Volgende keer mogen ze wel wat mooiere trainingspakken ontwerpen.
Leek wel regenkleding van Scapino dit.
Hehe heb je Ratelband gezienquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:54 schreef Malahide het volgende:
[..]
Niet eerlijk. Hij heeft een zwemband.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:55 schreef tralalala het volgende:
Bij Sporza is dit filmpje een stukje langer.
We hebben er ook veel op de rand gehaald...quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:54 schreef TheVulture het volgende:
Dit vind ik een vervelend filmpje... we hebben er toch wel erg veel op de rand gemist....
Mee eens.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:55 schreef Sheepcidus het volgende:
PJ is eigenlijk het meest jammer dat had goud kunnen zijn
En dan komt er een perciflage in Koefnoen?quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:55 schreef Redefine het volgende:
Er komt gewoon later een programma Strictly Come Marting, met als slogan Stop That Mart!
Alleen Nederlanders halen vierde plaatsen natuurlijkquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hahahahaha wat een falers allemaal zeg, echt typisch Nederlands dit.
Rick van der Ven: 2 fucking pijlenquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:55 schreef Sheepcidus het volgende:
PJ is eigenlijk het meest jammer dat had goud kunnen zijn
Ik dank Krishna op mijn blote knieën dat dat niet het geval is.quote:
Die verslaggever had dat ook totaal niet in de gaten trouwens... die kans op goudquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:55 schreef Marcoss het volgende:
Postma was ook wel jammer hoor, in een paar meter van goud naar niks
Die ken ik niet. (heb ik verdrongen)quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Emiel Ratelband, die gaat meedoen met Sterren Springen in het water.
Met gastrol van Nico Dijkshoorn, die past wel bij het niveau van Koefnoen (bedroevend laag).quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dan komt er een perciflage in Koefnoen?
En dan was die mindere race niet eens de finale.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Rick van der Ven: 2 fucking pijlen
Van der Biezen op de BMX rijdt een race minder en dat kost hem een plak.... die vond ik ook erg zuur
Die kent u al niet meer.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mis Rick van der Ven trouwens wel in dit filmpje
Ja triest he.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:56 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Idd, intens treurig, meerder PR's en NR's
En de schietmeneer.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tsjaaakkaaaaquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:56 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Die ken ik niet. (heb ik verdrongen)
Heeft Mart persoonlijk voor gezorgd zodat hij Churandy af kon gaan zeiken.quote:
Die is Studio Sport al lang weer vergeten, want schieten, dat kent u niet.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Koefnoen was een tijd best redelijk hoor, maar is echt heel erg achteruit gegaanquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Met gastrol van Nico Dijkshoorn, die past wel bij het niveau van Koefnoen (bedroevend laag).
Mart probeert het niet eens om hem aan het janken te krijgen. Churandy is een baas.quote:
Precies... kut systeemquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
En dan was die mindere race niet eens de finale.
En komen niet meer boven, hoort daar toch hopelijk ook bij?quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Emiel Ratelband, die gaat meedoen met Sterren Springen in het water.
Ik hoop dat ze het water per ongeluk laten weglopenquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
En komen niet meer boven, hoort daar toch hopelijk ook bij?
Ja! maar dat vertellen we nu niet he. Anders springen ze niet.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
En komen niet meer boven, hoort daar toch hopelijk ook bij?
Jaquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:56 schreef Ambrosius het volgende:
Blij is wel z'n meest gebruikte woord.
Goed. Ik was van plan om lekker te slapen vannacht..quote:
Het gaat om het nu hè.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Koefnoen was een tijd best redelijk hoor, maar is echt heel erg achteruit gegaan
Ik vind dit een heel goed planquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:58 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja! maar dat vertellen we nu niet he. Anders springen ze niet.
Dus?quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Eeuwige gezeik op MartEr is geen ander NOS persoon die dit kan / beter kan doen.
Die had er ZEKER in gemoeten.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Henry Schut.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Eeuwige gezeik op MartEr is geen ander NOS persoon die dit kan / beter kan doen.
Er zijn wel 30 FOK!kers die dit kunnen/beter kunnen doenquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dus is Mart echt wel kundig. Dat constante gebash gaat werkelijk nergens over.quote:
Of niemand krijgt de kans om opvolger te worden.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jouw logica klopt niet, denk er nog even over naquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dus is Mart echt wel kundig. Dat constante gebash gaat werkelijk nergens over.
Die kan goed presenteren, niet interviewen.quote:
Je moet niet alles letterlijk nemen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dus is Mart echt wel kundig. Dat constante gebash gaat werkelijk nergens over.
Niet zo gróót.quote:
Nou dat doet hij elke elke keer he.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:00 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wat is MS eigenlijk onbeschoft tegen zijn gasten, met zijn; "jouw kop boven het maaiveld"
Hij heeft deze week anders prima geinterviewd in de studioquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Die kan goed presenteren, niet interviewen.
Doet het wel goed, zelfs bij zoutzakken als die zwemanalisten en de jureringsdame.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Henry Schutquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Klopt maar hij is wel een prima interviewer. Doet dat werk al eeuwen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Of niemand krijgt de kans om opvolger te worden.
Mart is natuurlijk niet onvervangbaar.
Hou jij je kopquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:01 schreef wdn het volgende:
[..]
Nou dat doet hij elke elke keer he.
Minimaal 10x heb ik hem dit zien doen bij personen die geen medaille winnen.
De hoge bomen van de NOS moeten weggemaaid wordenquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:01 schreef alors het volgende:
[..]
Henry Schut
Maarja de NOS blijft altijd leunen op Sjek en Mart dus krijgen zij nooit de kans hiervoor.
Meestal gezeur idd, maar in dit geval wel terecht.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:01 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ach jee, weer dat gezeik over topsporters die geen geld krijgen...
Die kan ook niet heel goed presenteren, die komt over alsof hij al die dingen niet kent en er nog nooit van gehoord heeft.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat is jouw politieke mening, maar dat hoort niet hier in zo'n laatste OS uitzendingquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Meestal gezeur idd, maar in dit geval wel terecht.
Hij zal best wat pareltjes gemaakt hebben qua interviews maar tijdens de uitzendingen van deze week kwamen de vragen meestal nooit verder dan het doorzagen over ochtendrituelen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Klopt maar hij is wel een prima interviewer. Doet dat werk al eeuwen.
Als of er ook maar iemand de kans krijgt om zich door te ontwikkelen zolang DeMart daar zit.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je bent idd aan het trainen enzo voor je eigen land , eigen trots, je haalt een medaille of een prachtige prestatie voor je land, achteraf kan je lekker betalen ,quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:02 schreef Redefine het volgende:
Het niet uitzonderen van de langstudeerboete vind ik zelf ook niet rijmen met het hele idee van Nederland moet een topsportland zijn.
Ben het wel eens met 'dat gezeik'. Wij staan hier keihard vooraan om een feestje te vieren als een sporter een medaille haalt, maar als in dit geval de Spelen voorbij zijn, boeit het opeens geen fuck meer en moet er geen cent extra meer naartoe gaan. Maar oh wee als je over 4 jaar dan opeens minder medailles haalt, want dan kunnen wij geen feestje meer vieren. Het is helaas wel zo.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:01 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ach jee, weer dat gezeik over topsporters die geen geld krijgen...
Schut kan helemaal niks. Is de slechtste keuze, hij is veel te veel een lichtgewicht. Tja smaken verschillen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die kan ook niet heel goed presenteren, die komt over alsof hij al die dingen niet kent en er nog nooit van gehoord heeft.
"De marathon werd gewonnen door kip...ro...tich", alsof hij dacht "hoe ga ik dit in hemelsnaam uitspreken"
EENS. Dat is wel het domste wat men in Den Haag heeft bedacht.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:02 schreef Redefine het volgende:
Het niet uitzonderen van de langstudeerboete vind ik zelf ook niet rijmen met het hele idee van Nederland moet een topsportland zijn.
Politiek misbruikt die sporters net zo.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat is jouw politieke mening, maar dat hoort niet hier in zo'n laatste OS uitzending
Jack is niet geschikt voor voetbal.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mart wordt straks gewoon ingehuurd voor schaatsen en de Tour. Volgende OS zitten er anderen. Jack is alleen geschikt voor voetbal.
Churandy zit al lang in gedachten op Curacaoquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
Churandy is stil want het gaat over negatieve dingen
TheArt, Redefine, DeeBee, Marcodej, Leatherfacequote:Op zondag 12 augustus 2012 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn wel 30 FOK!kers die dit kunnen/beter kunnen doen
In Curaçao ren je over straat.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
Churandy is stil want het gaat over negatieve dingen
eensquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ben het wel eens met 'dat gezeik'. Wij staan hier keihard vooraan om een feestje te vieren als een sporter een medaille haalt, maar als in dit geval de Spelen voorbij zijn, boeit het opeens geen fuck meer en moet er geen cent extra meer naartoe gaan. Maar oh wee als je over 4 jaar dan opeens minder medailles haalt, want dan kunnen wij geen feestje meer vieren. Het is helaas wel zo.
Ook met de kritiek om die politici eens, maar dat is iets van alle tijden. Politici zijn helaas altijd hypocriete zakken geweest.
Mwah het gaat om A zeggen, maar dan vervolgens B niet doen. Wat betreft het niet thuishoren, ben ik het met je eens, maar dat was van de week natuurlijk wel erger met Schippers.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat is jouw politieke mening, maar dat hoort niet hier in zo'n laatste OS uitzending
En terecht -> Altijd positief blijven joh!quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:04 schreef Malahide het volgende:
[..]
Churandy zit al lang in gedachten op Curacao.
Schaatsen doet hij ook al bijna niet meer.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mart wordt straks gewoon ingehuurd voor schaatsen en de Tour. Volgende OS zitten er anderen. Jack is alleen geschikt voor voetbal.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ben het wel eens met 'dat gezeik'. Wij staan hier keihard vooraan om een feestje te vieren als een sporter een medaille haalt, maar als in dit geval de Spelen voorbij zijn, boeit het opeens geen fuck meer en moet er geen cent extra meer naartoe gaan. Maar oh wee als je over 4 jaar dan opeens minder medailles haalt, want dan kunnen wij geen feestje meer vieren. Het is helaas wel zo.
Ook met de kritiek om die politici eens, maar dat is iets van alle tijden. Politici zijn helaas altijd hypocriete zakken geweest.
Niet voor SV danquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jack is niet geschikt voor voetbal.
Met TheArt kent heel Nederland ineens wél alle sporten.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
TheArt, Redefine, DeeBee, Marcodej, Leatherface
Was ook net zo irritant, of eigenlijk nog irritanter zo onbeschofd als MS wasquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mwah het gaat om A zeggen, maar dan vervolgens B niet doen. Wat betreft het niet thuishoren, ben ik het met je eens, maar dat was van de week natuurlijk wel erger met Schippers.
Jack is alleen maar geschikt voor de radio. Denk dat hij wel gewoon weer wordt ingehuurd voor de Tour en schaatsen ja.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nouja, straat, meer zandweggetjes.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In Curaçao ren je over straat.
Als ik het voor het zeggen had kregen sporters in Papendal alle ruimte.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik klap wel voor 'm.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:06 schreef RobertoCarlos het volgende:
Cor wil applaus, maar hij weet niet dat er geen publiek zit
Mee eens.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:05 schreef TheVulture het volgende:
Cor heeft nu wel helemaal gelijk....
Die kan mooi alle exotische sporten becommentariërenquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met TheArt kent heel Nederland ineens wél alle sporten.
TRANEN in mijn ogen. TRANENquote:
Niet DeMart maar TheArt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die kan mooi alle exotische sporten becommentariëren
Ik kan me herinneren dat hij er een stuk of 12 benoemdequote:Op zondag 12 augustus 2012 21:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die kan mooi alle exotische sporten becommentariëren
Veel over sport weten en/of er veel over posten is nog wel iets anders dan een programma presenteren.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
TheArt, Redefine, DeeBee, Marcodej, Leatherface
Cor moet je ook niet serieus nemen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:07 schreef Redefine het volgende:
Cor die loopt te zeiken dat ze op het onderbuikgevoel inspelen, terwijl hij dat zelf juist ontzettend aan het doen is.
Oh maar het begint met wetenquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:07 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Veel over sport weten en/of er veel over posten is nog wel iets anders dan een programma presenteren.
Die ik vrij intensief volg bedoel je?quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat hij er een stuk of 12 benoemde
Het was zo voorbestemdquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Niet DeMart maar TheArt.
Wacht effe... nou snap ik z'n username.
dat besteed GB aan 1 sportquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:07 schreef marcodej het volgende:
35 miljoen voor topsport is inderdaad een schijntje.
Vast één die het kanquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:07 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Veel over sport weten en/of er veel over posten is nog wel iets anders dan een programma presenteren.
Alle sporters in een groot huis en dan dag en nacht 50 camera's erop!quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:08 schreef TheVulture het volgende:
Kan John de Mol niet gewoon 100 miljoen in de Nederlandse sport stoppen
Je weet ook wat een klein land wij zijn hequote:Op zondag 12 augustus 2012 21:07 schreef Niox het volgende:
Het zal vast simplistische scorebordjournalistiek zijn, maar als ik kijk naar waar we de laatste paar Olympische spelen (zomer en winter) op de medaillespiegel geëindigd zijn dan denk ik niet dat er zoveel extra geld voor de topsport nodig is.
Ja, daar zat ook Judo bij, dat is niet echt exotisch mee. En ongetwijfeld ook wielrennen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die ik vrij intensief volg bedoel je?Nou zijn dat niet alleen maar exotische sporten hoor
[..]
Het was zo voorbestemd
Ja ik ben al minder gaan posten deze OS dan voorgaande. Mijn doelen verleggenquote:
Klopt. Maar daarom stoor ik me juist aan al die mensen die het geweldig vinden wat Cor gezegd heeft. Terwijl hij dat niet gedaan had als het bij het judo wel goed was. Bovendien doet hij dit alleen maar om geld voor judo binnen te harken.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Cor moet je ook niet serieus nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |