Goed. Ik was van plan om lekker te slapen vannacht..quote:
Het gaat om het nu hè.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Koefnoen was een tijd best redelijk hoor, maar is echt heel erg achteruit gegaan
Ik vind dit een heel goed planquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:58 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja! maar dat vertellen we nu niet he. Anders springen ze niet.
Dus?quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Eeuwige gezeik op MartEr is geen ander NOS persoon die dit kan / beter kan doen.
Die had er ZEKER in gemoeten.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mis Rick van der Ven trouwens wel in dit filmpje
Henry Schut.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Eeuwige gezeik op MartEr is geen ander NOS persoon die dit kan / beter kan doen.
Er zijn wel 30 FOK!kers die dit kunnen/beter kunnen doenquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dus is Mart echt wel kundig. Dat constante gebash gaat werkelijk nergens over.quote:
Of niemand krijgt de kans om opvolger te worden.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jouw logica klopt niet, denk er nog even over naquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dus is Mart echt wel kundig. Dat constante gebash gaat werkelijk nergens over.
Die kan goed presenteren, niet interviewen.quote:
Je moet niet alles letterlijk nemen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dus is Mart echt wel kundig. Dat constante gebash gaat werkelijk nergens over.
Niet zo gróót.quote:
Nou dat doet hij elke elke keer he.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:00 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wat is MS eigenlijk onbeschoft tegen zijn gasten, met zijn; "jouw kop boven het maaiveld"
Hij heeft deze week anders prima geinterviewd in de studioquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Die kan goed presenteren, niet interviewen.
Doet het wel goed, zelfs bij zoutzakken als die zwemanalisten en de jureringsdame.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Henry Schutquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Klopt maar hij is wel een prima interviewer. Doet dat werk al eeuwen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Of niemand krijgt de kans om opvolger te worden.
Mart is natuurlijk niet onvervangbaar.
Hou jij je kopquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:01 schreef wdn het volgende:
[..]
Nou dat doet hij elke elke keer he.
Minimaal 10x heb ik hem dit zien doen bij personen die geen medaille winnen.
De hoge bomen van de NOS moeten weggemaaid wordenquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:01 schreef alors het volgende:
[..]
Henry Schut
Maarja de NOS blijft altijd leunen op Sjek en Mart dus krijgen zij nooit de kans hiervoor.
Meestal gezeur idd, maar in dit geval wel terecht.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:01 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ach jee, weer dat gezeik over topsporters die geen geld krijgen...
Die kan ook niet heel goed presenteren, die komt over alsof hij al die dingen niet kent en er nog nooit van gehoord heeft.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat is jouw politieke mening, maar dat hoort niet hier in zo'n laatste OS uitzendingquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Meestal gezeur idd, maar in dit geval wel terecht.
Hij zal best wat pareltjes gemaakt hebben qua interviews maar tijdens de uitzendingen van deze week kwamen de vragen meestal nooit verder dan het doorzagen over ochtendrituelen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Klopt maar hij is wel een prima interviewer. Doet dat werk al eeuwen.
Als of er ook maar iemand de kans krijgt om zich door te ontwikkelen zolang DeMart daar zit.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je bent idd aan het trainen enzo voor je eigen land , eigen trots, je haalt een medaille of een prachtige prestatie voor je land, achteraf kan je lekker betalen ,quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:02 schreef Redefine het volgende:
Het niet uitzonderen van de langstudeerboete vind ik zelf ook niet rijmen met het hele idee van Nederland moet een topsportland zijn.
Ben het wel eens met 'dat gezeik'. Wij staan hier keihard vooraan om een feestje te vieren als een sporter een medaille haalt, maar als in dit geval de Spelen voorbij zijn, boeit het opeens geen fuck meer en moet er geen cent extra meer naartoe gaan. Maar oh wee als je over 4 jaar dan opeens minder medailles haalt, want dan kunnen wij geen feestje meer vieren. Het is helaas wel zo.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:01 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ach jee, weer dat gezeik over topsporters die geen geld krijgen...
Schut kan helemaal niks. Is de slechtste keuze, hij is veel te veel een lichtgewicht. Tja smaken verschillen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die kan ook niet heel goed presenteren, die komt over alsof hij al die dingen niet kent en er nog nooit van gehoord heeft.
"De marathon werd gewonnen door kip...ro...tich", alsof hij dacht "hoe ga ik dit in hemelsnaam uitspreken"
EENS. Dat is wel het domste wat men in Den Haag heeft bedacht.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:02 schreef Redefine het volgende:
Het niet uitzonderen van de langstudeerboete vind ik zelf ook niet rijmen met het hele idee van Nederland moet een topsportland zijn.
Politiek misbruikt die sporters net zo.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat is jouw politieke mening, maar dat hoort niet hier in zo'n laatste OS uitzending
Jack is niet geschikt voor voetbal.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mart wordt straks gewoon ingehuurd voor schaatsen en de Tour. Volgende OS zitten er anderen. Jack is alleen geschikt voor voetbal.
Churandy zit al lang in gedachten op Curacaoquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
Churandy is stil want het gaat over negatieve dingen
TheArt, Redefine, DeeBee, Marcodej, Leatherfacequote:Op zondag 12 augustus 2012 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn wel 30 FOK!kers die dit kunnen/beter kunnen doen
In Curaçao ren je over straat.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
Churandy is stil want het gaat over negatieve dingen
eensquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ben het wel eens met 'dat gezeik'. Wij staan hier keihard vooraan om een feestje te vieren als een sporter een medaille haalt, maar als in dit geval de Spelen voorbij zijn, boeit het opeens geen fuck meer en moet er geen cent extra meer naartoe gaan. Maar oh wee als je over 4 jaar dan opeens minder medailles haalt, want dan kunnen wij geen feestje meer vieren. Het is helaas wel zo.
Ook met de kritiek om die politici eens, maar dat is iets van alle tijden. Politici zijn helaas altijd hypocriete zakken geweest.
Mwah het gaat om A zeggen, maar dan vervolgens B niet doen. Wat betreft het niet thuishoren, ben ik het met je eens, maar dat was van de week natuurlijk wel erger met Schippers.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat is jouw politieke mening, maar dat hoort niet hier in zo'n laatste OS uitzending
En terecht -> Altijd positief blijven joh!quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:04 schreef Malahide het volgende:
[..]
Churandy zit al lang in gedachten op Curacao.
Schaatsen doet hij ook al bijna niet meer.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mart wordt straks gewoon ingehuurd voor schaatsen en de Tour. Volgende OS zitten er anderen. Jack is alleen geschikt voor voetbal.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ben het wel eens met 'dat gezeik'. Wij staan hier keihard vooraan om een feestje te vieren als een sporter een medaille haalt, maar als in dit geval de Spelen voorbij zijn, boeit het opeens geen fuck meer en moet er geen cent extra meer naartoe gaan. Maar oh wee als je over 4 jaar dan opeens minder medailles haalt, want dan kunnen wij geen feestje meer vieren. Het is helaas wel zo.
Ook met de kritiek om die politici eens, maar dat is iets van alle tijden. Politici zijn helaas altijd hypocriete zakken geweest.
Niet voor SV danquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jack is niet geschikt voor voetbal.
Met TheArt kent heel Nederland ineens wél alle sporten.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
TheArt, Redefine, DeeBee, Marcodej, Leatherface
Was ook net zo irritant, of eigenlijk nog irritanter zo onbeschofd als MS wasquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mwah het gaat om A zeggen, maar dan vervolgens B niet doen. Wat betreft het niet thuishoren, ben ik het met je eens, maar dat was van de week natuurlijk wel erger met Schippers.
Jack is alleen maar geschikt voor de radio. Denk dat hij wel gewoon weer wordt ingehuurd voor de Tour en schaatsen ja.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nouja, straat, meer zandweggetjes.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In Curaçao ren je over straat.
Als ik het voor het zeggen had kregen sporters in Papendal alle ruimte.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik klap wel voor 'm.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:06 schreef RobertoCarlos het volgende:
Cor wil applaus, maar hij weet niet dat er geen publiek zit
Mee eens.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:05 schreef TheVulture het volgende:
Cor heeft nu wel helemaal gelijk....
Die kan mooi alle exotische sporten becommentariërenquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met TheArt kent heel Nederland ineens wél alle sporten.
TRANEN in mijn ogen. TRANENquote:
Niet DeMart maar TheArt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die kan mooi alle exotische sporten becommentariëren
Ik kan me herinneren dat hij er een stuk of 12 benoemdequote:Op zondag 12 augustus 2012 21:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die kan mooi alle exotische sporten becommentariëren
Veel over sport weten en/of er veel over posten is nog wel iets anders dan een programma presenteren.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
TheArt, Redefine, DeeBee, Marcodej, Leatherface
Cor moet je ook niet serieus nemen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:07 schreef Redefine het volgende:
Cor die loopt te zeiken dat ze op het onderbuikgevoel inspelen, terwijl hij dat zelf juist ontzettend aan het doen is.
Oh maar het begint met wetenquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:07 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Veel over sport weten en/of er veel over posten is nog wel iets anders dan een programma presenteren.
Die ik vrij intensief volg bedoel je?quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat hij er een stuk of 12 benoemde
Het was zo voorbestemdquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Niet DeMart maar TheArt.
Wacht effe... nou snap ik z'n username.
dat besteed GB aan 1 sportquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:07 schreef marcodej het volgende:
35 miljoen voor topsport is inderdaad een schijntje.
Vast één die het kanquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:07 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Veel over sport weten en/of er veel over posten is nog wel iets anders dan een programma presenteren.
Alle sporters in een groot huis en dan dag en nacht 50 camera's erop!quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:08 schreef TheVulture het volgende:
Kan John de Mol niet gewoon 100 miljoen in de Nederlandse sport stoppen
Je weet ook wat een klein land wij zijn hequote:Op zondag 12 augustus 2012 21:07 schreef Niox het volgende:
Het zal vast simplistische scorebordjournalistiek zijn, maar als ik kijk naar waar we de laatste paar Olympische spelen (zomer en winter) op de medaillespiegel geëindigd zijn dan denk ik niet dat er zoveel extra geld voor de topsport nodig is.
Ja, daar zat ook Judo bij, dat is niet echt exotisch mee. En ongetwijfeld ook wielrennen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die ik vrij intensief volg bedoel je?Nou zijn dat niet alleen maar exotische sporten hoor
[..]
Het was zo voorbestemd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |