Niet eerlijk. Hij heeft een zwembandquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij gaat meedoen met Sterren Springen (oh dat zou zo tof zijn)
En het EK is nooit geweestquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat Wiggins de Tour won voelt als vorig jaar
Die theatergroep bedoel je?quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:54 schreef Specularium het volgende:
Volgende keer mogen ze wel wat mooiere trainingspakken ontwerpen.
Leek wel regenkleding van Scapino dit.
Hehe heb je Ratelband gezienquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:54 schreef Malahide het volgende:
[..]
Niet eerlijk. Hij heeft een zwemband.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:55 schreef tralalala het volgende:
Bij Sporza is dit filmpje een stukje langer.
We hebben er ook veel op de rand gehaald...quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:54 schreef TheVulture het volgende:
Dit vind ik een vervelend filmpje... we hebben er toch wel erg veel op de rand gemist....
Mee eens.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:55 schreef Sheepcidus het volgende:
PJ is eigenlijk het meest jammer dat had goud kunnen zijn
En dan komt er een perciflage in Koefnoen?quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:55 schreef Redefine het volgende:
Er komt gewoon later een programma Strictly Come Marting, met als slogan Stop That Mart!
Alleen Nederlanders halen vierde plaatsen natuurlijkquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hahahahaha wat een falers allemaal zeg, echt typisch Nederlands dit.
Rick van der Ven: 2 fucking pijlenquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:55 schreef Sheepcidus het volgende:
PJ is eigenlijk het meest jammer dat had goud kunnen zijn
Ik dank Krishna op mijn blote knieën dat dat niet het geval is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |