quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:48 schreef Cee het volgende:
Ik ken die oefening onderhand uit m'n hoofd.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:48 schreef TheVulture het volgende:
"En hij Staat, hij Staat!!!"
Hans
en ik heb weer kippenvel
Florian Rijsbergen bedoel je.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Florian van Doesselbergen, de olympische plankzeilert!
Oh Floris Eversquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Florian Rijsbergen bedoel je.
Wil je aanraken, mag wel hoorquote:
Het zou wel een bak zijn geweest als die nog goud had gehaaldquote:
Ik moest even nadenken bij deze jaquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:50 schreef RobertoCarlos het volgende:
Het klopt niet Mart: wie daar voor getekend had, wordt nou juist niet voor gek verklaard![]()
Maar we begrijpen wat je bedoelt
Niet meer, nooit. Mart moet toch nog een reden hebben om weer te kunnen vragen aan ons of we Marit SEKUR WETUH Bouwmeester kennen en of we ooit van BEE EMMIKS hebben gehoord.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer komen de zilveren en bronzen plakken langs?
WE begrijpen elkaar gelukkig welquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:50 schreef marcodej het volgende:
Mart snapt het niet. Het is juist niet gek als je daarvoor vantevoren tekent.
Dat lag niet echt in de lijn der verwachtingquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het zou wel een bak zijn geweest als die nog goud had gehaald
Dan was hij de meest tevreden winnaar geweest. Gewonnen en niet naar het HHH te hoevenquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het zou wel een bak zijn geweest als die nog goud had gehaald
Mwoah, bietje hangen, bietje zwaaien.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:51 schreef Marcoss het volgende:
Die oefening van Zonderland was eigenlijk best aardig he?
Zijn armen zaten niet helemaal goed bij die vluchtelementen, kon je duidelijk zien.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:51 schreef Marcoss het volgende:
Die oefening van Zonderland was eigenlijk best aardig he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |