quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:48 schreef TheVulture het volgende:
"En hij Staat, hij Staat!!!"
Hans
en ik heb weer kippenvel
Florian Rijsbergen bedoel je.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Florian van Doesselbergen, de olympische plankzeilert!
Oh Floris Eversquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Florian Rijsbergen bedoel je.
Wil je aanraken, mag wel hoorquote:
Het zou wel een bak zijn geweest als die nog goud had gehaaldquote:
Ik moest even nadenken bij deze jaquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:50 schreef RobertoCarlos het volgende:
Het klopt niet Mart: wie daar voor getekend had, wordt nou juist niet voor gek verklaard![]()
Maar we begrijpen wat je bedoelt
Niet meer, nooit. Mart moet toch nog een reden hebben om weer te kunnen vragen aan ons of we Marit SEKUR WETUH Bouwmeester kennen en of we ooit van BEE EMMIKS hebben gehoord.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer komen de zilveren en bronzen plakken langs?
WE begrijpen elkaar gelukkig welquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:50 schreef marcodej het volgende:
Mart snapt het niet. Het is juist niet gek als je daarvoor vantevoren tekent.
Dat lag niet echt in de lijn der verwachtingquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het zou wel een bak zijn geweest als die nog goud had gehaald
Dan was hij de meest tevreden winnaar geweest. Gewonnen en niet naar het HHH te hoevenquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het zou wel een bak zijn geweest als die nog goud had gehaald
Mwoah, bietje hangen, bietje zwaaien.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:51 schreef Marcoss het volgende:
Die oefening van Zonderland was eigenlijk best aardig he?
Zijn armen zaten niet helemaal goed bij die vluchtelementen, kon je duidelijk zien.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:51 schreef Marcoss het volgende:
Die oefening van Zonderland was eigenlijk best aardig he?
Neem ze op, hoef je niet te wachtenquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:51 schreef Felixa het volgende:
Ik verheug me nu al op al deze beelden die weer terug gaan komen eind december bij het jaaroverzicht.
Zullen vast een heleboel "o ja'tjes" bij zitten.
Ah. Die vallen dus weer in de anonimiteit, en over vier jaar horen we weer constant SEKUR WETUHquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Niet meer, nooit. Mart moet toch nog een reden hebben om weer te kunnen vragen aan ons of we Marit SEKUR WETUH Bouwmeester kennen en of we ooit van BEE EMMIKS hebben gehoord.
Zou Mart dat presenteren?quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:51 schreef Felixa het volgende:
Ik verheug me nu al op al deze beelden die weer terug gaan komen eind december bij het jaaroverzicht.
Zullen vast een heleboel "o ja'tjes" bij zitten.
Dat Wiggins de Tour won voelt als vorig jaarquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:52 schreef Malahide het volgende:
Dex Elmont... dat voelt als drie maanden geleden.
Tja met Henk Grol en Edith Bosch hadden ze er voordeel bijquote:
Jezus ja.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:52 schreef Malahide het volgende:
Laatste week is mij nu ook meer bijgebleven dan de eerste moet ik zeggen, behalve onze medaillesquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:52 schreef Malahide het volgende:
Die eerste week lijkt idd heel ver wegquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:52 schreef Malahide het volgende:
Dat heb ik verdrongenquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat Wiggins de Tour won voelt als vorig jaar
Dat is gewoon zo.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:53 schreef RobertoCarlos het volgende:
WIJ zijn groot in het maken van jubelfilmpjes
Dan zou ik kijkenquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij gaat meedoen met Sterren Springen (oh dat zou zo tof zijn)
Dat wordt niks: Mart zijn ego is groter dan de melkwegquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet eerlijk. Hij heeft een zwembandquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
En het EK is nooit geweestquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat Wiggins de Tour won voelt als vorig jaar
Die theatergroep bedoel je?quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:54 schreef Specularium het volgende:
Volgende keer mogen ze wel wat mooiere trainingspakken ontwerpen.
Leek wel regenkleding van Scapino dit.
Hehe heb je Ratelband gezienquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:54 schreef Malahide het volgende:
[..]
Niet eerlijk. Hij heeft een zwemband.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:55 schreef tralalala het volgende:
Bij Sporza is dit filmpje een stukje langer.
We hebben er ook veel op de rand gehaald...quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:54 schreef TheVulture het volgende:
Dit vind ik een vervelend filmpje... we hebben er toch wel erg veel op de rand gemist....
Mee eens.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:55 schreef Sheepcidus het volgende:
PJ is eigenlijk het meest jammer dat had goud kunnen zijn
En dan komt er een perciflage in Koefnoen?quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:55 schreef Redefine het volgende:
Er komt gewoon later een programma Strictly Come Marting, met als slogan Stop That Mart!
Alleen Nederlanders halen vierde plaatsen natuurlijkquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hahahahaha wat een falers allemaal zeg, echt typisch Nederlands dit.
Rick van der Ven: 2 fucking pijlenquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:55 schreef Sheepcidus het volgende:
PJ is eigenlijk het meest jammer dat had goud kunnen zijn
Ik dank Krishna op mijn blote knieën dat dat niet het geval is.quote:
Die verslaggever had dat ook totaal niet in de gaten trouwens... die kans op goudquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:55 schreef Marcoss het volgende:
Postma was ook wel jammer hoor, in een paar meter van goud naar niks
Die ken ik niet. (heb ik verdrongen)quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Emiel Ratelband, die gaat meedoen met Sterren Springen in het water.
Met gastrol van Nico Dijkshoorn, die past wel bij het niveau van Koefnoen (bedroevend laag).quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dan komt er een perciflage in Koefnoen?
En dan was die mindere race niet eens de finale.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Rick van der Ven: 2 fucking pijlen
Van der Biezen op de BMX rijdt een race minder en dat kost hem een plak.... die vond ik ook erg zuur
Die kent u al niet meer.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mis Rick van der Ven trouwens wel in dit filmpje
Ja triest he.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:56 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Idd, intens treurig, meerder PR's en NR's
En de schietmeneer.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tsjaaakkaaaaquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:56 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Die ken ik niet. (heb ik verdrongen)
Heeft Mart persoonlijk voor gezorgd zodat hij Churandy af kon gaan zeiken.quote:
Die is Studio Sport al lang weer vergeten, want schieten, dat kent u niet.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Koefnoen was een tijd best redelijk hoor, maar is echt heel erg achteruit gegaanquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Met gastrol van Nico Dijkshoorn, die past wel bij het niveau van Koefnoen (bedroevend laag).
Mart probeert het niet eens om hem aan het janken te krijgen. Churandy is een baas.quote:
Precies... kut systeemquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
En dan was die mindere race niet eens de finale.
En komen niet meer boven, hoort daar toch hopelijk ook bij?quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Emiel Ratelband, die gaat meedoen met Sterren Springen in het water.
Ik hoop dat ze het water per ongeluk laten weglopenquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
En komen niet meer boven, hoort daar toch hopelijk ook bij?
Ja! maar dat vertellen we nu niet he. Anders springen ze niet.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
En komen niet meer boven, hoort daar toch hopelijk ook bij?
Jaquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:56 schreef Ambrosius het volgende:
Blij is wel z'n meest gebruikte woord.
Goed. Ik was van plan om lekker te slapen vannacht..quote:
Het gaat om het nu hè.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Koefnoen was een tijd best redelijk hoor, maar is echt heel erg achteruit gegaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |