Die ken ik niet. (heb ik verdrongen)quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Emiel Ratelband, die gaat meedoen met Sterren Springen in het water.
Met gastrol van Nico Dijkshoorn, die past wel bij het niveau van Koefnoen (bedroevend laag).quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dan komt er een perciflage in Koefnoen?
En dan was die mindere race niet eens de finale.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Rick van der Ven: 2 fucking pijlen
Van der Biezen op de BMX rijdt een race minder en dat kost hem een plak.... die vond ik ook erg zuur
Die kent u al niet meer.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mis Rick van der Ven trouwens wel in dit filmpje
Ja triest he.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:56 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Idd, intens treurig, meerder PR's en NR's
En de schietmeneer.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tsjaaakkaaaaquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:56 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Die ken ik niet. (heb ik verdrongen)
Heeft Mart persoonlijk voor gezorgd zodat hij Churandy af kon gaan zeiken.quote:
Die is Studio Sport al lang weer vergeten, want schieten, dat kent u niet.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Koefnoen was een tijd best redelijk hoor, maar is echt heel erg achteruit gegaanquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Met gastrol van Nico Dijkshoorn, die past wel bij het niveau van Koefnoen (bedroevend laag).
Mart probeert het niet eens om hem aan het janken te krijgen. Churandy is een baas.quote:
Precies... kut systeemquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
En dan was die mindere race niet eens de finale.
En komen niet meer boven, hoort daar toch hopelijk ook bij?quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Emiel Ratelband, die gaat meedoen met Sterren Springen in het water.
Ik hoop dat ze het water per ongeluk laten weglopenquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
En komen niet meer boven, hoort daar toch hopelijk ook bij?
Ja! maar dat vertellen we nu niet he. Anders springen ze niet.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
En komen niet meer boven, hoort daar toch hopelijk ook bij?
Jaquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:56 schreef Ambrosius het volgende:
Blij is wel z'n meest gebruikte woord.
Goed. Ik was van plan om lekker te slapen vannacht..quote:
Het gaat om het nu hè.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Koefnoen was een tijd best redelijk hoor, maar is echt heel erg achteruit gegaan
Ik vind dit een heel goed planquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:58 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja! maar dat vertellen we nu niet he. Anders springen ze niet.
Dus?quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Eeuwige gezeik op MartEr is geen ander NOS persoon die dit kan / beter kan doen.
Die had er ZEKER in gemoeten.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Henry Schut.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Eeuwige gezeik op MartEr is geen ander NOS persoon die dit kan / beter kan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |